فال تاروت امروز چهار شنبه ۱۰ خرداد ماه را در سایت وان مارکت برای شما دوستان ارجمند آماده کردیم.

زندگی به مانند یک پله‌بندی است، که هر پله آن راهی به پله بعدی است. از زمان تولد تا مرگ، هر فرد در این پله‌بندی شخصی خودش راه می‌رود.

هر مرحله‌ای از این پله‌بندی، با چالش‌ها و فرصت‌های خودش همراه است و ما باید با همه این چالش‌ها روبرو شویم و با فرصت‌هایی که در اختیار داریم، بهترین استفاده را ببریم.ما زیر نظر والدین و خانواده زندگی می‌کنیم و بعد از چندین سال زندگی مستقلانه خودمان را شروع میکنیم .

صفرتاصد مسئولیت زندگی ما باخودمان هست ولی گاهی شرایط خارج از اراده و کنترل ادمی رقم میخورد چه چیزی میتواند بهتراز فال تاروتی باشد که مارا از هرانچه که در کمینمان است باخبر کند؟ به ما هشدار دهد و یا تشویقمان کند؟

فال تاروت امروز چهار شنبه ۱۰ خرداد 1402

فال تاروت امروز چهار شنبه ۱۰ خرداد 1402

فال تاروت امروز چهارشنبه فروردین

نام : پدرانه
حاکم جام در این رابطه به شما پیشنهاد می کند که نقش یک رهبر خیرخواه و دلسوز را به عهده بگیرید تا بتوانید وضعیت موجود را اداره نمایید. با نیروی مقتدر ولی آرام پیش بروید. در بحران ها سر خود را بالا نگاهدارید و مسئولانه قدم بردارید. تجربیات به شما آموخته اند که چیزها همیشه آنگونه که به نظر می رسند، نیستند. کنترل وضعیتهای عاطفی و موضوعات خانوادگی را در دست بگیرید.

فال تاروت امروز چهارشنبه اردیبهشت

نام : اقدام به یک کار بزرگ
دو چوبدست شما را تشویق می کند که افکار خود را تبادل نظر نموده و آنها را به حرکت وادارید. می بایست با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله نمایید. زمان برای کارهای خلاق و مبتکرانه مناسب است.

فال تاروت امروز چهارشنبه خرداد

نام : توانایی
نسبت به اقدام هر عملی که در اندیشه ی آن هستید این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد. منتظر چه هستید؟! قدم بردارید و پیش بروید. اگر یک موقعیت تجاری یا سرمایه گذاری ایجاد شده است از آن به بهترین وجه استقبال کنید. این کارت به شما توصیه می کند تا مهارت های جدید خود را گسترش دهید و مسئولیت های مالی و شغلی جدید را به عهده بگیرید. بکار انداختن سرمایه هایتان در این زمان به شما آزادی و قدرت می بخشد.

فال تاروت امروز چهارشنبه تیر

نام : نگرانی
هم اکنون فرصتی است که با صبر و بردباری قدری کنار بایستید و دست از فعالیت بردارید و هرگونه نگرانی، کشمکش فکری یا احساسی را برطرف نمایید.به خود اعتماد کنید. رفتار و حالات شما می بایست مثبت و سرشار از امید و انتظار باشد. تشویق کسانی که شما را باور دارند بپذیرید. به زودی رشد و ثمرات تلاش های خود را مشاهده خواهید کرد. این کارت شما را تشویق می کند که پول، وقت، انرژی و امکانات خود را در جهت نظرگاه خود به جریان بیاندازید و خود را تماما نسبت به کارتان متعهد سازید.

فال تاروت امروز چهارشنبه مرداد

نام : یک موقعیت عالی
شما برای رسیدن به اهداف خود به سختی تلاش می کنید و نسبت به وظایف خود جدی هستید. دلاور سکه نمایانگر مسئولیت پذیری و بردباری است و به شما پیشنهاد می کند برای دریافت نتیجه و حصول اهدافتان خود را با شرایط طولانی مدت هماهنگ سازید و انتظارات خود را به تعویق بیاندازید. برای به حداقل رساندن مشکلات و خطرات، استوار و با احتیاط گام بردارید. جهت پیگیری اقدامات خود از روش های نو و ابتکاری یا تصمیمات عجولانه چشم پوشی کرده و در عوض به روش های شناخت شده و آزموده متکی باشید. اگر برای مشاوره وضعیت خود این کارت را کشیده اید لازم است از انرژی مثبت این شخصیت در جهت صبر و بردباری و اندیشه گری بهره برداری نمایید. در صورت تلاش پیگیر و مداوم پاداش سرشاری نصیبتان خواهد شد.

فال تاروت امروز چهارشنبه شهریور

نام : رهایی از کهنه ها
برای هرگونه تغییری آماده باشید و ایمان داشته باشید که زندگی نهایتا چیزی بهتر از آنچه را که رها می کنید به شما ارزانی می دارد. انتقال مظهر زندگی دوباره است. انتقال بهاری است پس از زمستانی سرد و طولانی. برای پرورش یافتن، حرکت کردن و زندگی کردن، مرگ کهنه ها را بپذیرید.

فال تاروت امروز چهارشنبه مهر

نام : مرد جوان
این کارت نماینده یک مرد جوان شاعرمنش با احساسات گرم و پرشور است. اگر این کارت توسط یک مرد جوان انتخاب شود مشخصات و روحیات او را یادآور می گردد، در غیر اینصورت می تواند نماینده پیشنهادی از جانب شخصی با مشخصات فوق باشد.

فال تاروت امروز چهارشنبه آبان

نام : شروع عشق بزرگ
از هدیه ای که عالم هستی به شما ارزانی می دارد، شکرگزار باشید. آنگاه که خوشی ها را با یکدیگر سهم می کنید چندین برابر افزایش می یابند! افق های جدیدی در زندگی شما رخ می نمایند. یک جام وعده می دهد که به زودی حضور و صمیمیت بیشتری را در روابط شخصی خود احساس خواهید نمود.

فال تاروت امروز چهارشنبه آذر

نام : ازدواج
هم اکنون زمانی است که حضور جذبه های عشق را در وجود خود احساس می کنید. نماد عشاق، نویدبخش رویای عشق و لطافت است و به ظهور و پرورش یک ارتباط پرمعنی و عاشقانه اشاره می کند. در صورتیکه شریک زندگی خود را انتخاب کرده اید، این کارت به شما توصیه می کند که به روابط مشترک خود حیاتی تازه بخشید و در جهت پرورش و دوام آن اقدام کنید. انعطاف پذیر و خلاق باشید.

فال تاروت امروز چهارشنبه دی

نام : اقدام به یک کار بزرگ
دو چوبدست شما را تشویق می کند که افکار خود را تبادل نظر نموده و آنها را به حرکت وادارید. می بایست با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله نمایید. زمان برای کارهای خلاق و مبتکرانه مناسب است.

فال تاروت امروز چهارشنبه بهمن

نام : رهایی از غم
بدون دگرگونی، پیشرفت امکان پذیر نیست. پیشامدی که رخ داده است نباید مورد بی اعتنایی و بی توجهی قرار گیرد. دگرگونی می تواند بسیار دردناک باشد ولی هر انسانی ناگزیر زیر بار درد و رنج می رود تا جریان رهایی از آن را تجربه کند. گذشته هرچه که بود با تمام خطاهایش پشت سر شما قرار گرفته اند، و حالا شما آماده هستید با آزموده هایی که کسب کرده اید همه چیز را دوباره از نو شروع کنید.

فال تاروت امروز چهارشنبه اسفند

نام : خشونت
نداشتن امید به آینده آدمی را در تاریکی و ظلمت قرار می دهد. امکان دارد از یک حقیقت و مفاهیم آن در تاریکی باشد. امکان دارد مورد آزار و اذیت شخصی یا عاملی قرار گرفته باشید، که شما را در شرایط ترس، تردید و یا سردرگمی قرار داده باشد. در زمینه جاه طلبی و قدرت های دنیوی دیو نمایانگر موفقیت است. حضور این کارت به شما یادآور می گردد که به اصول اخلاقی خود مقید بمانید حتی اگر به قیمت محرومیت شما تمام شود. دیو می تواند به پیروان خود سخاوتمندانه پول اعطا کند!