فال انبیاء الهی امروز جمعه 5 خرداد ماه را در سایت وان مارکت برای شما دوستان عزیز آماده کردیم.

حرکت و تکاپو در جهانی که از لحظه ی بعدش خبر نداری گاهی میتواند ترسناک باشد.
مثل فیلمی که کاراکترش در جنگلی راهی را می رود و هر ان از سمتی و به طریقی در معرض خطر و غافلگیری قرار میگیرد.
ما همه نمیدانیم و ادامه میدهیم .
شاید که فال انبیا ٕ الهی ان فانوس راه ما در جنگل زندگی باشد و با روشن کردن اطرافمان دید بهتری به ما بدهد .
فال انبیا ٕ را امتحان کنید و از این مسیر لذت ببرید.

فال انبیاء الهی امروز جمعه 5 خرداد 1402

فال انبیاء الهی امروز جمعه 5 خرداد 1402

فال انبیاء الهی امروز جمعه فروردین

حضرت شیث (ع)
ای صاحب فال ! شخصی تو را به زبان گرفته است ( با چرب زبانی تو را راضی نگه می دارد) اما دوست تو خواهد بود. این دو سه روز کار تو بالا خواهد گرفت و از گناهان گذشته خود توبه کن و راز خود با احدی نگو و با کس جنگ و خصومت نکن. و اما تو را فرزندی باشد که روزی او فراخ و قدمش بر تو مبارک و میمون است. باید که با سخن دوستان بشنوی تا راحتی یابی و تو را پیش از این رنجی رسیده بود و نشانی آن بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر است و از غم و محنت فرج یابی . در نماز کاهلی مکن و آن را سبک نشمار.

فال انبیاء الهی امروز جمعه اردیبهشت

حضرت عیسی (ع)
ای صاحب فال ! بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور گردند و هر روز عزت یابی . با آدم خوب همنشینی کن و سفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیار یابی . هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی تو را نگه می دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد با دولت و سعادت و امسال بر تو مبارک باشد و بر دشمن ظفر یابی و هر نیت که داری خوب است به مراد دل برسی . در نماز اول وقت کوشا باش.

فال انبیاء الهی امروز جمعه خرداد

حضرت هارون (ع)
ای صاحب فال ! بشارت باد تو را که به دولت رسیده ای و آفتاب به طالعت رسیده است. اما بعضی هستند که بر تو حسد می برند و یکی تو را دوست دارد و نصیحت کند، بشنو که مبارک است و شغلی خواهی یافت که آسایش تو در آنست و اگر غایبی داری زود به تو می رسد و همین امروز صدقه بده تا آسوده باشی و خیر بینی . بر سینه و یا بر شکم خود نشانی یا خالی داری که نشانه نیکبختی است، ولیکن آن خیالی که دردل داری گذشت و پیوسته خواب آشفته بینی و فراموش می کنی ؛ قلب خود را قوت ده که به مراد برسی . ان شاء الله.

فال انبیاء الهی امروز جمعه تیر

حضرت لوط (ع)
ای صاحب فال در زندگي با سختيهايي مواجه ميشويد و با مردمي لاقيد و بد عمل سر و كار پيدا ميكنيد و به رنج و زحمت ميافتيد همسري نصيب شما ميشود كه بايد با او به احتياط رفتار كنيد وگرنه از مسير صواب منحرف شده و شما را دچار مشكل ميكند بايد مراقب باشي تا خود به بدعملي ديگران گرفتار نشوید . در طالع شما سفر يا هجرتي ديده مي شود كه لازم است انجام بگيرد.

فال انبیاء الهی امروز جمعه مرداد

حضرت سلیمان (ع)
ای صاحب فال ! بدان که تو در غم و اندوه مانده ای و یا آرزوی فرزندی داری و باید زنی تازه بگیری که از غم نجات یابی و فرزند مقبول روزی شود ان شاء الله . تو را جراحتی رسیده و نشان او بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر تو باشد و شب خواب آشفته می بینی و در دل تو هیچ حسد نیست؛ در کارها صبر کن و به اطاعت خداوند کوشا باش و از دشمنان رنج بسیار کشیده ای ، اما حق تعالی عوض آن را به تو باز دهد و راز خود با کس مگو تا سالم باشی . روز شنبه و جمعه بر تو مبارک است ، با خدا زیاد راز و نیاز کن تا انشاء الله حاجتت روا شود.

فال انبیاء الهی امروز جمعه شهریور

حضرت محمد (ص)
ای صاحب فال! بشارت باد تو را که دشمنان تو مقهور شوند و مراد دل حاصل شود و فرمان خدا را انجام ده تا خداوند یار تو باشد و یکی تو را دوست می دارد و شب و روز در حق تو دعا می کند واز برکت دعای او عمرت دراز شود و کارت بالا گیرد و خداوند تو را نگاه می دارد و در کار خود صبر کن و راز دل با کسی نگو تا ایمن باشی . روز شنبه و دوشنبه بر تو مبارک است و اگر غایب داری خبر خوش بشنوی و به مراد دل برسی . از دروغ و غیبت حذر کن تا عاقبتت نیکو گردد. انشاء الله تعالی.

فال انبیاء الهی امروز جمعه مهر

 

حضرت داوود (ع)
ای صاحب فال! بشارت باد تو را که بر سه قوم مهتری کنی و جمله در فرمان تو باشند. این چند روزه در اندوه بودی صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . امسال رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت . تا چند روز دیگر خشنود می شوی و اگر غایبی داری خبر او می رسد و کارها به مراد تو خواهد شد ان شاء الله . در نماز کوشا باش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.

فال انبیاء الهی امروز جمعه آبان

حضرت يوشع (ع)
ای صاحب فال در زندگي در موقعيت حساسي قرار می گیرید . چون با گروهي سركش و مجرم سر و كار پيدا ميكنيد كه لازم است آنها را ارشاد و راهنمايي كنيد اگر كاري را براي خدا انجام ميدهيد ،از شكست در آن هراس نداشته باشيد ممكن است يك زن با شما به نزاع بر خيزد اگر صبور و بردبار باشيد به نفع شما تمام مي شود . يك سفر دريايي در طالع شما ديده ميشود.

فال انبیاء الهی امروز جمعه آذر

حضرت ایوب (ع)
ای صاحب فال ! بدان که چیزی از دست تو رفته که به سبب آن غم واندوه می خوری، اما عاقبت کار را نمی دانی ؛ اگر صبر کنی ، هر آینه به امید ی که داری برسی پس در مدت سرگردانی با خدا باش که عاقبت بخیر خواهی بود، این چند روز به سعادت می رسی و اگر نیت سفر داری برو که خوبست و از روزها روز دوشنبه و پنج شنبه برای تو بهتر باشد تا به مقصود برسی و صدقه بده تا آنچه از خداوند طلب می کنی بیابی ولیکن از شخصی کار تو گشاده شود و از بزرگی راحتی خواهی یافت و کارها به مراد دل تو شود و چیزی به تو می رسد . انشاء الله.

فال انبیاء الهی امروز جمعه دی

حضرت ادريس (ع)
اي صاحب فال بر تو بشارت كه به زودي به مقصود خود خواهي رسيد . و آنچه را كه در طلبش هستي به دست خواهي آورد و اگر نزد كسي براي درخواستي ميروي و او سخن درشتي بر زبان جاري ميكند ،صلاح است كه از رفتن پشيمان گردي چون او به تو آسيب مي رساند. گروهی به تو حسد ميورزند و در خيال نابودي تو ميباشند اما از دست انها كاري بر نمي آيد مترس . سفري در پيش است كه در آن سفر آسودگي یابی اين چند روزه طالع تو نحسي دارد كه از تو بگذرد و بعد در نظر خلايق شيرين شوي تند خو هستي و زود خشمگين شده و از كوره در ميروي . يك زن كه تو را بسيار دوست دارد و براي تو روز و شب دعا ميكند حرفش را گوش كن . اين هفته با هيچ كس گفتگو نكن كه ستاره ات نحس است و پس از آن به تو روی می آورد . يكي در حق تو بدي ميكند . اگر حاجتي داري بر آورده خواهد شد و اگر غائبي داري خواهد آمد.

فال انبیاء الهی امروز جمعه بهمن

حضرت موسی (ع)
ای صاحب فال! بدان که در فکر چیزی هستی که در آن فرومانده و عاجز شده ای ، غم مخور که همه مرادت حاصل شود؛ پیش از این تو را بسیار غم و اندوه رسیده بود و نزدیک شده که ستاره تو به روشنایی آید باشد که کارت به سرانجام رسد. خداوند به تو عوض خیر دهد و کارت به زودی بالا گیرد . با کسی عهدی خواهی کرد، بکن که خوب است و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو رسد و کار تو به اتمام رسد و اگر دست بر خاک زنی زر شود. در نماز کاهلی مکن هر چند توانی صدقه بده تا از خوف ایمن باشی و به مقصد برسی . انشاء الله.

فال انبیاء الهی امروز جمعه اسفند

حضرت ذوالكفل (ع)
ای صاحب فال به نظر ميرسد شخصي صبور و بردبار باشيد به ديگران وعده هاي زيادي ميدهيد مراقب باشيد كه به آنها عمل كنيد اگر وكيل يا قاضي هستيد با مردم به عدالت رفتار كنيد و حق مظلوم را از ظالم بگيريد كاري را كه مقصود دارید انجام دهيد در آن موفق خواهيد شد يك شخص بدخواه پي اغفال شماست مراقب او باشيد ، ممكن است مدتي به خاطر انجام كاري مجبور باشيد مخفي شويد يا در تنهايي زندگي كنيد . ممكن است شخص صاحب نامي از شما حرف شنوي پيدا كند او را به عدالت با مردم دعوت كنيد خواهد پذيرفت . چيزي را كه منتظرش هستيد اتفاق مي افتد.