شهرهای ایتالیا از زیباترین و باامکانات ترین شهر های جهان است.ترنتو یا ترنت یکی دیگر از شهرهای سرشار از مکان های گردشگری است که منتخبی از مکان های دیدنی این شهر را به شما معرفی میکنیم.

مکان های دیدنی ترنتو

ترنتو شهری که کاملاً ظرافت ایتالیایی را با طبیعت آلپ ترکیب می کند، که در نمای ساختمان های تاریخی در مرکز، تزیین شده با نقاشی های دیواری شگفت انگیز رنسانس تجلی یافته است.

Untitled 18

بیایید با فرهنگ و ترنتو میوز فراموش نشدنی شروع کنیم. این موزه با طراحی منحصر به فرد خود توسط معمار ستاره رنزو پیانو، یکی از مهم ترین موزه های علوم طبیعی در اروپا است.

این مرکز تاریخی همچنین مملو از بناهای تاریخی و کلیساهای شگفت انگیز است که با کلیسای جامع ترنتو شروع می شود، مجموعه ای باشکوه به سبک رومی که در سال 1212 ساخته شد: جلسات رسمی شورای ترنتو در اینجا برگزار شد.برج مدنی و کاخ پرتوریو مشرف به میدان دومو: اولی قبل از قرن یازدهم ساخته شد، دومی تا اواسط قرن سیزدهم محل اقامت اسقف بود.

سپس به قلعه Buonconsiglio می‌رویم، جایی که اسقف‌های ترنتو زمانی از سال 1200 تا 1700 در آنجا اقامت داشتند و اکنون چندین موزه را در خود جای داده است. نمایشگاه‌ها، کارگاه‌های آموزشی، و نمایش‌ها اغلب در Palazzo delle Albere، یک ویلا و قلعه قرن شانزدهمی که توسط شاهزاده-اسقف‌های Madruzzo ساخته شده، برگزار می‌شود.

علاوه بر هنر، طبیعت نیز به وفور در ترنتو وجود دارد.

1 66

هر کسی که از ترنتو بازدید می کند باید برای لذت بردن از آن وقت بگذارد. Monte Bondone، رشته کوهی در غرب ترنتو، برای دوستداران برف باید حتماً از آن دیدن کرد، در حالی که دریاچه توبلینو، در 15 کیلومتری غرب ترنتو، یک دریاچه کوچک آلپ در پایین دره است که توسط نیزارها و پوشش گیاهی متمایز احاطه شده است.

در اینجا توقف هایی هستند که شایسته توجه شما هستند:

Palazzo Roccabruna;
موزه اسقف نشین تریدنتین؛
سانتا ماریا ماگیوره در ترنتو؛
محوطه باستان ش زیرزمینی.

گردشگری ترنتو

ترنتو علاوه بر میراث غنی هنری و فرهنگی خود، فعالیت های متنوعی را برای کل خانواده ارائه می دهد. در ترنتو چه باید کرد در میان همه احتمالات، ما 4 ایده را برای همه پیشنهاد می کنیم.

1 67

اولین رویداد فراموش نشدنی ، بازارهای کریسمس معمولی ترنتو است که بازدیدکنندگان را از سراسر جهان جذب می کند. رویدادی که در دوره کریسمس با شعار غذاهای محلی خوب، صنایع دستی، سنت و پایداری محیطی برگزار می شود.

بازار کشاورزان ترنتو ارزش بازدید را دارد: هر شنبه در مرکز شهر می توانید میوه، سبزیجات، گوشت سرد، پنیر و تخم مرغ محلی بخرید. غذا و همچنین شراب خوب. مزه های شراب فراوان، همراه با تورهای راهنما در زیرزمین های شراب محلی، به شما امکان می دهد چند ساعتی را در میان طعم ها و عطرهای معمولی سپری کنید.

در نهایت، علاقه مندان به ورزش های زمستانی نباید پارک برفی Monte Bordone را که به راحتی از ترنتو قابل دسترسی است و دارای امکاناتی برای اسکی بازان و اسنوبورد سواران در همه سطوح است، از دست بدهند.