آرایشگری درآمد بالایی داره و می خواهیم درآمد آرایشگاه مردانه را بررسی و آنالیز کنیم که با چه میزان سرمایه و چه مقدار زحمت آرایشگاه مردانه دایر و به درآمد می رسد .

اول شما موقعیت خودتان را بررسی کنید ، آیا به حرفه ی [ آرایشگری ] آشنا هستید و یا فقط سرمایه ی آن را دارید و می خواهید به یه کارت عالی و دائمی بزنید که جای رشد زیادی هم داشته باشد .

اگر سرمایه دارید بهترین کار استخدام آرایشگر و عقد قرارداد هست و برندسازی ، یعنی شما مکانی دایر می کنید و تبلیغ شما روی اسم آرایشگاه می شود .

درآمد آرایشگاه مردانه

درآمد آرایشگاه مردانه

اما اگرخودتان می خواهید آرایشگاه مردانه باز کنید و مجزو و مدرک آرایشگری هم داشته باشید مسیر رسیدن به هدفتان سخت تر و پرهزینه ترمی شود . اول باید دنبال یک آموزشگاه باشید و با پرداخت هزینه و رفتن به دوره ها مدرک را دریافت کنید و بعد از آن درگیر پیدا کردن مکان و ابزار و لوازم باشید و بعدا سرمایه گذاری روی برند سازی روی اسم شخصی خودتان .

درآمد آرایشگاه (پیرایش) مردانه چقدر است ؟

در بدترین حالت ممکن و در گوشه کنار شهر ، درآمد آرایشگاه مردانه در ایران ( برای سال 1398 و 1399 ) روزانه چیزی حدودا 350.000 تومان که 90% آن سود خالص می شود .

درآمد آرایشگاه مردانه درجه 1 در تهران در پایین شهر از 400.000 تومان شروع می شود و در مناطق متوسط تهران از 700.000 تومان شروع می شود .

درآمد آرایشگاه مردانه درجه 2 در تهران در پایین شهر از 300.000 تومان شروع می شود و در مناطق متوسط تهران از 500.000 تومان شروع می شود .

درآمد آرایشگری مردانه که دارای برند و اسم و رسم باشد و مشتری های خاص و ویژه داشته باشد روزانه بالای 1.000.000 تومان می باشد .

درآمد آرایشگری در شهرهای کوچکتر مثل اصفهان ؛ تبریز و .. تقریبا 30% کمتر از تهران است به طوری که اگر تبریز را مثال بزنیم در تبریز روزانه بین 300 الی 500 هزار تومان می باشد .

این درآمدها برای آرایشگاه هایی هست که جا افتاده هستند و سابقه حداقل 2 ساله برای خودشان دارند..

درآمد آرایشگاه مردانه

درآمد آرایشگاه مردانه

هزینه راه اندازی آرایشگاه مردانه

هزینه دایرکردن آرایشگاه مردانه اگر پول اجاره مغازه را حساب نکنیم یک مبلغ مشترک هست و چیزی حدود 25 میلیون تومان برای 2 صندلی و ابزار بودجه نیاز هست و حالا هزینه های اجاره و مکان .

برای اجاره ی یک مغازه باید دنبال ابعاد بالای 12متر مربع باشید و حداقل جا برای 5 نفر درانتظار و 2نفر در اصلاح باشد و فضای خالی بین مراجعه کننده و صندلی سلمانی باشد . در نتیجه 12متر حداقل فضا هست که میتواند باعث اذیت مراجعه کننده های بیشتر در مواقع خاص مثل عید و قبل از نوروز باشد .

پیشنهاد می شود فضا را بر این فرمول در نظر بگیرید : هر صندلی ضرب در 10 متر مربع ، مثلا اگر 3 صندلی باشد مساحت مغازه حداقل 30متر مربغ باشد ( 5در6 متر  ) .

درآمد آرایشگاه مردانه

درآمد آرایشگاه مردانه

هزینه و پول اجاره هم بستگی به مکان دارد که در شهرهای کم جمعیت 1 م اجاره و 15 م رهن برای مکان 20متری و برای شهر های بزرگتر مثل تهران 50 م رهن و 4 م اجاره برای همان فضا مورد نیاز هست .

درآمد خالص آرایشگاه مردانه

با این اوصاف درآمد خالص آرایشگاه مردانه به این صورت هست که اگر در مناطق متوسط با میانگین درآمد خانوار روی خط فقر باشد روزانه 400هزارتومان و ماهانه 12 میلیون تومان که با پرداخت اجاره و … حدودا 7 میلیون تومان سود خالص می شود .

برای مناطقی که پررفت و آمد و تقریبا منطقه خوب یک شهر باشد درآمد نزدیک به 2 برابر می شود و اگر اسم و رسم داشته باشید درآمد خالص 4 برابر می تواند باشد .