خیلی از افراد علاقه زیادی به ادکلن و عطرهای معروف دارند که عطر و ادکلن یک چیز سلیقه ای می باشد. خیلی از آقایان از عطرهای قدیمی و نوستالژیک را دوست دارند و خیلی از آنها طرفدار عطرهای جدید می باشند. برخی افراد عاشق بوهای تند و تیز می باشند و برخی افراد از بوهای ملایم خوششان می آید.

بالاخره انتخاب عطر و ادکلن به سلیقه افراد بستگی دارد و اکثرا جوانان بدون زدن عطر و ادکلن به بیرون نمی روند و حتما باید بوی خوش بدهند که این یی از ویژگی های مثبت افراد می باشد که به خودش اهمیت می دهد. داشتن بوی خوش یکی از آثار مثبت بهداشتی می باشد و مشخص می شود که فرد به بهداشت خودش اهمیت می دهد.

در ادامه باهم 10 عطر برتر مردانه را می خوانیم:

عطرهای برتر مردانه

عطرهای برتر مردانه

1-لاليك انكر نوير:

این عطر یکی از بهترین عطرهای مردانه می باشد، از سال 2006 وارد بازار شد و جز عطرهای گرم می باشد. این عطر پخش بوی بالا و هم چنین ماندگاری بالایی دارد. شما می توانید در روزهای خنک به راحتی از این عطر گرم استفاده کنید.

2-بولگاری آکوا پور هوم:

این عطر خنک از سال 2005 وارد بازار شد. این عطر در روزهای گرم سال بهترین انتخاب می باشد،ماندگاری بالایی دارد و با زدن این عطر در روزهای گرم سال حس دلچسبی در روزهای گرم خواهید داشت.

3-دیویدف کول واتر مردانه:

از سال 1988 این عطر جز 10 عطر برتر مردانه بوده است، این عطر خنک می باشد و در روزهای گرم سال بهترین انتخاب می باشد.این ادکلن برای مردان جوان مناسب می باشد و جز عطرهای عالی برای استفاده روزانه می باشد.

4-ورساچه پور هوم:

این عطر از سال 2008 وارد بازار شد و می توانید جهت استفاده روزانه و هم چنین مهمانی های خودتان استفاده داشته باشید. این ادکلن پخش بوی بالایی دارد و ماندگاری خیلی خوبی دارد. یک عطر دلنشین برای روزهای گرم سال می باشد.

5-مونک بلنک لجند (مون بلان لیجند):

یکی از عطرهای برتر دنیا می باشد که از سال 2011 وارد بازار شد و هرکس رایحه لجند را بو کرده است تحت تاثیر آن قرار گرفته است چون عطر خیلی دلنشینی می باشد.

6-دیور ساوج (کریستین دیور ساواج):

این عطر پرطرفدار از سال 2015 وارد بازار شد و جز 10 عطر برتر شناخته شد،این یک عطر معتدل می باشد که پخش بوی عالی دارد.

این عطر برای مردان جذاب استفاده می شود و بسیار عالی برای استفاده روزانه می باشد.

7-دیور هوم اینتنس:

این عطر خاص از سال 2007 وارد بازار شد،عطر شیک و گیرایی می باشد از جمله عطرهایی می باشد که وقتی از آن استفاده می کنید همه عاشق بوی خوبش می شوند. این یک عطر خاص برای مهمانی ها و جوانان شیک پوش و خاص می باشد.

8-شنل بلو ادو پرفیوم:

این عطر از سال 2014 وارد بازار شد و جز 10 عطر مردانه شناخته شده است،این عطر طبیعت معتدلی دارد. یکی از عطرهایی می باشد که آقایان جوان انتخابش می کنند و بسیار خوشبو و پرطرفدار می باشد.

9-بنتلی اینتنس ادو پرفیوم:

یکی از عطرهای پرطرفدار در روزهای سرد سال می باشد طبع این عطر گرم می باشد و یکی از بهترین عطرهای خوب برای مهمانی و قرار های مهم می باشد.برای فصل پاییز یک انتخاب مناسب می باشد.

10-هوگو بوس من (هوگو باس من):

این عطر یکی از عطرهای خنک می باشد فوق العاده عالی است و ماندگاری خوبی دارد، باعث میشود بازدن این عطر شما در جمع به عنوان یک فرد خاص شناخته شوید.