فال انبیاء الهی امروز دوشنبه ۱۰مهر برای متولدین مهر ماه میگوید که روز های بد به کوتاهی خواهند بود چرا که نیت شما خوب است و در دل حسادتی ندارید.

همچنین فال انبیاء الهی امروز دوشنبه ۱۰مهر برای متولدین آبان ماه  بشارت می دهد که افرادی که از انها دورید در زمان نزدیک به سوی شما خواهند امد. پرنده ی سعادت بر دوش شما نشسته است.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه ۱۰مهر برای متولدین آذر ماه  می گوید که خبر های خوبی به شما می رسد و افراد زیادی برای تحقق خواسته هایتان به شما کمک خواهند کرد.

در ادامه فال انبیاء الهی امروز دوشنبه ۱۰مهر برای متولدین دی ماه از آسیبی که به شما وارد شده می گوید اما بدانید که در این اتفاق حکمتی بوده ک برای شما بهتر است.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه ۱۰مهر برای متولدین بهمن ماه هشدار می دهد که شرایطی که اکنون در ان هستید موقعیتی حساس است پس حواستان به خودتان و اوضاع باشد.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه ۱۰مهر برای متولدین اسفند ماه میگوید که شما در شراکت شانسی ندارید و همیشه با هر کسی شراکت می کنید پشیمان می شوید. امیدتان را از دست ندهید.

 

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه فروردین

حضرت ذوالقرنين (ع)
ای صاحب فال شما فردي با همت و اراده هستيد اگر از اين استعداد استفاده كنيد به توفيقات خوبي دست مي يابيد در زندگی شما سفرهاي دور ديده مي شود با خطرهايي در زندگي مواجه ميشويد افراد زيادي مطيع شما يا تحت پوشش شما قرار خواهند گرفت ، سفر حج را در طالع داريد اگر قصد جهانگردي داريد اقدام كنيد كارهاي سخت براي شما اسان ميشود آنچه را كه مقصود داريد اگر مصلحت باشد انجام خواهد شد از جانب عده اي خطری شما را تهديد ميكند كه به ياري خدا رفع خواهد شد.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه اردیبهشت

حضرت داوود (ع)
ای صاحب فال! بشارت باد تو را که بر سه قوم مهتری کنی و جمله در فرمان تو باشند. این چند روزه در اندوه بودی صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . امسال رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت . تا چند روز دیگر خشنود می شوی و اگر غایبی داری خبر او می رسد و کارها به مراد تو خواهد شد ان شاء الله . در نماز کوشا باش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه خرداد

حضرت شعیب (ع)
ای صاحب فال ! بدان که چنین می بینم با کسی پیوندی خواهی داشت و از آن نفع بسیاری به تو می رسد و کار تو خوب خواهد شد؛ چند روز صبر کن و شتاب مکن . بعضی از مردم با تو دشمن اند، اما ظفر نخواهند یافت و در نماز کاهلی مکن و صدقه بده و آن را فراموش نکن که حق تعالی آفتها از تو بگذراند و از جهت زن، غم مخور که کار به مراد رسد و تو را فرزندی باشد که قدمش مبارک است . باید که تو راز دل خود را به کسی نگویی تا کارت بالا گیرد و نصرت یابی و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو می رسد؛ چنان که شادمان شوی . انشاء الله.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه تیر

حضرت اسحاق (ع)
ای صاحب فال! اگر نیّت پیوند داری بسیار نیکوست و امید در چیز نیکویی داری ،اما از تجارت کار تو خوب می شود و اگر چیزی از دست تو رفته باز به دست آوری و اگر اراده سفری داری برو که بسیار نعمت نصیب تو شود و اگر ترس داری ایمن شوی و اگر قرض داری ادا شود و تو را امید مال است، زود به آن برسی .با همه یکدلی کن که هر کس باشد با تو نیکی می کند، ولی باید شکر خدا کنی که روزی تو گشاده است . حاسدان و مکاران بر تو ظفر نیابند و به مراد دل برسی. ان شاء الله.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه مرداد

حضرت اسماعیل (ع)
ای صاحب فال! تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی . ای عزیرم صبح و شام عبادت و طاعت خداوند کن و مردم را از خودت خوشنود ساز، و رنجی بر پای تو رسیده بود که اکنون بهتر شده ، و بر پشت خود و پا و پهلویت نشانی داری که آن نشانه نیکبختی است . به تو از مردی کوتاه قد فایده رسد و زنی هست که شب و روز تو را دعا می کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می نماید و از برکت دعای آن زن است که عمر تو دراز می شود و به مراد دل برسی. ان شاء الله.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه شهریور

حضرت ذوالكفل (ع)
ای صاحب فال به نظر ميرسد شخصي صبور و بردبار باشيد به ديگران وعده هاي زيادي ميدهيد مراقب باشيد كه به آنها عمل كنيد اگر وكيل يا قاضي هستيد با مردم به عدالت رفتار كنيد و حق مظلوم را از ظالم بگيريد كاري را كه مقصود دارید انجام دهيد در آن موفق خواهيد شد يك شخص بدخواه پي اغفال شماست مراقب او باشيد ، ممكن است مدتي به خاطر انجام كاري مجبور باشيد مخفي شويد يا در تنهايي زندگي كنيد . ممكن است شخص صاحب نامي از شما حرف شنوي پيدا كند او را به عدالت با مردم دعوت كنيد خواهد پذيرفت . چيزي را كه منتظرش هستيد اتفاق مي افتد.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه مهر

حضرت عیسی (ع)
ای صاحب فال ! بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور گردند و هر روز عزت یابی . با آدم خوب همنشینی کن و سفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیار یابی . هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی تو را نگه می دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد با دولت و سعادت و امسال بر تو مبارک باشد و بر دشمن ظفر یابی و هر نیت که داری خوب است به مراد دل برسی . در نماز اول وقت کوشا باش.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه آبان

حضرت هارون (ع)
ای صاحب فال ! بشارت باد تو را که به دولت رسیده ای و آفتاب به طالعت رسیده است. اما بعضی هستند که بر تو حسد می برند و یکی تو را دوست دارد و نصیحت کند، بشنو که مبارک است و شغلی خواهی یافت که آسایش تو در آنست و اگر غایبی داری زود به تو می رسد و همین امروز صدقه بده تا آسوده باشی و خیر بینی .
بر سینه و یا بر شکم خود نشانی یا خالی داری که نشانه نیکبختی است، ولیکن آن خیالی که دردل داری گذشت و پیوسته خواب آشفته بینی و فراموش می کنی ؛ قلب خود را قوت ده که به مراد برسی . ان شاء الله.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه آذر

حضرت خضر (ع)
اي صاحب فال بشارت باد بر تو كه در دولت به روي تو باز گرديده است و بعد از اين شاد و خرم خواهي شد و كارت رونق خواهد گرفت سفري در پيش داري كه حاجت تو را روا كند ،از ديدار دوستان محبت پيدا شود و تو را ياري كنند . زنهار راز دل خود را به كسي نگو شخصي دشمن تو است و تو را ناراحت ميكند اما تو با كسي دشمني نداري خاطر آشفته مكن تا صدمه از كسي نبيني . روزها ي شنبه و پنج شنبه بر تو مباركست دل در آرزوي چيزي بسته اي كه به زودي ميسر شود و به مراد دل برسي و حاجت روا گردي . دعاي چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان در امان باشي انشا الله.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه دی

حضرت لقمان (ع)
ای صاحب فال به نظر ميرسد شخصي متواضع با حكمت و درستكار هستيد . اگر گرفتار صدمه و يا مشكلي هستيد خير است و حكمتي در آن ميباشد . چيزي را كه از دست داده ايد دوباره به دست مي آوريد اگر قصد ازدواج داريد خير است انجام دهید ولي قبلا از فهم و دانايي و سلامت عقل او مطمئن شويد از مشكلي كه داريد رها ميشويد بايد به خداوند توكل و توسل كنيد چشمتان نبايد به دنبال مال مردم باشد در ضمن كينه توزي نكنيد تا از سلامت برخوردار باشيد اگر كسي به شما بدي كرد او را ببخشيد . از اين راه به عزت ميرسيد ، اگر با تفضل به خدا به مقاصد و اهداف عالي خود برسيد نام نيكي از شما بر جاي خواهد ماند

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه بهمن

حضرت يوشع (ع)
ای صاحب فال در زندگي در موقعيت حساسي قرار می گیرید . چون با گروهي سركش و مجرم سر و كار پيدا ميكنيد كه لازم است آنها را ارشاد و راهنمايي كنيد اگر كاري را براي خدا انجام ميدهيد ،از شكست در آن هراس نداشته باشيد ممكن است يك زن با شما به نزاع بر خيزد اگر صبور و بردبار باشيد به نفع شما تمام مي شود . يك سفر دريايي در طالع شما ديده ميشود

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه اسفند

حضرت یونس (ع)
ای صاحب فال ! بدان که در میان تاریکی گرفتار شده ای ، شکر خدا ی تعالی کن و اکنون به این نیت که کرده ای صبر کن که نفع بسیار برای تو رسد ، اگر صبر کنی خیر بسیار بینی و انشاء الله حق تعالی فرزندی به تو ارزانی دارد که قدمش بر تو مبارک باشد ولی شراکت با تو نسازد با هر که شراکت کنی پشیمان شوی. با مصاحبان خوش رفتار باش و به مراد خود می رسی . انشاء الله.