فیلم بدون قرار قبلی محصول سال1400 ،ششمین فیلم بلند بهروز شعیبی در جایگاه کارگردانی است. بدون قرار قبلی برنده ی 2 سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری و بهترین فیلم از نگاه ملی شده است. و در 18 خرداد 1401 در سینماهای کشور اکران شده است.

فیلم بدون قرار قبلی به کارگردانی بهروز شعیبی است که فیلم نامه ی آن توسط فرهاد توحیدی و مهدی تراب بیگی با نگاهی به یکی از داستان های مصطفی مستور نوشته شده است.

این فیلم روایت گر زندگی یک پزشک به نام یاسمن است که پسرش دچار بیماری اوتیسم است و پس از 30 سال برای حضور در مراسم فوت پدرش از آلمان به ایران می آید و در این سفر دچار چالش ها و مشکلاتی می شود و در این سفر با افرادی آشنا میشود که اورا به مفهوم تازه ای از مرگ و زندگی می رساند.

فیلم بدون قرار قبلی

فیلم بدون قرار قبلی

از جمله بازیگران فیلم قرار قبلی میتوان به پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی ،بهروز شعیبی ، الهام کردا ، صابر ابر ، حامی ترابی ، اریسا بیگی و… اشاره کرد.

بهروز شعیبی در خرداد ۱۴۰۱ با انتشار پست اینستاگرامی اعلام کرد ساخت این سریال با الهام بخشی از ویدئو سلام احمد مهدوی دامغانی در ابتدای برنامه تلویزیونی شوکران  شبکه چهار بوده‌است.

اشاره شعیبی به تنها مصاحبه احمد مهدوی دامغانی با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در برنامه شوکران شبکه چهار بود که با حالت گریان و دلتنگی از ایران و خراسان یاد کرد و به علی ابن موسی الرضاسلام فرستاد.