تورین شهری چند وجهی و غنی از تاریخ ،شیک و باشکوه است.گالری های هنری متعدد، رستوران ها، کلیساها، کاخ ها، خانه های اپرا، میدان ها، پارک ها، باغ ها، تئاترها، کتابخانه ها، موزه ها و مکان های دیگری که این شهر در خود جای داده است هر کدام به نوعی بینظیر هستند.در ادامه به معرفی برترین مکان های گردشگری تورین میپردازیم.

جاهای دیدنی تورین

تورین به طرق مختلف جذاب است، بقایای گرانبهای تاریخ باستان با معماری مدرن ترکیب شده اند تا جذاب و دیدنی باشند.

Untitled 9

با موزه های تورین، به ویژه موزه مصر در تورین، محبوب ترین جاذبه برای پیر و جوان شروع کنید، مجموعه ای از بیش از 30000 شی، از جمله مجسمه های فراعنه، تابوت ها، جواهرات و اشیاء روزمره که نباید از دست داد.

دوستداران فیلم، موزه فیلم تورین را که سرشار از جادو و اسرار سینما است، دوست خواهند داشت.

در نهایت، موزه سلطنتی تورین، یک مرکز موزه با 55000 متر مربع نمایشگاه و آثار هنری وجود دارد.

برای نفس کشیدن از تاریخ شهر، بازدید از برج آنتونلیانا، یک نماد معماری اختصاص داده شده به وحدت ملی، ضروری است. این برج بلندترین ساختمان دیواری مستقل در اروپا چشم اندازهای عالی از شهر و قوس آلپ را ارائه می دهد.

توقف در کلیسای جامع سوپریورا، محل نگهداری بقایای چند تن از اعضای خانواده ساووی، دوستداران تاریخ را به وجد خواهد آورد.

هیچ سفری به تورین بدون بازدید از پیاتزا کاستلو، قلب واقعی شهر و نقطه کانونی رونق شهر از دوران روم تا رنسانس کامل نمی شود. از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

ایستگاه چهارم Palazzo Madama، خانه موزه مدنی هنرهای باستانی، اقامتگاه جذاب دو تن از «بانوهای سلطنتی» فرانسه، ماریا کریستینا و جیوانا از ساووی-نمور است.

علاوه بر کاخ سلطنتی، Palazzo Carignano در میان ساختمان‌های تاریخی نیز ارزش بازدید دارد، این ساختمان یک نمونه عالی از معماری باروک Piedmontese است.

بازدید از کلیسای کفن ضروری است، جایی که گفته می شود کفن جسد عیسی را در مقبره محصور می کند. در تورین، پیازا سان کارلو (که به طور شگفت‌انگیزی به عنوان اتاق نشیمن شهر شناخته می‌شود) و پیاتزا ویتوریو ونتو رو به رودخانه پو را برای بازدید فراموش نکنید.

 تورین به دلیل زیبایی طبیعی خود شناخته شده است.

1 55

برای داشتن فضای سبز، حتما از پارک رودخانه والنتینو دیدن کنید، مقصد مورد علاقه دوندگان و دوچرخه سواران تورین، و بهانه ای عالی برای استراحت میباشد.همچنین می توانید در داخل، از قلعه باشکوه والنتینو، یک سایت میراث جهانی یونسکو دیدن کنید.

گردش در تورین ایتالیا

Untitled 10

تورین همیشه شهری پرجنب‌وجوش و غنی از سرگرمی است، کارهایی که در تورین باید انجام دهید برای کل خانواده آسان است.

اولین پیشنهاد ما بازدید از کافه های تاریخی تورین مربوط به دهه 1800 است، جایی که می توانید طعم های معمولی پایتخت پیمونت را بچشید.

همچنین تورین بالن ،بازارهای قدیمی طرفداران عتیقه‌جات را به وجد می‌آورد، کسانی که عاشق غرفه‌ها و مغازه‌های کوچک متعددی می‌شوند که در آن گنجینه‌های بزرگ و کوچک پیدا می‌کنند.

دوستداران ورزش می توانند خود را با مسیرهای دوچرخه سواری تورین آزمایش کنند، مسیرهای جذاب زیادی وجود دارد که شما را با دو چرخ در شهر می گرداند.