شهر پیزا در ایتالیا که در گذشته به عنوان یک مرکز تجاری بزرگ بوده هم اکنون قدرت و جایگاهی برابر با ونیز دارد.سرشار از آثار باستانی و مناطق گردشگری منحصر به فرد است که لازم است سفر کرده و خاطره سازی کنید.

مکان های دیدنی پیزا

برای ورود به قلب و روح شهر در پیزا چه باید دید؟

با برج کج پیزا، نماد پیزا شروع کنید. این میدان بر پیازا دل دومو تسلط دارد و شیب متمایز آن به دلیل فرونشست زمین در مراحل اولیه ساخت و ساز (بین قرن 12 و 14) است. طبقات بالا با انحنا در جهت مخالف شیب ساخته شده اند تا شیب را کمی هموار کنند.

1 58

با گنجینه‌های پیزا رانندگی کنید: پیازا دی میراکولی بیش از یک تور سریع ارزش دارد. با شکوه و به یاد ماندنی، شامل دوومو، تعمیدگاه، برج کج و گورستان پیزا در یک خوشه زیبا و خیره کننده است که یادآور قدرت اقتصادی به دست آمده در جمهوری دریایی است.

در نهایت، برای تحسین تعمیدگاه پیزا، یکی از عبادتگاه های پیزا، که بزرگ ترین در جهان است، ارزشش را دارد که گردن خود را خم کنید. ساخت این ساختمان که در سال 1153 آغاز شد، کار معمار دیوتیسالوی بود، اما برخی از مجسمه‌های باشکوه روی نما توسط نیکولا پیسانو و پسرش جیووانی ساخته شد.

گردشگری در پیزا

سفر به شهر توسکانی علاوه بر تحسین تاریخ آن که در میراث هنری و معماری آن منعکس شده است، فرصتی عالی برای سرگرمی کل خانواده است.

Untitled 12

اولین توصیه بازدید از باغ گیاه شناسی است: این باغ اولین باغ گیاه شناسی دانشگاهی در جهان است که در سال 1543 توسط طبیعت شناس و دکتر لوکا گینی تاسیس شد. به لطف انواع گیاهان از پنج قاره ای که میزبانش است، از گیاهان معطر اسکراب مدیترانه، تا گیاهان آبدار بیابان های آفریقا و آمریکا و گونه هایی از باتلاق های توسکانی، هم بزرگسالان و هم کودکان را بی زبان می گذارد.اینجا یک شیرجه 360 درجه در طبیعت به حساب می آید.

بازدید از شهر بدون بالا رفتن از برج پیزا و لذت بردن از منظره ای بی نظیر از Piazza dei Miracoli غیرممکن است: یک تجربه فراموش نشدنی برای شما به ارمغان می آورد.

قدم زدن در امتداد Viale delle Piagge کوهنوردان بی قرار، دوچرخه سواران و کسانی که به دنبال آرامش هستند را به وجد خواهد آورد: این خیابان درختی طولانی در ساحل سمت راست رودخانه آرنو، بین Ponte delle Bocchette و Ponte della Vittoria است که توسط یک مسیر دوچرخه سواری ردیف شده است. و یک پارک شهری دارد.