فال تاروت امروز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه را در سایت وان مارکت برای شما دوستان ارجمند آماده کردیم.

گذر عمر یکی از مهمترین مسائلی است که هر فردی در زندگی خود با آن روبرو می شود. این مفهوم به معنای گذشت زمان از لحظه تولد تا لحظه مرگ است. اما گذر عمر بیشتر از این است، آنچه که در طول آن تجربه می کنیم، احساس می کنیم و به دست می آوریم نیز بسیار مهم است.

زندگی ما مانند یک سفر است که با تولد شروع می شود و با مرگ به پایان می رسد. در طول این سفر، ما با بسیاری از تجربیات، چالش ها، شادی ها و غم ها روبرو می شویم.

هر کسی تلاش می کند تا از این سفر بهترین استفاده را ببرد و به بهترین نحو از آن استفاده کند. اما گذر عمر چقدر طولانی است؟ آیا به اندازه کافی طولانی است که بتوانیم همه چیز را تجربه کنیم؟ متاسفانه، زمان بسیار محدود است و هیچ کس نمی تواند همه چیز را تجربه کند. اما به جای اینکه به این موضوع فکر کنیم، باید سعی کنیم تا بهترین استفاده را از زمان محدود خود ببریم. فال تاروت شمارا از اینده باخبر میسازد و این کمک میکند بدون اتلاف وقت و ازمونو خطا بهترین استفاده را از لحظاتتان ببرید.

فال تاروت امروز چهارشنبه ۱۷ خرداد 1402

فال تاروت امروز چهارشنبه ۱۷ خرداد 1402

فال تاروت امروز چهارشنبه فروردین

نام : به ثمر رساندن یک فکر
حرکتی مثبت و خوش یمن راه خود را به زندگی شما باز می کند و به محیط خانه و خانوادگی گرمی و نیرو می بخشد. قبل از آنکه تازه ها بتوانند ظهور نمایند، کهنه ها می بایست رخت بربندند. هم اکنون زمانی است که می توانید شادی های خود را جشن بگیرید و از ثمرات رنج و زحمت خود برخوردار شوید. این شور و شوق به افراد خانواده نیز انتقال می یابد. بزودی ورود میهمانان و یا مسافران مورد استقبال قرار می گیرد. تغییرات خواه در زمینه شغلی و خواه در ارتباط با محل سکونت و یا پیشنهاد ازدواج، شادی و هیجان به ارمغان می آورد.وقت پر برکت کنونی را مغتنم شمارید.

فال تاروت امروز چهارشنبه اردیبهشت

نام : اختلاف و مشاجره
هم اکنون زمانی است که احساس می کنید همه چیز در اطرافتان با شما سر ناسازگاری دارد. اگر در اطراف خود توافق و هماهنگی به چشم نمی خورد، بدانید که موقتا می بایست بردبار و مقاوم باشید تا زمانی که بتوانید دوباره کنترل کارها را بدست گیرید. اینگونه تضادها در عین آزاردهندگی، جزیی و کوتاه مدت هستند.

فال تاروت امروز چهارشنبه خرداد

نام : حکم قانونی
حالا وقت آن رسیده که با خود صادق باشید و بدانید آنچه را که کاشته اید برداشت می کنید. رفتارهای ما بازتاب هایی به دنبال دارند و زمانی که اوضاع به نظر نامطلوب می رسند از دو حال خارج نیست. یا می بایست از آن وضعیت نکاتی را بیاموزیم و یا نتیجه ی اعمال گذشته ی خود را بپذیریم. این کارت هشدار می دهد که به حقوق دیگران چه مادی و چه معنوی تجاوز نکنید.

فال تاروت امروز چهارشنبه تیر

نام : تلاش و پیروزی
شما هم اکنون در موقعیتی هستید که در فعالیت های بسیار و گوناگون اشتغال می یابید. این تنوع در کارها شما را غنی می سازد. اگر محکم و استوار پیش بروید حتما موفق خواهید شد. تغییراتی در راه است که برای شما ایجاد هیجان و بیقراری می کند. این رویداد مرحله ی مثبتی را در زندگی شما به ارمغان می آورد. اطرافیان دلسوز و محیط امن که آسایش خاطر شما را فراهم سازند در حمایت و تقویت شما موثر خواهند بود. ولی در هر حال ثبات و استواری شما تعیین کننده ی راه شما است.

فال تاروت امروز چهارشنبه مرداد

نام : پایان یک ارتباط
این پیام می تواند به دلیل از دست دادن نوعی از متعلقات و یا تهدیدی به شرایط بیرونی شما باشد نظیر: پایان یک رابطه ی عاطفی یا مرحله ای از زندگی یا سقوط یک تجارت. البته دل بریدن از وابستگی های مادی و عاطفی در فرضیه و به گفتن آسان است، اما در عمل آدمی را با مشکلاتی مواجه می سازد. با وجود این، درسی که این نماد آموزش می دهد این است که تسلیم باشید و اجازه دهید تا تغییرات لازم صورت پذیرد. بنابراین تسلیم و پذیرش در این مرحله کلید کار است.

فال تاروت امروز چهارشنبه شهریور

نام : بهم خوردن نقشه ها
شما در شرف یک جریان تبدیلی نیرومند و قریب الوقوع هستید. آنچه را که قصد دارید به آن بیاویزید، بوسیله این قدرت دگرگون کننده، ویران خواهد شد. ویرانی وضعیت های فرسوده ای که مانع رشد واقعی شما می گردد یک جریان شفادهنده را در سراسر ارگانیسم بدن شما آغاز می کند. اینکه دیگران را مورد سرزنش قرار دهید کاری از پیش نمی برید. با پذیرش مسئولیتی جدید، خواهید توانست دوباره اقتدار خود را در دست بگیرید.

فال تاروت امروز چهارشنبه مهر

نام : بانوی جوان
این کارت برای تلاش های تجاری و مادی و اموراتی که با طبیعت سروکار دارد پیغام موفقیت می دهد. شما طی سفر یا گذران زندگی خود یک دوره ممتد و بی روحی را گذرانده اید و هم اکنون به موقعیت و محیط پرثمرتری رسیده اید. حالا زمانی است که می توانید به نیازهای جسمانی خود، سلامتی، ورزش و رژیم غذایی خود و اطرافیانتان بیشتر توجه کنید. اگر از کاری که هم اکنون انجام می دهید لذت نمی برید، در جستجوی کاری باشید که به شما حس تمامیت و رضایت درونی بدهد. اگر نسبت به انجام تعهدات خود بی میل هستید و کارها را نیمه کاره رها می کنید یا در خرج کردن اسراف می ورزید و از اوقات خود بخوبی بهره نمی برید، بهتر است در وضعیت خود توازن لازم را برقرار نموده و از انرژی مثبت این شخصیت در جهت ثبات قدم و وظیفه شناسی الگوبرداری کنید.

فال تاروت امروز چهارشنبه آبان

نام : پیروزی پس از تلاش
اتحاد انرژی ها وعده ی پیروزی می دهد. مطابق با برنامه ریزی و نقشه هایتان پیش بروید. در صورت سعی و تلاش کامیابی از آن شما خواهد بود. چنین پیروزی از زحمات پیگیر گذشته، و به دلیل اعتماد به خویشتن حاصل می گردد. زمانی است که به خود و نیروهایتان اعتماد کنید و به اهداف خود تمامیت بخشید. شما به پاداشی که شایستگی آن را دارید دست خواهید یافت، به شرط آنکه از حداکثر توانایی خود برای وقوع آن استفاده کنید.

فال تاروت امروز چهارشنبه آذر

نام : افکار بیهوده
حالا وقت آنست که چشمان خود را بگشایید و نگاه نافذی به واقعیت بیاندازید. روی اعمال خود به دقت بنگرید و اندیشه کنید. این نماد، نماینده ی زمانی است که برای خود قصرهایی در آسمان می سازید! می بایست تصمیم بگیرید که کدامیک از مقاصد شما برای پیگیری و اقدام بیش از همه مقدم تر و پرمعناتر است.

فال تاروت امروز چهارشنبه دی

نام : آگاهی بر حقیقت
اگر در رابطه با شروع یک اقدام یا یک ارتباط جدید و یا یک انتخاب مهم در زندگی خود این کارت را کشیده اید، پاپ بانو توصیه می کند که در حال حاضر « صبر و تاخیر » در این کار به مصلحت شما است. زیرا هنوز ضرورت دارد تا نسبت به رشد و دگرگونی های درونی خود آگاهی یافته و روی آنها کار کنید.

فال تاروت امروز چهارشنبه بهمن

نام : تکامل عشق
موقعیت مناسبی برای سعادت و صمیمیت بیشتر در جریان است. در محیط گروهی یا خانوادگی رضایت و صلح و صفا ایجاد می گردد و کودکان از این فرصت طلایی بهترین بهره ها را خواهند برد. مشاجره یا خصومتی در اطراف شما پایان می پذیرد و به صلح و دوستی متمایل می گردد. کلید خوشبختی را که لیاقت آن را دارید در جمع یا خانواده خود بدست می آورید.

فال تاروت امروز چهارشنبه اسفند

نام : پیمان
این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد و نیل به مقصود را در هر زمینه ای بشارت می دهد. دو جام نمایانگر آنست که پیوندی در هماهنگی کامل رخ خواهد داد. اگر هنوز شریک زندگی خود را انتخاب نکرده اید، مقدمات لازم را برای یافتن و انتخاب مناسب فراهم سازید. نماد دو جام پیام آور آن است که زمان جدایی و تنهایی بزودی سپری می گردد و یک تبادل احساسی عمیق مابین شما و طرف مقابل تان صورت می پذیرد.