فال تاروت امروز جمعه 1 اردیبهشت 1402 برای متولدین ماه ها با توضیح و تفسیر کامل را در وان مارکت دنبال کنید. فال تاروت فالی بسیار رایج است که با کارت های بازی رنگی مثل کارت بازی پاسور انجام میشود. تاروت روزانه از اتفاقاتی که در آینده دور و نزدیک برای شما خواهد افتاد خبر میدهد. فال تاروت به دلیل شباهتی که به علم نجوم شناسی دارد بسیار پرطرفدار است اما به یاد داشته باشید فال و طالع بینی خرافات و برای سرگرمی است.

فال تاروت امروز جمعه 1 اردیبهشت 1402

فال تاروت امروز جمعه 1 اردیبهشت 1402

فال تاروت 1 اردیبهشت 1402 برای متولد فروردین

شروع عشق بزرگ – تولد
– ازدواج
– تولد فرزند

توضیح :
از هدیه ای که عالم هستی به شما ارزانی می دارد، شکرگزار باشید. آنگاه که خوشی ها را با یکدیگر سهم می کنید چندین برابر افزایش می یابند! افق های جدیدی در زندگی شما رخ می نمایند. یک جام وعده می دهد که به زودی حضور و صمیمیت بیشتری را در روابط شخصی خود احساس خواهید نمود.

عبارت شفابخش :
عشق بیکران مرا و اطراف مرا از رایحه ی خود سیراب می کند.

فال تاروت 1 اردیبهشت 1402 برای متولد اردیبهشت

تلاش در باز کردن گره ها
– استعداد کنترل کردن دو موقعیت در آن واحد
– زنده دلی و امیدواری
– تسلط بر انجام دو یا چند کار مختلف که جنبه های موفقیت آمیز بهمراه دارد

توضیح :
برای آنکه بتوانید وضعیت موجود را کنترل کنید، می بایست مسئولیت های خاصی را به عهده بگیرید. دو سکه به شما تاکید می کند تا به خود اعتماد داشته باشید و با تلاش های خود روبرو شوید. نسبت به مشکلات قدری انعطاف پذیر باشید. به زودی بر شرایط دشوار خود مسلط شده و اوضاع بهبود می یابد.
دو یا چند موضوعات جداگانه انرژی و توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. پس از یک دوره خستگی بزودی اوقات دلپذیر از راه خواهند رسید و از انرژی سرشاری برخوردار خواهید شد.

عبارت شفابخش :
هر روز از هر جهت منظم تر و مسلط تر می شوم.

فال تاروت 1 اردیبهشت 1402 برای متولد خرداد

بار مشکلات
– یک قلب پر درد
– کسی که بارسنگینی از یک مئولیت را بر دوش می کشد
– مشکلاتی که به زودی حل می شوند
– پایداری زیر بار مشکلاتی که رو به اتمام است

توضیح :
این کارت هشدار می دهد که شما خود را بشدت تحت فشار قرار داده اید. با سرکوب کردن احساسات واقعی خود نخواهید توانست انرژی سرزندگی و اشتیاق خود را آنگونه که هست انتقال دهید. هم اکنون زمانی است که ظلم و تجاوزی را که بر زندگی خود تحمیل کرده اید تشخیص دهید و خط بطلان روی آنها بکشید. در این مرحله می بایست بیاموزید که به دیگران اعتماد کنید. خود را با کسی که می تواند پاک دلانه یاری تان کند هماهنگ سازید تا مشکلات بخوبی پایان پذیرند.

عبارت شفابخش :
من حق دارم که از انگیزه های زندگی و احساسات واقعی خود پیروی کنم.

فال تاروت 1 اردیبهشت 1402 برای متولد تیر

تنگناهای عاطفی
– بی خانمانی و فقر
– تنهایی رنج آور

توضیح :
پنج سکه نماینده نوعی جدایی، تنهایی و محرومیت است. فقدان نیروی حیات و قدرت می تواند ناشی از ضعف جسمانی، بیماری، تنهایی روحی و روانی و یا مشکلات مالی باشد. حال زمانی است که می بایست به کمبودها و نیازهای خود توجه کنید. اعتقادات و باورهای شما درمورد زندگی به هیچ وجه از شما حمایت نمی کنند، در این صورت آیا هنوز مایل هستید باورهای کهنه خود را تقویت کنید؟! این کارت شما را تشویق می سازد تا با ناتوانیهای خود روبرو گشته و بر آنها تفوق جویید.

عبارت شفابخش :
من در حال نظم دادن به زندگی خود هستم.

فال تاروت 1 اردیبهشت 1402 برای متولد مرداد

ماجراجویی – شتاب
– جوان شجاع و ماجراجو ، کمی لجباز ولی خوش نیت
– احساس یا اتفاق ناگهانی که سریع هم از بین می رود
– خروج از غم و اندوه

توضیح :
دلاور شمشیر به شما هشدار می دهد احتیاط کنید، حقوق خود را به آسانی به دیگران تسلیم نکنید. در صورتیکه در قبال این تهدید با شهامت و ایمان مقابله کنید می توانید نیروی مهاجم را محو کنید.
اکنون زمان شکست و تردید نیست. برای تفکر به تصمیمات و انتخاب های جانبی فرصت چندانی ندارید. این کارت به شما توصیه می کند که در یک بحران، اقدامات بموقع حائز اهمیت است.
با وجود آنکه دلاور شمشیر نماد اقدام و عمل است ولی در عین حال برای شروع تعهدات عاطفی و یا روابط احساسی طولانی مدت پاسخ منفی می دهد. زیرا عاملی است که بطور غیرمترقبه به زندگی شما وارد شده و طی مدت کوتاهی نیز خارج می گردد.

عبارت شفابخش :
من هدف خود را می شناسم و می دانم که در کدام جهت تلاش می کنم.

فال تاروت 1 اردیبهشت 1402 برای متولد شهریور

به ثمر رساندن یک فکر
– جشن و سرور
– تکمیل کار یک ساختمان یا خانه سازی
– رفتن به تعطیلات خوش
– شروع همکاری موفق
– نامزدی

توضیح :
حرکتی مثبت و خوش یمن راه خود را به زندگی شما باز می کند و به محیط خانه و خانوادگی گرمی و نیرو می بخشد. قبل از آنکه تازه ها بتوانند ظهور نمایند، کهنه ها می بایست رخت بربندند. هم اکنون زمانی است که می توانید شادی های خود را جشن بگیرید و از ثمرات رنج و زحمت خود برخوردار شوید. این شور و شوق به افراد خانواده نیز انتقال می یابد.
بزودی ورود میهمانان و یا مسافران مورد استقبال قرار می گیرد. تغییرات خواه در زمینه شغلی و خواه در ارتباط با محل سکونت و یا پیشنهاد ازدواج، شادی و هیجان به ارمغان می آورد.وقت پر برکت کنونی را مغتنم شمارید.

عبارت شفابخش :
حل و فصل موضوعات کهنه مرا برای پذیرش تازه ها مهیا می سازد.

فال تاروت 1 اردیبهشت 1402 برای متولد مهر

یک موقعیت عالی
– یک پیام خوب در زمینه مالی
– شروع یک موقعیت خوب مالی که بسیار آینده ساز و پر برکت است
– شاگرد ممتاز و دانش پژوه

توضیح :
نوباوه سکه پیام آور فرصت های درخشان است. او شما را به آستانه تجربیات ثروت، فراوانی، امنیت و اهداف مستحکم هدایت می کند. شما می بایست طی انجام کار مهارت هایی بدست آورده و پذیرای مسئولیت هایی گردید. برای دستیابی به مقصود خود بطور جدی و مداوم تلاش کنید.

عبارت شفابخش :
من هم اکنون برای انرژی جدیدی که به زندگیم راه می یابد آماده هستم.

فال تاروت 1 اردیبهشت 1402 برای متولد آبان

مذاکره و تایید
– موفقیت از طریق تلاش و کوشش
– موفقیتی که مستلزم تایید و تصویب دیگران باشد
– انجام مرحله اولیه کار و مذاکره برای مراحل بعدی

توضیح :
وضعیتی ویژه، آمادگی شما را برای کار مداوم، مطالبه می کند. هم اکنون زمانی است که تمام تلاش ها و انرژی های خود را صرف انجام کاری می کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و اشتیاق دارید. سه سکه یک کارت مثبت در جهت پیشرفت شخصی است و نمایانگر بکارگیری کامل انرژی خلاقی است که از بدن، فکر و روح شما سرچشمه می گیرد.

عبارت شفابخش :
کار خود را با تمام عشق و ذوقی که دارم به ثمر می رسانم.

فال تاروت 1 اردیبهشت 1402 برای متولد آذر

جوان عاشق – تولد یک عشق
– یک جوان پر شور ، احساساتی و خیال پرداز
– پیغام
– خبر یک تولد
– برای شخص جوان به معنی شخصیتی حساس با استعدادهای قوی هنری

توضیح :
هم اکنون تحت تاثیر یک پیشنهاد جدید هستید. این پیشنهاد می تواند در رابطه با یک موضوع کاری و یا احساسی باشد که موجبات پیشرفت و خلاقیت شما را فراهم می سازد. پیامی را بزودی دریافت می کنید و مرحله جدیدی از یک ارتباط را تجربه خواهید کرد. از یک اتفاق غیرمنتظره شاد و مسرور خواهید شد!

عبارت شفابخش :
هرچه بیشتر خود را دوست می دارم، با سایرین بهتر می توانم ارتباط برقرار کنم.

فال تاروت 1 اردیبهشت 1402 برای متولد دی

رهایی از غم – آرامش
– استراحت پس از یک دوره کشمکش
– از نگرانی بیرون آمدن
– رهایی از رنج

توضیح :
لازم است تا از یک زخم یا رنج کهنه شفا یابید. گذشت زمان تمام زخمها را شفا می بخشد. داشتن مکان و موقعیتی مناسب برای تجدید قوای جسمانی، روحی و احساسی شما کمک بزرگی است.
از ارتباط داشتن و معاشرت با افراد دشوار یا مسائل پیچیده دوری کنید. هم اکنون زمان شرکت در فعالیت ها، روابط و اقدامات مهم نیست. عقب نشینی از مشکلات در این مرحله فرار از مسئولیت نیست بلکه نیازی برای جمع آوری نیرو و تمرکز است. نیاز است قدری آرام بگیرید.

عبارت شفابخش :
من در وجود خود احساس صلح و آرامش می کنم.

فال تاروت 1 اردیبهشت 1402 برای متولد بهمن

بردباری – اعتماد به نفس
– غلبه بر خواسته های غیر معقول
– موفق می شوید عشق یا وفاداریتان را به شخصی ثابت کنید
– شجاعت و قدرت بزرگ در کنترل مسائل خیلی سخت

توضیح :
شما در جریان کشف قدرت واقعی خود هستید. آماده باشید تا آنچه را که در خود می یابید بپذیرید.
انرژی این رمز، شما را به زمینه هایی رهبری می کند که در آنها بتوانید از قدرت های نهفته و پایداری خود بطور موثری استفاده کنید.
در وضعیت بحرانی به شما می گوید که زمان تفوق یافتن بر مشکلات فرا رسیده است. نیرو و شهامت خود را متمرکز کنید و با ترس ها و موانع به گونه ای انسانی مقابله کنید. در زمینه ارتباطهای انسانی نیاز است که محکم و قابل اعتماد باشید.

عبارت شفابخش :
آنچه که برایم رخ می دهد موجب رشد و گسترش من می گردد.

فال تاروت 1 اردیبهشت 1402 برای متولد اسفند

دلسردی – نارضایتی
– دلسردی و بی میلی
– خستگی از محیط و اطراف
– نارضایتی از اطرافیان
– نادیده گرفتن نقاط مثبت زندگی
– داشتن توقع بیش از حد از دیگران

توضیح :
زمانی می رسد که لذات و کام جویی های دنیوی دیگر قادر نخواهند بود علاقه و خشنودی ما را جلب کنند. در این وضعیت آسمان آبی روشن و صاف، رو به تیرگی می رود و آب شفافیت آرام خود را از دست می دهد. کارت چهار جام به شما می گوید که برای رفع این تیرگی می بایست ارتباط خود را با اصول معنویت محکم سازید تا بتوانید توجه و رضایت راستین را از سرچشمه اصلی وجودتان کسب نمایید. فرصتی را برای تعمق و اندیشه در نظر گیرید.

عبارت شفابخش :
من از توانایی های گرانقدری که در اختیار دارم از خداوند سپاسگزارم و از نیروی خود بهترین بهره ها را دریافت می کنم.