طی خبر های به دست امده برای کمک به بازنشستگان در معیشت، وام قرض الحسنه تعلق خواهد گرفت. تسهیلات وام قرض الحسنه در سه مرحله انجام شده که در حال حاضر مرحله سوم به بازنشستگان واجد شرایط پرداخت میشود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در گفتگوی اخیر خود از اعطای وام قرض الحسنه 20 میلیونی به 117 هزار نفر خبرداده که از اول سال 1402 این طرح در حال اجرا است. مرحله ی سوم این طرح به صورت غیر حضوری ثبت نام شده و به 40 هزار نفر مبلغ20 میلیون پرداخت خواهد شد.

ایشان همچنین در استان البرز ، ساختمان هایی در حوزه ی درمان و بیمه را در روز سه شنبه هشتم مهرماه 1402 افتتاح کردند که در حال بهره برداری میباشند. مدیر عامل در راستای این خبر خاطر نشان کرد که 6هزار میلیارد تومان مطالبات مراکز درمانی نیز در اولویت پرداخت قرارداشت. البته که پرداخت به موقع و با کمترین فاصله زمانی این مطالبات در دستور کار بوده که کارهایی برای بهبود این روند انجام شده است.

وی ادامه داد ، 4000 میلیارد تومان از این مطالبات به مراکز دانشگاهی اختصاص یافته و 2000 میلیار تومان به مراکز دیگر پرداخت شد.

این سفر به استان البرز، 46 امین سفر میرهاشم موسوی بوده است. موسوی در مراسم تقدیر و بزرگداشت شهیدی که از شهدای مدافع سلامت می باشد از پلی کلینیک مجید مجیدیان راد نیز دیدن کردند. در مراسم گرامی داشت این شهید والا مقام مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از فداکاری های مجیدمجیدیان راد که خود فرزند شهید بوده و با اقداماتش در دوران کرونا درجهت سلامتی ملت ایران تلاش کرده و به جایگاه رفیع شهادت رسیده و ادامه دادن راه شهدا و تکریم خوانواده شهدا برای قدردانی از زحمات انها در عمل از ضروریات است سخن گفت.

در انتها ایشان به انجام تغییراتی که باعث سهولت در پرداخت مطالبات، خدمات رسانی به بازنشستگان می باشد تاکید کردند.