فال حافظ امروز جمعه 29 اردیبهشت ماه را در سایت نی سانی برای شما دوستان ارجمند آماده کردیم.

فال حافظ، با شعر و ادبیات خود، به پاسخ دادن به سؤالات و تقاضاهای مخاطبان خود پرداخته و با نگاهی عمیق و پویا، به مسائل روزمره جامعه پاسخ داده است.

این پاسخ‌ها، با شکوه و زیبایی در بین بیت‌های شعر حافظ قرار دارند و برای تفسیر آن‌ها، نیاز به دقت و توجه به جزئیات کوچک داریم.

یعنی به عبارتی هم فال است و هم تماشا،به پاسخ سوالاتتان برسید،شعربخوانید و معنی اش را درک کنید.

فال حافظ امروز جمعه 29 اردیبهشت

فال حافظ امروز جمعه 29 اردیبهشت

فال حافظ امروز جمعه فروردین

صبا اگر گذری افتدت به کشور دوست/بیار نفحه‌ای از گیسوی معنبر دوست
به جان او که به شکرانه جان برافشانم/اگر به سوی من آری پیامی از بر دوست

تعبیر: منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

فال حافظ امروز جمعه اردیبهشت

ترسم که اشک در غم ما پرده در شود/وین راز سر به مهر به عالم سمر شود
گویند سنگ لعل شود در مقام صبر/آری شود ولیک به خون جگر شود

تعبیر: صبر داشته باش هر چند که دلت خون می شود راز خود را به کسی نگو خداوند داد تو را از ستمگران می گیرد. کاری از دستت برنمی آید، فقط دعا کن شاید بالاخره مورد قبول خداوند واقع شود. نکند اگر به حاجت رسیدی و معتبر شدی خدا را فراموش کنی بلکه باید بیشتر رو به خدا آوری.

فال حافظ امروز جمعه خرداد

عمر بگذشت به بی‌حاصلی و بوالهوسی/ای پسر جام می‌ام ده که به پیری برسی
چه شکرهاست در این شهر که قانع شده‌اند/شاهبازان طریقت به مقام مگسی

تعبیر: در گذر عمر غافل مانده اید اگر می خواهید به قله های موفقیت صعود کنید از تجربه ی پیران استفاده کنید تا خودتان نیز مانند عمری طولانی و با عزت داشته باشید. خیلی زود گول ظاهر مردم را می خورید و خودتان را کوچک می شمارید. مقامتان بالا می رود و زبانزد خاص و عام می شوید.

فال حافظ امروز جمعه تیر

دل من در هوای روی فرخ/بود آشفته همچون موی فرخ
بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست/که برخوردار شد از روی فرخ

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

فال حافظ امروز جمعه مرداد

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم/جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم
عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است/کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم

تعبیر: با غیبت کردن و تهمت زدن به دیگران کاری از پیش نمی برید. هر کسی ایرادی دارد بنابراین بزرگوار و خطاپوش باشید. حرمت خود و دیگران را حفظ کنید. از تجملات بپرهیزید. با تکیه بر مال دنیا به جایی نمی رسید. به حرف نادانان گوش ندهید هر چه می کشید از رفیق حسود می باشد. با حرف حق جدل نکن و آن را قبول کن.

فال حافظ امروز جمعه شهریور

گفتا برون شدی به تماشای ماه نو/از ماه ابروان منت شرم باد رو
عمریست تا دلت ز اسیران زلف ماست/غافل ز حفظ جانب یاران خود مشو

تعبیر: دوستانت به تو وفا نکرده اند و کارهایی را که برایشان انجام داده ای به نیم جو هم ارزش قائل نیستند ولی شما اجر و ثواب د راه خدا را در جایی دیگر دریافت می کنید. به سفری پرخیر و برکت می روید. گم شده ی بخت خویش را در آن سفر می یابید و درسعشق را در ان سفر می آموزید. انشاالله.

فال حافظ امروز جمعه مهر

جوزا سحر نهاد حمایل برابرم/یعنی غلام شاهم و سوگند می‌خورم
ساقی بیا که از مدد بخت کارساز/کامی که خواستم ز خدا شد میسرم

تعبیر: بخت و اقبال با تو همراه است و روزگار روی خوش را به تو نشان می دهد. خداوند را سپاسگزار باش تا نعمات خود را از تو دریغ نکند. به عهد و پیمان خود پایبند و وفادار باش تا حق دوستی را به جای آورده باشی.

فال حافظ امروز جمعه آبان

یوسف گمگشته بازآید به کنعان غم مخور/کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن/وین سر شوریده بازآید به سامان غم مخور

تعبیر: گم کرده ی خود را پیدا می کنی و روزگار پر درد و رنجت تبدیل به خوشبختی می شود. بد به دل خود راه نده. اگر امروز به مراد نرسی فردا حتما” نشانه هایی از پایان غم خواهی دید چون با خدا هستی همیشه از بلایا نجات پیدا می کنی. باز هم در خلوت قرآن بخوان تا برای رسیدن به مقصد راهت را گم نکنی.

فال حافظ امروز جمعه آذر

خم زلف تو دام کفر و دین است/ز کارستان او یک شمه این است
جمالت معجز حسن است لیکن/حدیث غمزه‌ات سحر مبین است

تعبیر: گوشه ای از کارت را به نمایش بگذار حتما” مورد قبول واقع می شود و همگان تو را تحسین می کنند. حادثه عجیبی رخ می دهد که کمتر از معجزه نیست و این مسئله باعث می شود کمالات تو بیشتر شود. همیشه از بلایا ایمن هستی اما خود را از ایمان و دین جدا نکن.

فال حافظ امروز جمعه دی

گرم از دست برخیزد که با دلدار بنشینم/ز جام وصل می‌نوشم ز باغ عیش گل چینم
شراب تلخ صوفی سوز بنیادم بخواهد برد/لبم بر لب نه ای ساقی و بستان جان شیرینم

تعبیر: رشته ی کار از دستتان خارج شده است. کار امروزتان را به فردا موکول نکنید، هر چند می دانید راهی را که انتخاب کردهاید بسیار سخت و پر فراز و نشیب است ولی به خاطر نتیجه ی شیرینش تحمل می کنید. رحمت خداوند شامل حالتان می شود وخیلی زود به مراد دلتان می رسید. و این از وفا و صداقت ایمان و حق گویی تان می باشد.

فال حافظ امروز جمعه بهمن

دلم رمیده لولی‌وشیست شورانگیز/دروغ وعده و قتال وضع و رنگ آمیز
فدای پیرهن چاک ماه رویان باد/هزار جامه تقوا و خرقه پرهیز

تعبیر: رضایت به رضای خدا باشد. آنچه سرنوشت برایت رقم زده همان می شود. تنها کاری که از دستت برمیاید این است که به درگاه خداوند دعا کنی تا شاید سرنوشت به میل خودت برگردد. همیشه امید داشته باش و به وعده های دروغین و رنگارنگ دیگران توجهی نکن.

فال حافظ امروز جمعه اسفند

بتی دارم که گرد گل ز سنبل سایه بان دارد/بهار عارضش خطی به خون ارغوان دارد
غبار خط بپوشانید خورشید رخش یا رب/بقای جاودانش ده که حسن جاودان دارد

تعبیر: شما مثل کسی هستید که بدون تامل کاری را انجام می دهد. ظواهر شما را فریفته است. تازه مشکلات شما بعد از این شروع می شود. بهتر است در مورد کاری که می خواهید انجام دهید مشورت کنید وگرنه به شما آفت می رسد. تاخیر جایز نیست از تجربه ی دیگران استفاده کنید..