فال حافظ امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه را در سایت وان مارکت برای شما دوستان ارجمند آماده کردیم.

خداوند، بزرگترین حکیم است. او همه چیز را به دقت و با دانش بی‌نهایت خود، طراحی کرده و درست کرده است. همه چیز در این دنیا، از جمله ما، به دلیل خداوند و حکمت او وجود دارد. همه چیز در این دنیا، از جمله خود ما، دارای هدف و معنا است.

هرچیزی که در این دنیا وجود دارد، به دلیل خداوند و حکمت او است. همه چیز به دلیل یک هدف بزرگ ترکیب شده است که تنها خداوند می‌تواند آن را بفهمد.

حکمت خداوند، مثل یک پازل بزرگ است که تنها او می‌تواند قطعات آن را به هم بچسباند و تصویر کامل را بسازد. هر قطعه از پازل، به دلیل حکمت وجود دارد و بدون آن، تصویر کامل نمی‌تواند شکل بگیرد.

فال حافظ سراز این حکمت ها در می اورد بی جهت نیس که محرم اسرار است.اسراری که در دل ابیات برای ما به ارمغان اورده است.

فال حافظ امروز چهار شنبه ۱۰ خرداد 1402

فال حافظ امروز چهار شنبه ۱۰ خرداد 1402

فال حافظ امروز چهارشنبه فروردین

صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم/تا به کی در غم تو ناله شبگیر کنم
دل دیوانه از آن شد که نصیحت شنود/مگرش هم ز سر زلف تو زنجیر کنم

تعبیر: برای حل مشکلات خودتان هیچ تدبیری نمی کنید. دست به دعا برنداشته اید ولی کاری انجام نمی دهید. فرصتا به دست نمی آورید تا جبران کنید اما بدانید که مشکلاتتان زمانی حل می شود که همت کنید و دلتان را صاف نمائید و ایمانتان را هم از دست ندهید. به حرف کسانی که می خواهند راه های نادرست پیش پایتان بگذارند گوش ندهید موفق می شوید.

فال حافظ امروز چهارشنبه اردیبهشت

آن که پامال جفا کرد چو خاک راهم/خاک می‌بوسم و عذر قدمش می‌خواهم
من نه آنم که ز جور تو بنالم حاشا/بنده معتقد و چاکر دولتخواهم

تعبیر: بسیار انسان با گذشتی هستید هر چند که به شما جفا کرده اند و ستم روا داشته اند اما باز هم به همه چیز پایبند و معتقد هستید. خوبی ها و حسن های شما زبانزد مردم است. به مال و ثروت زیادی می رسید ولی باز هم از یاد خدا غافل نمی شوید و به خاطر ذره ذره ی چیزهایی که خدا به شما داده شاکر هستید.

فال حافظ امروز چهارشنبه خرداد

بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت/و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت
گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست/گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت

تعبیر: از اینکه اگر پیروز نشوی می ترسی و مدام در حال رنجیدن هستی تا رنج نبینی به مقصود نمی رسی. اگر قرار باشد با نبودن درد و مشقت وصل حاصل شود، نتیجه ی کار برایت لذت بخش نخواهد بود و در راه رسیدن به مقصود امکان از دست دادن مال و آبرو نیز می باشد.

فال حافظ امروز چهارشنبه تیر

عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت/که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش/هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت

تعبیر: عیب جویی دیگران نکن. اول خودت را برطرف کن. تو چه خوب باشی و چه بد پای خودت نوشته می شود. این ح توست که هر طور بخواهی زندگی کنی و هدفی داشته باشی. حاجات تو یکی پس از دیگری برآورده شده و باز هم با نیاز به درگاه خدامی روی. تقوی را پیشه کن تا از پیشگاه حق رانده نشوی.

فال حافظ امروز چهارشنبه مرداد

ای روی ماه منظر تو نوبهار حسن/خال و خط تو مرکز حسن و مدار حسن
در چشم پرخمار تو پنهان فسون سحر/در زلف بی‌قرار تو پیدا قرار حسن

تعبیر: تو تمام خوبی های را در خود داری. چشمهایت بیانگر خوش و غم های دل توستو تو از خوبی برای خود برجی ساخته ای که کسی به پایت نمی رسد. روزگارت به خوشی می گذرد. عهد با دلبری بسته ای که بسیار فرخ و خوب است. کسی نیست که شیفته ی جمال معنویت نشود دائم به فکر بخشش هستی و برای همین پیر نمی شوی.

فال حافظ امروز چهارشنبه شهریور

چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من/ور بگویم دل بگردان رو بگرداند ز من
روی رنگین را به هر کس می‌نماید همچو گل/ور بگویم بازپوشان بازپوشاند ز من

تعبیر: هر عمل خیری که انجام می دهید نتیجه ی خوبی نمی بینید. دستتان نمک ندارد گاهی آنقدر بی طاقت می شوید که می خواهید غیر از شر کار دیگری انجام ندهید شما عمل خیر و صواب خودتان را انجام دهید. خداست که پاداش شما را می دهد. صبر داشته باشید در اینده در عمل شما نقطه ی نجاتی برایتان پیدا می شود که خودتان باور نمی کنید.

فال حافظ امروز چهارشنبه مهر

ای که بر ماه از خط مشکین نقاب انداختی/لطف کردی سایه‌ای بر آفتاب انداختی
تا چه خواهد کرد با ما آب و رنگ عارضت/حالیا نیرنگ نقشی خوش بر آب انداختی

تعبیر: انسانی عادل و حق بین هستید دل و زبانتان یکی است. اگر کسی خوبی در حق تان کند چند برابر جواب آن خوبی را می دهید. حجب و حیاء شما فرشتگان را حیران می کند. هر چیزی را که طلب می کنید آنا” به دست خواهید آورد. برای کوچکترین نعمت خدا شکر به جا می آورید و در عین خشم و غضب چون آب سرد و زلالید.

فال حافظ امروز چهارشنبه آبان

حالیا مصلحت وقت در آن می‌بینم/که کشم رخت به میخانه و خوش بنشینم
جام می گیرم و از اهل ریا دور شوم/یعنی از اهل جهان پاکدلی بگزینم

تعبیر: بسیار انسان آزاده و نترسی هستید. هیچ وقت کاری نمی کنید که باعث سرافکندگیتان شود. همیشه در صدد رفع عیوب و اشکالات خودتن می باشید. غمی در دل دارید که بسیار سنگین است فقط از خدا بخواهید تا ستم هایی که به شما روا شده فراموش گردد و دلتان دوباره مالامال از مهر و دوستی شود.

فال حافظ امروز چهارشنبه آذر

انت روائح رند الحمی و زاد غرامی/فدای خاک در دوست باد جان گرامی
پیام دوست شنیدن سعادت است و سلامت/من المبلغ عنی الی سعاد سلامی

تعبیر: خبری را که برایش انتظار کشیده اید بزود می رسد که سرشار از سعادت و سلامت و خوشبختی می باشد. انتظار به سر رسید و الان وقت سلام و خیر مقدم است نه گریه کردن. قدوم یار برای شما بسیار پر خیر و برکت است. دلتان شاد می شود. امیدتان که به یار می نشیند دولت به سراغتان می آید.

فال حافظ امروز چهارشنبه دی

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی/دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی
دایم گل این بستان شاداب نمی‌ماند/دریاب ضعیفان را در وقت توانایی

تعبیر: ای که از خوبی زبانزد هستی حال وقت انجام کار ثواب است آن را پس نزن. همیشه از این فرصت ها به دست نمی آید. به زیردستان خود بیشتر توجه کن. حریفانت دارند از تو پیشی می گیرند پس تو هم باید مثل باد راه را صی کن تا درد تو درمان شود، به کام دل می رسی ئ تسلیم قسمت باش چون لطف خدا شاملت می شود. به وصال می رسی. شاد باش.

فال حافظ امروز چهارشنبه بهمن

سحرگه ره روی در سرزمینی/همی‌گفت این معما با قرینی
که ای صوفی شراب آن گه شود صاف/که در شیشه برآرد اربعینی

تعبیر: معمایی برایتان پیش آمده که لاینحل است برای حل آن به افراد ناباب مراجعه نکنید چراغ امیدتان روشن می شود و شما به جواب معمای خودتان می رسید. فعلاگ با غم هایتان سازش کنید با مشورت به آنچه که می خواهید می رسید. کمی تحمل کنید جواب این معما آنقدر با ارزش هست که به خاطر آن زحمت بکشید.

فال حافظ امروز چهارشنبه اسفند

فتوی پیر مغان دارم و قولیست قدیم/که حرام است می آن جا که نه یار است ندیم
چاک خواهم زدن این دلق ریایی چه کنم/روح را صحبت ناجنس عذابیست الیم

تعبیر: یه قولی که داده اید عمل کنید. از صحبت کردن با نامحرمان بپرهیزید. مدتهاست که در پی حاجت خودتان این در و آن در می زنید. فکر می کنید دیگران از عهدی که با شما بسته اند پشیمان شده اند. امید داشته باشید گره ی کارتان باز می شود و کسانی کمکتان می کنند به شرط اینکه به نصایح آنها گوش کنید. به لطف خدا از دامی که برایتان پهن کرده اند رهایی پیدا می کنید و شیطان را شکست می دهید و به دولت و نیک بختی می رسید.