فال حافظ امروز شنبه 15 مهر برای متولدین شهریور ماه پیشنهاد میدهد  که راز هایتان را در دلتان پنهان کنید با خدا باشید و دلتان را صاف نگهدارید بااین کار به هرچه میخواهید می رسید.

همچنین فال حافظ امروز شنبه 15 مهر برای متولدین آبان ماه خبر میدهد که شما به جایگاه باشکوهی خواهید رسید به گونه ای که رقیبان و دشمنانتان از میدان به در خواهند شد.

فال حافظ امروز شنبه 15 مهر برای متولدین تیر ماه میگوید که همه از شما به نفع خودشان سوء استفاده میکنند. جلوی این کار را بگیرید با غمگین بودن چیزی درست نمیشود.

در ادامه فال  حافظ امروز شنبه 15 مهر برای متولدین دی ماه بشارت از موفقیت روز به روز شما میدهد. خداهمراه شمااست چرا که در راهتان ثابت قدم و بااراده هستید.

فال حافظ امروز شنبه 15 مهر برای متولدین  بهمن ماه مگوید که فردی همه چی تمام هستید ولی خوشحالی را احساس نمی کنید. غم را کنار بگذارید و با دنیا دست دوستی بدهید. خبرهای خوبی در راه رسیدن به شماست.

فال حافظ امروز شنبه 15 مهر برای متولدین اسفند ماه توصیه میکند که از اطرافیانتان کمک بگیرید. رسیدن به موفقیت به صبر نیازمند است  زیرا راه موفقیت سختی های خودش را دارد.

فال حافظ امروز شنبه فروردین

زین خوش رقم که بر گل رخسار می‌کشی

خط بر صحیفه گل و گلزار می‌کشی

اشک حرم نشین نهانخانه مرا

زان سوی هفت پرده به بازار می‌کشی

تعبیر

مطمئن باش هر خوبی که می کنی بدون اجر نمی ماند. هر غصه و دعایی که در دلت می کنی و هر اشکی که می ریزی تا عرش و هفت آمان می رسد. تدبیری برای چاره ی کار خود نداری، فقط از خدا خواسته ای که دل بیمارت را التیام بخشد. به آنچه که می خواهی می رسی و به هر چیزی که دست بزنی تبدیل به طلا می شود.

فال حافظ امروز شنبه اردیبهشت

هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود

هرگز از یاد من آن سرو خرامان نرود

از دماغ من سرگشته خیال دهنت

به جفای فلک و غصه دوران نرود

تعبیر

یاد یار لحظه ای از تو جدا نمی شود به خاطر جفایی که دیده ای مدام غصه می خوری پیمان را با تو شکسته اند و بار غم روی دلت سنگینی می کند. برای اینکه از این بار غم رهایی پیدا کنی و از سرگردانی نجات یابی فکر نکن. با خدایت به رازو نیاز بپرداز تا دلت دوباره شاد شود.

فال حافظ امروز شنبه خرداد

دوش بیماری چشم تو ببرد از دستم

لیکن از لطف لبت صورت جان می‌بستم

عشق من با خط مشکین تو امروزی نیست

دیرگاه است کز این جام هلالی مستم

تعبیر

بسیار انسان وفا پیشه ای هستید و حاضر نیستید تحت هیچ شرایطی عهد خود را بشکنید. تا هر زمان که لازم باشد به پای معشوق می نشینید. تیر همه ی رقیبان و حسودان به خطا رفته است. بیماری شما به زودی شفا پیدا می کند. نگران نباشید. از غم رهایی یافته و به حاجاتتان می رسید.

فال حافظ امروز شنبه تیر

دل از من برد و روی از من نهان کرد

خدا را با که این بازی توان کرد

شب تنهاییم در قصد جان بود

خیالش لطف‌های بی‌کران کرد

تعبیر

بسیار ناراحت هستی، پلی شده ای برای موفقیت دیگران. جلوی ضرر را از هر جا بگیری به نفع توست. حاجتی داری که برای رسیدن به آن طاقت را از کف داده ای زود به نیت خودت می رسی به اندازه ی یک چشم برهم زدن.

فال حافظ امروز شنبه مرداد

ما بی غمان مست دل از دست داده‌ایم

همراز عشق و همنفس جام باده‌ایم

بر ما بسی کمان ملامت کشیده‌اند

تا کار خود ز ابروی جانان گشاده‌ایم

تعبیر

دل به دریا زده اید و از افشای رازتان هراسی ندارید. دیگر خسته شده اید و می خواهید همه کارها را یکسره کنید. تنها خودتان هستید که می توانید به اهدافتان برسید. برای کاری که انجام می دهید دلیل و مدرک دارید. حق کسی را هم پایمال نمی کنید. یکرنگ باشید تا مانعی سر راهتان سبز نشود و زودتر به حاجات خودتان برسید.

فال حافظ امروز شنبه شهریور

سحر ز هاتف غیبم رسید مژده به گوش

که دور شاه شجاع است می دلیر بنوش

شد آن که اهل نظر بر کناره می‌رفتند

هزار گونه سخن در دهان و لب خاموش

تعبیر

رازها و درد دلهایت را حفظ کن و سرپوشی روی آن بگذار. خداوند تو را از بندی که در آن گرفتار هستی نجات می دهد، به شرط آنکه برای رسیدن به ایمان و صفای دلت تلاش کنی. خودت صلاح کار را بهتر می دانی اگر از نتیجه اش باخبری پس یاعلی بگو که عده ای نیز به تو کمک می کنند.

فال حافظ امروز شنبه مهر

ای صبا گر بگذری بر ساحل رود ارس

بوسه زن بر خاک آن وادی و مشکین کن نفس

منزل سلمی که بادش هر دم از ما صد سلام

پرصدای ساربانان بینی و بانگ جرس

تعبیر

انتظار زیاد کشیده ای. نمی دانی که آیا او هم تو را دوست دارد یا نه آیا می خواهد تو را ببیند. اضطراب زیادی داری. غصه نخور، عاشقی جز عذاب و درد چیز دیگری ندارد ولی به خاطر عشقت زندگی می کنی. منتظر باش خبر بسیار خوبی به تو می دهند و تو مورد لطف کسی قرار می گیری.

فال حافظ امروز شنبه آبان

فال حافظ امروز متولدین‌ مهر

خوش خبر باشی ای نسیم شمال

که به ما می‌رسد زمان وصال

قصّةُ العشقِ لا انفصام لها

فُصِمَت ها هُنا لسانُ القال

تعبیر

به زودی اخبار بسیار خوشی به دست شما خواهد رسید که شما را نوید رسیدن به آرزوهای دیرینه می دهد. رقیبان شما از عرصه خارج خواهند شد و اختیار از کف دشمنانتان بیرون خواهد رفت و به شما مجال شکوفایی و خودنمایی داده خواهد شد. قدر این روزها را بدان و از آنها استفاده کن.

فال حافظ امروز شنبه آذر

نسیم باد صبا دوشم آگهی آورد

که روز محنت و غم رو به کوتهی آورد

به مطربان صبوحی دهیم جامه چاک

بدین نوید که باد سحرگهی آورد

تعبیر

روزهای غم و غصه به زودی تمام خواهد شد و خبرهای خوشی به شما می‌رسد ،چنان ذوق زده خواهی شد که برای خودتان هم غیر قابل باور است.

فال حافظ امروز شنبه دی

ساقی به نور باده برافروز جام ما

مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

تعبیر

در کاری که شروع کردی موفق هستی و موفق تر هم خواهی شد اگر از تلاش و توکل به خدا دست نکشی. کسی که در راه طلب گام بردارد و مسیر پند و راهنمایی افراد صاحب کمال و دوستان مخلص را به کار ببندد حتماً موفق خواهد شد.

فال حافظ امروز شنبه بهمن

ای آفتاب آینه دار جمال تو

مشک سیاه مجمره گردان خال تو

صحن سرای دیده بشستم ولی چه سود

کاین گوشه نیست درخور خیل خیال تو

تعبیر

اقبال خوبی دارید و بخت همیشه با شما یار است، از کمال و جمال زیبا همزمان برخوردار هستید و زبانزد عام و خاص شده اید اما در دل احساس خوشحالی نمی‌کنید و اندوهگین هستید. غم و غصه را کنار گذاشته و با دنیا با صلح و آرامش باشید. از کدورت دست بکشید که سرنوشت خوبی در انتظارتان است. خبرهای خوبی در راه است.

فال حافظ امروز شنبه اسفند

تو همچو صبحی و من شمع خلوت سحرم

تبسمی کن و جان بین که چون همی‌سپرم

بر آستان مرادت گشاده‌ام در چشم

که یک نظر فکنی خود فکندی از نظرم

تعبیر

قدر خانواده و دوستان باوفای خود را بدانید زیرا همیشه با دلسوزی کارهای شما را پیگیری کرده اند. برای رسیدن به مراد دل باید تحمل داشته باشید که راه پرپیچ و خمی در انتظار شماست. موفقیت یک تنه و بدون کمک گرفتن از دیگران به دست نمی آید. برای گرفتن تصمیمات درست با افراد دانا و باتجربه مشورت کنید.