فال تاروت امروزپنجشنبه 4 خرداد ماه را در سایت وان مارکت برای شما دوستان ارجمند آماده کردیم.

با اعتقاد به خود و باور به قدرت خدایی، آینده‌ای پر امید و شاداب را برای خود تصور کنید.

هر چه تجربه‌های زندگی برایتان پیش آورده، من را به این نتیجه رسانده که تنها با اعتماد به نفس و خدایی می‌توانم در دریای زندگی سفر کنم و تجربه‌های جدیدی را کسب کنیم.

در هر لحظه، از خداوند بزرگ تشکر می‌کنیم که در لحظات موفقیت، همراهم بوده است و باور دارم که با اعتقاد به تصمیم‌گیری‌های درست، می‌توانم به آرزوهایم نزدیک شوم.

فال تاروت امروز پنجشنبه 4 خرداد 1402

فال تاروت امروز پنجشنبه 4 خرداد 1402

فال تاروت امروزپنجشنبه فروردین

 

نام : افکار بیهوده
حالا وقت آنست که چشمان خود را بگشایید و نگاه نافذی به واقعیت بیاندازید. روی اعمال خود به دقت بنگرید و اندیشه کنید. این نماد، نماینده ی زمانی است که برای خود قصرهایی در آسمان می سازید! می بایست تصمیم بگیرید که کدامیک از مقاصد شما برای پیگیری و اقدام بیش از همه مقدم تر و پرمعناتر است.

فال تاروت امروزپنجشنبه اردیبهشت

نام : انتظار امیدبخش
برای آنکه بتوانید پیشامدهای دل انگیزی در زندگی خود بیافرینید، استعدادهای خود را جلوه گر سازید. از فرصت استفاده کنید. بهترین نقطه برای شروع، محیط اطراف خود شماست. برای کاوش و شناخت محیط خود جستجو و تحقیق کنید و دریابید که کدامین منبع جمعی و گروهی برای کمک و همکاری با شما مناسب هستند. جهت شکوفایی فعالیت های خود، افق های دید خود را گسترده تر کنید. پاسخ پرسش ها و کنجکاوی های خود را دریافت کنید.

فال تاروت امروزپنجشنبه خرداد

نام : بهم خوردن نقشه ها
شما در شرف یک جریان تبدیلی نیرومند و قریب الوقوع هستید. آنچه را که قصد دارید به آن بیاویزید، بوسیله این قدرت دگرگون کننده، ویران خواهد شد. ویرانی وضعیت های فرسوده ای که مانع رشد واقعی شما می گردد یک جریان شفادهنده را در سراسر ارگانیسم بدن شما آغاز می کند. اینکه دیگران را مورد سرزنش قرار دهید کاری از پیش نمی برید. با پذیرش مسئولیتی جدید، خواهید توانست دوباره اقتدار خود را در دست بگیرید.

فال تاروت امروزپنجشنبه تیر

نام : ایستادگی در مقابل مشکلات
با احتیاط پیش بروید. مراقبت وضعیت باشید تا امکان هر نوع آسیب را از خود دور نمایید. زخم های زیادی را تحمل کرده اید. به دلیل تجربیات تلخ گذشته احساس خستگی و درهم شکستگی می کنید ولی هنوز سرپا و استوار هستید. حالت دفاعی داشتن در چنین مواقعی طبیعی به نظر می رسد اما تلخی را به خود راه ندهید. انرژی این کارت به شما هشدار می دهد، بدون هیچگونه تاسف و اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد به راه خود ادامه دهید، حتی اگر همه چیز هم اکنون برخلاف شما رای دهد. دست از تلاش برندارید. اجازه ندهید که دیگران شما را برای تصمیم گیری هایی که آمادگی آنها را ندارید تحت فشار قرار دهند. از موقعیت هایی که برایتان فراهم می شود به بهترین وجه استفاده کنید.

فال تاروت امروزپنجشنبه مرداد

نام : پیشنهاد جدید
شما برای یک شروع تازه، حتی یک جهش بزرگ آماده می شوید. قدرت زمان کنونی را تجربه کنید. زندگی یا یک ماجرای متهورانه است و یا هیچ! به صدایی که از اعماق قلب تان برمی خیزد اعتماد کنید. حتی اگر ترس شما را به عقب بر می گرداند، جرات کرده و خود را برای رشد شخصی و یا تغییر جهتی شگفت انگیز آماده کنید.

فال تاروت امروزپنجشنبه شهریور

نام : اضطراب
تاروت از دیدگاه خودشناسی به شما یادآور می گردد که نسبت به خود و دیگران کمتر در مقام داوری بنشینید. سرزنش کردن و گناهکار دانستن خود و دیگران نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه وضعیت را دشوارتر می سازد. این کارت پیشنهاد می کند تا نسبت به تعهدات رسمی و سنتی جامعه ی خود وفادار باشید و ارزشمندی چنین روابطی را نادیده نگیرید. قانون کارما همواره هشدار می دهد تا میان آنچه که میان آنچه که می خواهیم، و آنچه که برایمان خوب است تفاوت قائل شویم. پذیرا و بردبار باشید!

فال تاروت امروزپنجشنبه مهر

نام : رسیدن به آرزوها
نگاه کن، همه چیز از نو متولد شده است. صحنه برای شروع جدید یا دوره مطلوبی تنظیم شده است. گشایشی در وضع شما ظاهر می گردد که نویدبخش اطمینان، آسودگی و نیل به مقصود است. با اشتیاق گام های اجرایی را طی کنید. شما می توانید مشکلات را به فرصت های مناسب تبدیل نموده و طرح های خود را به واقعیت پیوند دهید.

فال تاروت امروزپنجشنبه آبان

نام : سرعت کارها
شما به سهولت و به سرعت به سمت چشم انداز آرمان های خود حرکت می کنید. در برابر اشتیاق و روشن بینی شما موانع راه بسیار سطحی و ناچیز می نمایند. زمانی که کارها به چرخش می افتند گویی همه چیز با سرعت نور حرکت می کند. تا زمانی که تردید را به خود راه ندهید، تمام عناصر به نفع شما کار خواهند کرد. اخبار مهمی دریافت می کنید. حرکت به آن سوی آبها و مسافرتها با کامیابی صورت می پذیرد.

فال تاروت امروزپنجشنبه آذر

نام : فائق شدن بر موانع
نیروهایی برخلاف اندیشه و نقشه های شما عمل می کنند. مبارزه ای که جریان دارد امری اجتناب ناپذیر است و مشکلاتی با خود بهمراه خواهد داشت. اکنون زمان واگذاری نیست. از ارزش ها و باورهای خود در تمام مراحل دفاع کنید. به ویژه اگر زمان و انرژی زیادی در آن وقف نموده اید.

فال تاروت امروزپنجشنبه دی

نام : حمایت خانواده
این یک وضعیت عالی برای بهره برداری از نیروهای درخشنده ی ارتباطی و انتقالی است. ده سکه مظهر اتمام حجت و هدف نهایی در موفقیت دنیوی و مادی است در حالیکه مسئولیت های عمده ای با آن همراه است. هم اکنون زمانی است که می بایست روی ساختار ثبات، رفاه و مصونیت خانواده متمرکز شوید. منابعی را که نیاز دارید از خانواده یا گروه خود تهیه کنید. اگر در این رابطه نقش رهبر را بعهده دارید از شما انتظار می رود افراد جوان را تشویق کنید و تسهیلات و رفاه لازم را برای پیشرفت و پرورش آنان فراهم سازید. نسبت به نیازهای افراد سالخورده توجه بیشتری نشان دهید.

فال تاروت امروزپنجشنبه بهمن

نام : بار مشکلات
این کارت هشدار می دهد که شما خود را بشدت تحت فشار قرار داده اید. با سرکوب کردن احساسات واقعی خود نخواهید توانست انرژی سرزندگی و اشتیاق خود را آنگونه که هست انتقال دهید. هم اکنون زمانی است که ظلم و تجاوزی را که بر زندگی خود تحمیل کرده اید تشخیص دهید و خط بطلان روی آنها بکشید. در این مرحله می بایست بیاموزید که به دیگران اعتماد کنید. خود را با کسی که می تواند پاک دلانه یاری تان کند هماهنگ سازید تا مشکلات بخوبی پایان پذیرند.

فال تاروت امروزپنجشنبه اسفند

نام : شکست
از مشاجرات غیرضروری اجتناب ورزید، در غیر اینصورت ضرر و زیان متوجه شما خواهد شد. پنج شمشیر نمایانگر نفاق و تفرقه تحت شرایطی دشوار است. بحث و اختلاف در رابطه با اینکه کارها چگونه می بایست صورت پذیرد و درگیری مابین دو یا چند نفر موجب افزایش بحران می گردد. در این مرحله ارتباط واقعی مابین افراد وجود ندارد. هیچ یک از طرفین حاضر به شنیدن سخنان دیگری نیست. در زمینه کاری احتمال ترک کار و یا تغییر شغل وجود دارد. با وجود پیروزی در این مبارزه ضررهای فراوانی ایجاد می گردد که موقعیتی را جهت یادگیری و رشد معنوی فراهم می سازد.