لوکا شهری که به شهر صدکلیسا معروف است ،یکی از مقرهای منطقه ای توسکانی، شهری غنی از تاریخ و مرکز فرهنگی پر جنب و جوشی است که میزبان مراسم های بزرگ کشوری است.علاوه بر این مسیر های پوشیده از درختان وزیبایی های فوق العاده ای دارد که برای  پیاده روی و دوچرخه سواری عالی است.

Untitled 7

این شهر به دلیل استحکامات قرن شانزدهمی که به خوبی حفظ شده است، با بناهای تاریخی بسیار ارزشمندی که گذشته آن را به عنوان مهمترین شهر در قرون وسطی ایتالیا نشان می دهد، مشخص می شود.
لوکا، یکی از شهرهای اصلی توسکانی، یکی از جذاب‌ترین و بهترین شهرهای قرون وسطایی ایتالیا است ،این شهر با خیابان‌های زیبا، میدان‌ها و کلیساهای خاص خود بازدیدکنندگان را مجذوب خود می‌کند و دارای حافظه تاریخی و فرهنگی است.
استحکامات باشکوه قرن شانزدهمی نماد شهر هستند و یکی از معدود قلعه‌هایی در ایتالیا هستند که دست نخورده باقی مانده‌اند. این ساختمان‌های خیره‌کننده بهانه‌ای ایده‌آل برای کاوش در حومه شهر فراهم می‌کنند، در حالی که چشم‌اندازی برای تماشای زیبایی و هماهنگی شهر، ساخته‌شده توسط رومی‌ها، که تاکنون بی‌رقیب است، ارائه می‌دهند.

تاریخ غنی و بناهای تاریخی لوکا، آب و هوای دلپذیر و نزدیکی به طبیعت بکر، آن را به مکانی ایده آل برای کشف سبک واقعی توسکانی تبدیل کرده است.

1 51

جاهای دیدنی لوکا

لوکا و برج‌های آن: از برج گینیگی دیدن کنید که در قرن پانزدهم توسط یک خانواده بازرگان قدرتمند از لوکا ساخته شده است. در ارتفاع 45 متری، روف گاردن با درختان باشکوه بلوط وجود دارد.

باید مدتی را در دیوارهای باشکوه لوکا بگذرانید. 12 متر ارتفاع و 4 کیلومتر طول دارد و بلوار زیبایی برای ورزش، پیاده روی، فعالیت یا لذت بردن از منظره شهر دارد.

آخرین مکانی که نباید از دست داد، کاخ پاوانا است، کاخ قرن هفدهمی با باغ‌های باروک ایتالیایی خیره‌کننده. بسیاری از لوکیشن های مهم فیلم به مالکیت خانواده Pfanner تبدیل شد که اولین کارخانه آبجوسازی را در شاهزاده لوکا در سال 1846 ساختند.

مکان های منحصر به فرد در لوکا

از میان تمام مکان‌های معمول لوکا، پل شیطان (Ponte del Diavolo) با شکل باشکوهش اولین نگاه شما را به خود جلب می‌کند. در لوکای محلی توقف کنید و از آنها در مورد افسانه های این مکان جذاب بپرسید.

مکان دیگری که در خارج از مسیر توریستی ارزش دیدن دارد، ولتو سانتو در لوکا، چهره مقدس لوکا است. صلیب چوبی بزرگی که چهره عیسی را در کلیسای سن مارتینو به تصویر می کشد، خودنمایی می کند.

توصیه میشود کمی وقت بگذارید و به Pietra del Diavolo (سنگ شیطان) لوکا، که در اولین پنجره کاخ برناردینی قرار دارد، نگاه کنید. یکی از طاقچه های سنگی انحنای غیرطبیعی دارد و جعلی به نظر می رسد. افسانه ها حاکی از آن است که شیطان لرد برناردینی را متقاعد کرد تا یک قصر بسازد و برای اینکه جا برای آن باز شود، تصویر معجزه آسای مدونا از بین رفت. درست در آنجا، سنگ به سمت بیرون خم می شود و علی رغم تلاش های متعدد برای صاف شدن، برای همیشه همینطور باقی می ماند.

جاهای گردشگری در لوکا ی ایتالیا

با بوتیک‌ها، مغازه‌های زیبا و نانوایی‌هایی که در خیابان‌های مرکزی شهر قرار گرفته‌اند، جایی برای کسالت وجود ندارد.

Lucca Comics که برای سرگرم کردن پیر و جوان مناسب است، یک نمایشگاه بین المللی که به دنیای کمیک، بازی، انیمیشن، بازی های ویدیویی، و فانتزی و علمی تخیلی اختصاص دارد. هر ساله از اواخر اکتبر تا اوایل نوامبر برگزار می شود و گردشگران را از سراسر جهان به خود جذب می کند.

دوستداران موسیقی جشنواره تابستانی لوکا را از دست نخواهند داد، برنامه ای پر از کنسرت، در حالی که علاقه مندان به ورزش از دوچرخه سواری از لوکا به سینا در امتداد فرانسیگنا با مناظر خیره کننده لذت خواهند برد.

محبوب ترین غذاهای لوکا

میراث غذایی لوکا مقاومت ناپذیر است!غذاهایی بسیار ساده که تا حد زیادی به لطف منشاء کشاورزی ساده و تکیه بر محصولات فصلی آن تهیه میشود.

Untitled 6

با گارموجیا شروع کنید، یک سوپ بهاری که با کنگر، نخود، مارچوبه و بیکن درست می شود و با نان تست سرو می شود.
توردلی لوچسی” یک ماکارونی تازه است که با گوشت خوک و گوساله پر شده است که با پارمزان، تخم مرغ و سبزی نان پخته می شود، سپس با سس و کمی پنیر تزئین می شود.
در پایان، بوچلاتو لوکا، با شکل دونات و طعم بادیان، قطعا برای کسانی که عاشق دسر هستند، گزینه بی نظیریست.