کوکتل هندوانه و طالبی یک نوشیدنی فوق العاده برای فصل تابستان است که علاوه بر رفع عطش موجب درخشندگی و آبرسانی پوست می شود. هندوانه و طالبی از جمله میوه های پرطرفدار فصل تابستان هستند که طعم دلپذیری دارند.

این میوه ها به سبب دارا بودن ویتامین ها و مواد مغذی چون ویتامین C، ویتامین A، ویتامین های گروه B، پتاسیم، منیزیم، آهن و آنتی اکسیدان نقش موثری در سلامت و زیبایی پوست دارند. علاوه بر این، هندوانه و طالبی به درمان فشار خون بالا، حفظ سلامت قلب، پیشگیری از سرطان، درمان یبوست، تامین آب مورد نیاز بدن، کاهش وزن، سلامت کلیه ها و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کنند.

نوشیدنی خنک و گوارا مخصوص فصل تابستان

نوشیدنی خنک و گوارا مخصوص فصل تابستان

روش تهیه ی کوکتل هندوانه و طالبی:

مواد لازم:

تکه های هندوانه و طالبی به میزان دلخواه

شکر یا عسل در صورت تمایل به میزان دلخواه

تکه های یخ به میزان مورد نیاز

طرز تهیه کوکتل هندوانه و طالبی:

برای تهیه کوکتل هندوانه و طالبی ابتدا با استفاده از قاشق مخصوص توپي تا جايي که مي شود از تکه های هندوانه و طالبی توپک هندوانه و طالبي جدا کرده و داخل ليوان را با آن پر کنيد. سعی کنید از قسمت هاي سفت و ترد هندوانه براي توپي زدن استفاده کنيد و براي طالبي نیز از طالبي اي استفاده کنيد که سايز آن بزرگ باشد، همچنين می توانید به جای طالبی از دستنبو، گرمک و کليه ي خاندان و بستگان طالبي هم استفاده کنيد. سپس تخمه هاي اضافه ی ميوه ها را جدا کنید و تکه های میوه را درون مخلوط کن بريزيد. اگر ميوه هايتان شيرين نبودند می توانید مقداري شکر به آن ها اضافه کنيد. سپس تمام مواد را کاملا با هم مخلوط نمایید و بعد در ليوان روي توپک ها بریزید. در صورت تمایل برای رقیق تر شدن نوشیدنی می توانید به آن تکه های یخ نیز اضافه کنید.