بی شک یکی از سریع ترین روش های چاقی صورت تزریق چربی و ژل به صورت می باشد، اما این روش در کنار هزینه ی زیادی که دارد، دوام بسیار کمی دارد و همراه با درد و سوزش می باشد. با این حال تزریق چربی و ژل تنها روش پُر کردن و چاقی صورت نیست و روش های بسیاری برای پر کردن و زیبایی صورت وجود دارد.

یکی از بهترین و آسان ترین روش های چاق کردن صورت، مصرف میوه و سبزیجات تازه و آبدار است.

میوه ها و سبزیجات به سبب داشتن آب و فیبر بالا، در آبرسانی سلول های پوست صورت نقش موثری دارند و سبب پرشدن و زیبایی صورت شما می شوند. میوه ها و سبزیجات، حاوی انواع ویتامین و مواد مغذی هستند و به صورت تدریجی نیز در معده هضم می شوند و به طور آهسته پوست و بدن را آبرسانی می کنند و مانع خشک شدن پوست صورت می شوند.

این خوراکی های خوشمزه و مقوی با وجود داشتن ترکیبات مغذی، کالری کمی دارند و موجب چاق شدن دیگر نواحی بدن و افزایش وزن نمی شوند و به شما در تناسب اندام و تعادل وزنتان کمک می کنند.

علاوه بر میوه و سبزی، مغزیجات نیز به شما در داشتن صورتی تپل و توپُر کمک می کنند، بنابراین از این مواد خوراکی نیز می توانید برای چاق شدن صورت خود در کنار میوه و سبزی، استفاده نمایید. در ادامه چند نمونه از بهترین خوراکی های چاق کننده صورت بیان شده است، اگر دوست دارید با این خوراکی ها آشنا شوید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

با این خوراکی های جادویی صورتت رو چاق کن!

با این خوراکی های جادویی صورتت رو چاق کن!

سالاد کاهو و جوانه گندم

همانطور که گفته شد مصرف سبزیجات تازه به چاق شدن صورت کمک می کند و تاثیر قابل ملاحظه ای در شادابی و سلامت پوست دارد. در این میان مصرف سالاد کاهو با خواص فراوان خود به ویژه هنگامی که همراه با جوانه گندم استفاده شود، در چاقی صورت تاثیرگذار است و مثل یک کرم ضد چروک اثر میکند. دلیل این مسئله آن است که جوانه گندم سرشار از ویتامین های E و B است که موجب افزایش آب میان بافتی سلول های پوستی می شود. البته برای این منظور مصرف پودر جوانه گندم نیز بسیار مفید است. برای این کار، دو قاشق پودر جوانه گندم را با ماست مخلوط کنید و پس از غذا مصرف کنید.

رابطه آشامیدن آب و چاقی صورت

یکی از مهمترین و آسان ترین روش ها برای چاق کردن صورت، نوشیدن آب است. اگرچه اغلب ما نوشیدن آب کافی در طول روز را فراموش می کنیم و به راحتی از کنار آن می گذریم، اما باید بدانید که نوشیدن مداوم آب در طول روز باعث افزایش آب میان بافتی سلول ها و چاق شدن صورت می شود. همچنین اگر ورزشکار هستید و تمرینات ورزشی خود را به طور منظم انجام می دهید، حتما باید آب مورد نیاز بدن خود را از طریق نوشیدن مداوم آب تامین کنید تا صورت شما دچار لاغری نشود و زیبایی چهره خود را از دست ندهد. بر این اساس، توصیه می شود تا روزانه حداقل هشت لیوان آب بنوشید. کاهش آب پوست از اطراف چشم شروع می شود که علائم آن کدر شدن و یا تیرگی پوست اطراف چشم هاست. در این مواقع علاوه بر افزایش مصرف آب باید از کرم دور چشم آبرسان نیز استفاده نمایید.

شیر خشک

شیر خشک سرشار از انواع ویتامین ها و مواد مغذی است و در چاقی صورت نیز بسیار موثر است. بنابراین با استفاده روزانه از شیر خشک به راحتی می توانید به هدف خود دست پیدا کنید. یکی از دلایلی که بچه ها در دوران کودکی صورت پف کرده و پری دارند همین استفاده از شیرخشک است.

آب سیب زمینی

سیب زمینی یکی از مواد غذایی مفید برای بدن است که در چاق شدن صورت، آبرسانی به پوست و کاهش چین و چروک های پوستی بسیار موثر است. برای چاقی صورت با این روش می بایست دو لیوان آب سیب زمینی را به صورت روزانه مصرف کنید. آب سیب زمینی با توجه به آنکه سرشار از ویتامین هاست و در آبرسانی به سلول های پوست بسیار موثر است، می تواند گزینه مناسبی برای این کار در کوتاه ترین زمان باشد.

ژله و چاقی صورت

هیچکدام از مواد غذایی ذکر شده در این مطلب را نباید بیش از اندازه بخورید. پس زیاده روی ممنوع! یکی از خوراکی ها که بسیاری از افراد نتیجه مصرف آن را خوب گزارش کرده اند، ژله خوراکی است. بله! همان ژله ای که به عنوان دسر میل می کنید. ژله را به غذاهای روزانه خود اضافه کنید و اگر مشکل اضافه وزن ندارید هر روز مقداری ژله بخورید؛ بخصوص اوایل صبح. مراقب باشید که مصرف آن بیش از حد نباشد.

چرا چاق شدن صورت برای بسیاری از افراد مهم است؟

همه چیز به سلایق شخصی افراد مربوط است. عده ای صورت و اندام لاغر را می پسندند و عده ای اندکی چاق تر. البته چاق شدن برای افرادی که صورت بسیار لاغر و تکیده ای دارند لازم است و باعث زیبایی بیشتر آنها می شود. اغلب توصیه های درمانی نیز برای این قبیل افراد است.

لاغر بودن صورت در کدام قسمت ها بیشتر دیده می شود؟

در صورتی که پوست صورت شما بیش از حد چربی از دست بدهد ممکن است دچار افتادگی پوست و یا چروک زیاد در نواحی زیر چشم، اطراف لب و پیشانی شوید. همچنین در کناره های فک و گونه ها کاهش سطح چربی خیلی زود مشخص می شود.

چاقی صورت با خوردن مواد غذایی بهتر است یا تزریق و جراحی؟

اگر موفق شوید که با روش های غذایی به خواسته خود برسید باید بدانید که بهترین نتیجه را گرفته اید؛ فقط کمی صبور بودن لازم دارد. انواع تزریق های موضعی و یا جراحی های کوچک حجم دهی که تا امروز ابداع شده، پس از مدتی تاثیر خود را از دست می دهند و حجم صورت به حالت اول باز می گردد.

برای چاقی صورت چه راهکارهایی وجود دارد؟

اصولا فقط دو نوع راه حل وجود دارد. اول استفاده از مواد غذایی صحیح و یا تقویت کننده که موجب چاقی صورت می شوند و راهکار دوم، استفاده از جراحی یا تزریق چربی و ژل در پوست است.

چه مواد غذایی به چاق کردن صورت کمک می کنند؟

بسیاری از میوه جات و سبزی ها، مغزها، آشامیدن آب کافی، شیر خشک و حتی سیب زمینی در این مسیر موثر هستند. در این مقاله به صورت کامل درمورد تک تک این موارد توضیح داده شده است.