فال تاروت امروز دوشنبه 10 مهر برای متولدین بهمن ماه میگوید که جلو بردن و انجام همزمان چندین کار برای شما نکات مثبتی دارد که در پیشرفتتان کمک بسیاری خواهد کرد.

همچنین فال تاروت امروز دوشنبه 10 مهر برای متولدین دی ماه خبر از سازندگی میدهد. همه ی احوالات زندگیتان در جهت پیشرفت و رشد تغییراتی میکند .

فال تاروت امروز  دوشنبه 10 مهر برای متولدین اسفند ماه توصیه میکند از خلاقیت های ذاتیتان استفاده کنید چرا که اکنون فرصت نشان دادن استعداد هایتان است.

در ادامه فال تاروت امروز  دوشنبه 10 مهر برای متولدین تیر ماه میگوید توانایی بالای شما در شناسایی موقعیت ها، موفقیت های مالی زیادی را برایتان به ارمغان خواهد اورد.

فال تاروت امروز دوشنبه 10 مهر برای متولدین آبان ماه میگوید آدمها شما را ناامید کرده اند و از خوبی هایتان پشیمان شده اید. به سمت خدا روی بیاورید و از شهود های قلبیتان چشم پوشی نکنید.

فال تاروت امروز  دوشنبه 10 مهر برای متولدین  آذر ماه توصیه میکند که دست از انجام فعالیت ها بکشید. شما به کمی استراحت نیاز دارید . به کشمکش ها دامن نزنید و صبر پیشه کنید.

 

فال تاروت امروز دوشنبه فروردین

نام : رهایی از غم
لازم است تا از یک زخم یا رنج کهنه شفا یابید. گذشت زمان تمام زخمها را شفا می بخشد. داشتن مکان و موقعیتی مناسب برای تجدید قوای جسمانی، روحی و احساسی شما کمک بزرگی است. از ارتباط داشتن و معاشرت با افراد دشوار یا مسائل پیچیده دوری کنید. هم اکنون زمان شرکت در فعالیت ها، روابط و اقدامات مهم نیست. عقب نشینی از مشکلات در این مرحله فرار از مسئولیت نیست بلکه نیازی برای جمع آوری نیرو و تمرکز است. نیاز است قدری آرام بگیرید.

فال تاروت امروز دوشنبه اردیبهشت

نام : محرومیت
مشکلات گذشته شما را نسبت به مسایل عاطفی و تعهدات، محافظه کار نموده است. با اینکه مصاحبت های عمیق و صمیمانه به شما زندگی می بخشد، قدری از زندگی کناره گرفته اید تا نسبت به خود و جهت آینده خود بیشتر تامل کنید. از اینکه تنها بمانید هراسی ندارید، زیرا الزاما احساس تنها بودن نمی کنید. بانوی شمشیر به شما توصیه می کند که رفتار محتاطانه ای نسبت به روابط خود اتخاذ نمایید.

فال تاروت امروز دوشنبه خرداد

نام : حکم قانونی
حالا وقت آن رسیده که با خود صادق باشید و بدانید آنچه را که کاشته اید برداشت می کنید. رفتارهای ما بازتاب هایی به دنبال دارند و زمانی که اوضاع به نظر نامطلوب می رسند از دو حال خارج نیست. یا می بایست از آن وضعیت نکاتی را بیاموزیم و یا نتیجه ی اعمال گذشته ی خود را بپذیریم. این کارت هشدار می دهد که به حقوق دیگران چه مادی و چه معنوی تجاوز نکنید.

فال تاروت امروز دوشنبه تیر

نام : مرد قابل اعتماد
فرصت های درخشانی در امور تجاری، اقتصادی و پول سازی برایتان رخ خواهد داد که موجب پیشرفت زندگی شما می گردد. موقعیت ها را به خوبی تشخیص می دهید و در هر کاری که فکر خود را مشغول سازید موفقیت از آن شما خواهد بود. جذاب و تاثیرگذار هستید. حاکم سکه به شما توصیه می کند که نقش رهبری و مسئولیت را در کارهایتان بعهده بگیرید تا میدان نفوذ خود را گسترش داده و تجربیات جدیدی عایدتان گردد. حاکم سکه ضمنا می تواند تاثیر شخصیتی در زندگی شما با خصوصیات و نگرش های یاد شده باشد. او در زندگی شریکی وفادار و ثابت قدم و در وضعیت های بحرانی قابل اعتماد، یاد و مددکار است.

فال تاروت امروز دوشنبه مرداد

نام : گشایش
از تاریکی خارج شده و به نور قدم می گذارید. موفقیت شما از اعماق درون رشد می یابد و برای دیگران نیز سودمند و الهام بخش خواهد بود. هم اکنون زمانی است که می دانید خوشبختی در سهیم بودن است. نیاز است که درمورد یک ناسازگاری به مذاکره بپردازید. روی موضوعات با پاکدلی کار کنید تا به تساوی حقوق و رضایت برسید. با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله کنید. در زمینه های احساسی و عاطفی نیز پیشرفت های غیرمنتظره پیش خواهد آمد.

فال تاروت امروز دوشنبه شهریور

نام : بهم خوردن نقشه ها
شما در شرف یک جریان تبدیلی نیرومند و قریب الوقوع هستید. آنچه را که قصد دارید به آن بیاویزید، بوسیله این قدرت دگرگون کننده، ویران خواهد شد. ویرانی وضعیت های فرسوده ای که مانع رشد واقعی شما می گردد یک جریان شفادهنده را در سراسر ارگانیسم بدن شما آغاز می کند. اینکه دیگران را مورد سرزنش قرار دهید کاری از پیش نمی برید. با پذیرش مسئولیتی جدید، خواهید توانست دوباره اقتدار خود را در دست بگیرید.

فال تاروت امروز دوشنبه مهر

نام : وضعیت مشکوک
شما صدای ناشناخته را شنیده اید و در آستانه ی تجربه جدیدی قرار دارید. احتیاط کنید! طی راه وسوسه ها و ادراکات واهی در کمین هستند تا شما را گمراه کنند. همه چیز اسرارآمیز و مشکوک به نظر می رسد. چیزها کاملا آنطور که به نظر می رسند یا می بینید، نیستند. احتیاط کنید! در این مرحله آگاهی عظیمی مورد نیاز است تا بتوانید خطاها را تبدیل به موقعیت های مناسب کنید. یافتن یک راهنمای مورد اعتماد در این برهه از زندگی بسیار حائز اهمیت است.

فال تاروت امروز دوشنبه آبان

نام : بسوی اهداف والاتر
شما به قدر کافی انرژی خود را صرف موقعیت ها و یا اشخاصی کرده اید که در قبال تلاش و ایثار شما هیچ چیز نپرداخته اند. شما آنها را از انرژی خود سیراب کرده اید، اما آنها همانند بشکه های بدون ته بوده اند. هرچقدر بیشتر سعی می کنید به یک رابطه ی کاذب قدرت و زندگی تازه بدهید، بیشتر احساس ضعف و خالی بودن می کنید. به ندای قلبتان گوش فرا دهید و از درون هدایت بطلبید.

فال تاروت امروز دوشنبه آذر

نام : نگرانی
هم اکنون فرصتی است که با صبر و بردباری قدری کنار بایستید و دست از فعالیت بردارید و هرگونه نگرانی، کشمکش فکری یا احساسی را برطرف نمایید.به خود اعتماد کنید. رفتار و حالات شما می بایست مثبت و سرشار از امید و انتظار باشد. تشویق کسانی که شما را باور دارند بپذیرید. به زودی رشد و ثمرات تلاش های خود را مشاهده خواهید کرد.
این کارت شما را تشویق می کند که پول، وقت، انرژی و امکانات خود را در جهت نظرگاه خود به جریان بیاندازید و خود را تماما نسبت به کارتان متعهد سازید.

فال تاروت امروز دوشنبه دی

نام : مسافر
با شهامت پیش بروید و کهنگی و فرسودگی را پشت سر بگذارید. حال زمانی است که حتی وضعیت های دشوار نیز برایتان در جهت سازنده پیش می روند. دلاور چوبدست مسافرت، بهبود کارها و تغییرات سازنده را نوید می دهد. دلاور چوبدست ضمنا می تواند ورود شخصی پرشور و ماجراجو به زندگی شما باشد. هدیه ای را که عالم هستی به شما ارزانی می دارد دریافت کنید ولی به آن وابسته نباشید!

فال تاروت امروز دوشنبه بهمن

نام : تلاش و پیروزی
شما هم اکنون در موقعیتی هستید که در فعالیت های بسیار و گوناگون اشتغال می یابید. این تنوع در کارها شما را غنی می سازد. اگر محکم و استوار پیش بروید حتما موفق خواهید شد. تغییراتی در راه است که برای شما ایجاد هیجان و بیقراری می کند. این رویداد مرحله ی مثبتی را در زندگی شما به ارمغان می آورد. اطرافیان دلسوز و محیط امن که آسایش خاطر شما را فراهم سازند در حمایت و تقویت شما موثر خواهند بود. ولی در هر حال ثبات و استواری شما تعیین کننده ی راه شما است.

فال تاروت امروز دوشنبه اسفند

نام : مذاکره و تایید
وضعیتی ویژه، آمادگی شما را برای کار مداوم، مطالبه می کند. هم اکنون زمانی است که تمام تلاش ها و انرژی های خود را صرف انجام کاری می کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و اشتیاق دارید. سه سکه یک کارت مثبت در جهت پیشرفت شخصی است و نمایانگر بکارگیری کامل انرژی خلاقی است که از بدن، فکر و روح شما سرچشمه می گیرد.