اگه دور همی هات کسل کننده و تکراری شده چند بازی سرگرم کننده برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه یاد بگیر و متفاوت عمل کن. یکی از تفریح های جذاب زندگی هر فردی می باشد گذراندن وقت در کار خانواده و دوستان است که لذت های خاص خودش را دارد و برای چند ساعت از مشکلات زندگی راحت هستیم و خاطرات خیلی خوبی برای شما اتفاق می افتد که شما می توانید فضای آن را از یک دید و بازدید ساده خارج کنید و به یک مهمانی خاطره انگیز تبدیل کنید.

کافی است چند بازی سرگرم کننده برای این دورهمی انتخاب کنید تا علاوه بر سرگرم کردن شما یک روز پرخاطره ای برای خودتان و مهمانانتان درست کنید.

6 بازی گروهی:

1- اسم فامیل:

این بازی نیازبه وسایل چندانی ندارد و فقط با چند قلم و کاغذ می توانید آنرا انجام دهید، سرعت و دقت عمل در این بازی خیلی اهمیت دارد و شما می توانید با کمی سرعت داشتن برنده این بازی باشید.

2-بازی دوز:

یکی دیگر از بازی های گروهی می باشد که می توانید آن را به صورت دونفره انجام دهید. یک شکل دایره یا ضربدر را برای خودتان انتخاب کنید و جدول 3در3 بکشید حالا به صورت عمودی افقی یاقطری سه خانه  را به نشان خودتان اختصاص دهید.

3-بازی نقاش بینا:

این بازی به صورت 4نفره ، 2تا گروه 2 نفره انجام می شود، یک نفر قلم و کاغذ در دست دارد و نفر دوم نقاشی مه باید به هم گروهی اش توضیح دهد که آنرا بکشد بدون اینکه اشاره ای به خطوط نقاشی داشته باشد فقط با توصیف کردن آن، باید هم گروهی حدس بزند چه شکلی است.

4-نقطه بازی:

در یک برگه صفحه نقطه هایی قرار دارد جوری که برگه پر از نقطه شود حالا به صورت دونفره یا بیشتر برگه را روبروی خود قرار دهید و هرکس خطی بکشد، هر فردی که چهار خط بکشد و چهارخانه را مال خودش کند برنده است و اسم خودش را در 4خط می نویسد.

5-کنترل خنده:

شرط این بازی این است که نخندید و کنترل خنده خودتان را داشته باشید. این یکی از بازی های گروهی جالب می باشد.

6-بازی شاه،دزد،وزیر:

این بازی به صورت 4نفره برگزار می شود، روی چند تکه کاغذ اسم شاه،دزد و وزیر و جلاد نوشته می شود، کاغذ ها بین افراد پخش می شود شاه که کاغذش را می داند رو به وزیر می کند و می گوید دزد کیست، وزیر باید از دو نفر دیگر تشخیص بدهد و او را معرفی کند اگر درست حدس زد که برنده شده و اگر اشتباه بگوید شاه