در تابستان امسال منچستر یونایتد تغییرات زیادی را خواهد کرد تا بتواند در فصل جدید برای قهرمانی در لیگ تلاش خود را انجام دهد. بر اساس اخبار گزارش شده، پروژه منچستر یونایتد در حال پیشرفت خوبی است و ورود اریک تن هاخ در تاریخ این تیم به نقطه عطفی رسیده است.

انقلاب سرخ در منچستر یونایتد/ باشگاه فوتبال منچستر یونایتد

انقلاب سرخ در منچستر یونایتد/ باشگاه فوتبال منچستر یونایتد

این تیم با سرمربیگری اریک تن هاخ به فینال جام حذفی و جام اتحادیه رسید و توانست سهمیه لیگ قهرمانان را کسب نماید.
بی شک فصل ۲۰۲۲_۲۰۲۳ برای تیم منچستر یونایتد موفقیت‌آمیز بوده اما یونایتد باید برای فصل آینده از این بهتر باشد. آنچه به نظر می رسد اولویت تیم منچستر یونایتد، تلاش  این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر این فصل می باشد.
قبل از برنامه ریزی برای فصل آینده تیم منچستر یونایتد می بایست از شر بازیکنانی خلاص شود اما کدام بازیکن ها مدنظر هستند؟
اهداف فوتبالی اریک تن هاخ بدین گونه است که یونایتد علاوه بر بازیکنان خوب در زمین، برروی نیمکت چین بازیکنانی را داشته باشد.

این تیم در آخرین بازی خود در این فصل توانست لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند که خود موفقیت بزرگی بود اما در اروپا در مقابل سویا شکست خورد که متاسفانه در آن بازی، بازیکنان اصلی تیم یونایتد وجود نداشتند و همین باعث ایجاد ضربه به این تیم گردید و همه متوجه شدند که این تیم نیمکت خوبی ندارد.

بازیکنان غیرقابل حذف در تیم یونایتد شامل این افراد هستند: رشفورد، کاسیمیرو و برونو. وظیفه کادر فنی و تیم مدیریت یونایتد بالا بردن سطح تیم خود می باشد.

اولین کاری که این تیم می‌تواند انجام دهد این است که برای اریک تن هاخ شرایطی را به وجود آورد تا بتواند افراد مورد نظر خود را خریداری کند و در جهت بهبود تیم خود گام بردارد. در بازار نقل و انتقالات تابستانی بازیکنانی چون هری کین و دکل رایس هدف یونایتد می باشند.

قرارداد های رو به اتمام

افرادی که در این تابستان قرارداد آن ها به پایان می‌رسد و رفتنی اند ووت  وخهورست، مارسل سابیتزر و جک باتلند می باشند. همچنین افرادی مانند جیدون سانچو، آرون وان بیساکا، فرد، آنتونی مارسیال و اسکات مک‌تومینای آینده ای ندارد و ممکن است تیم را ترک نمایند.

دروازه بانی به نام داوید دخئا که هنوز با آن باشگاه یونایتد قرارداد ندارد و قرارداد فعلی او در ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد باید به لیست بازیکنان تیم یونایتد اضافه شود.

دیگر بازیکنانی که ممکن است باشگاه را ترک کنند می توان به هری مگوایر، اکسل توانزبه و تام هیتون اشاره کرد که 12 بازیکنن احتمال دارد از اولدترافورد بروند در واقع انقلاب سرخی در راه است.