اسباب بازی ها می توانند سرگرم کننده ترین وسیله برای هر قشری باشند و فرقی نمی کند که فرد 3 ساله باشد یا 83 ساله. برای هر سنی اسباب بازی های طراحی و ابداع شده است که می خواهیم اینجا 3 تا از بهترین ترکیب را برای شما معرفی کنیم. ما فرض بر این گرفتیم که شما یا در خوابگاه دانشجویی هستید و یا بیشتر زمان از روز در خانه و کنار خانواده اوقات فراغت را میگذرانید.
این ترکیب شامل 3 اسباب بازی تفریحی هست که مبلغ جمع آن ها زیر 1 میلیون تومان می شود البته شما می توانید یکی از آنها را هم داشته باشید.

اسباب بازی شماره 1 : مونوپولی

مونوپولی
این یک بازی فکری فوق العاده برای کسانی هست که می خواهند در بازی تجارت کنند، خانه اجاره بدند ( به هم بازی ها و رقبا ) یا یک مغازه را در مسیر حرکت اجاره کنند. چیزی که در این بازی به رخ رقبا خواهید کشید هوش تجاری شما هست و باید طرف مقابل را ورشکسته کنید! یکی از ارزان قیمت ترین بازی ها مونوپولی هست که قیمت تقریبی 60.000 تومان قابل تهیه می باشد.

اسباب بازی شماره 2 : ماشین کنترلی

بازی 1 e1696761330202

این بازی مکملی بر بازی های فکری هست، چون باید حتما در زمانی که سرگرم بازی کردن هستید، ذهن را هم آزاد کنید و همیشه لزوما نباید درگیر بازی های فکری باشید( البته بازی فکری که در شماره ی 1 معرفی شد چندان ذهن شما را درگیر حل مسائل نمی کند و بیشتر شبیه زندگی در دنیای واقعی است). قیمت این بازی در بازار حدود 580.000 تومان می باشد و با نام ماشین بازی کنترلی طرح آفرود مدل Climbing King کد 89-955 شناسایی می شود.

اسباب بازی شماره 3 : شوت انگشتی

بازی 3 e1696761359515

این بازی به بازی پاکِت هم معروف هست و روی سرعت و هیجان تمرکز دارد و بازی 2 نفره می باشد. این بازی با قیمت تقریبی 95.000 تومان، یک اسباب بازی ارزان قیمت محسوب می شود و کنار 2 تا بازی بالا می تواند هیجان را به جمع دوستانه ی شما بی افزاید.

چنانچه شما با اسباب بازی خاصی سرگرم می شوید در بخش نظرات معرفی کنید.