مدیر عامل سازمان بورس گفت که تمام تلاش خود را می کنیم تا مسکن هایی در بورس ارایه کنیم که همه ی آن ها دارای پروانه و سند مشخص باشد.

ایشان افزود؛ کاری می کنیم که فونداسیون ساخت آن هم ریخته شود تا مردم شاهد رشد پروژه ها باشند و میل به سرمایه گذاری در این کار در آن ها افزایش یابد.

در پایان هنگامی که پروژه به اتمام رسید شخصی که به هر میزان سرمایه گذاری کرد از خانه خریداری کرده  و یا به مرحله ای رسیده است که توان خرید یک واحد را داشته باشد. اما اگر فرد توانایی خرید واحد را نداشت ما یک بازگردان در بورس داریم که میزان خانه خریداری شده در بورس توسط فرد را به قیمت روز خریداری می کند.

شخص می تواند با این پول به دست آورده در این سرمایه گذاری صاحب خانه شود یا در پروژه های دیگری سرمایه گذاری نماید.

با بورس صاحب خانه شوید

با بورس صاحب خانه شوید

مهدی هدایت مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران در ادامه متذکر شد از آن جایی که مسکن موتور فعال و متحرک اقتصاد کشور می باشد سرمایه گذاری و خرید مسکن در بورس باعث می شود که پول و سرمایه به جای بازار ارز به سمت تولید و اشتغال حرکت نماید.

مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران بیان کرد:

قرارگاه جهادی مسکن در حال انجام فعالیت است و بخشی از موضوع مسکن اساتید دانشگاه هم در این قرارگاه پیگیری خواهد شد.

همچنین در ادامه درمورد فروش متری مسکن در بورس گفت:

منابع خرد در کشور، در حال حاضر  بر علیه اقتصاد کشور است یعنی به سمت دلار، سکه و طلا می رود و بازار این اجناس را به هم می ریزید. در فروش متری مسکن در بورس فرد به مرور زمان می تواند، خانه دار شود. با فروش متری مسکن در بورس، منابع خرد در امتداد اقتصاد کشور  یعنی تولید، حرکت می کند و  مردم به خانه دار شدن امیدوار می شوند. فروش متری مسکن بر روی پلتفرم بورس انجام خواهد شد و سال گذشته، زیر ساخت های این کار را انجام دادیم.

منبع: اقتصاد آنلاین