فال انبیاء الهی امروز پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه را در سایت وان مارکت برای شما همراهان گرامیآماده کردیم

فالها سحرانگیز و جادویی هستند . چند تکه کاغذ که با چند خط دست نوشته ی چر رمزو راز پرده از اسرار زندگی برمیدارند

اینکه چه کسی آنهارا نوشته و چگونه اهمیت دارد

اینکه صبورانه برای شما و مختص ماه شما نوشته شود نیز پراهمیت و جذاب است

اگر شما نیز افکارتان چنان گره های کور در هم پیچیده خود را به چند سطر فال مهمان کنید>

فال انبیاء الهی 28 اردیبهشت 1402

فال انبیاء الهی 28 اردیبهشت 1402

فال انبیا ٕ الهی امروز پنجشنبه فروردین

حضرت نوح (ع)
ای صاحب فال تو در جایی قرار گرفته ای که روح تو را عذاب میدهد و مرتب رنج میبری ولی با استعانت از ذات پروردگار بزودی روح تو از هر تفکر ناصواب آسوده میگردد و از گرفتاریهای موجود خلاص میگردی .
کاری مشروع به تو پیشنهاد می شود که از آن کار بهره مند خواهی شد و از بند خیالات واهی ، نجات پیدا میکنی و آسوده خاطر میشوی، انشاءالله…

فال انبیا ٕ الهی امروز پنجشنبه اردیبهشت

حضرت موسی (ع)
ای صاحب فال! بدان که در فکر چیزی هستی که در آن فرومانده و عاجز شده ای ، غم مخور که همه مرادت حاصل شود؛ پیش از این تو را بسیار غم و اندوه رسیده بود و نزدیک شده که ستاره تو به روشنایی آید باشد که کارت به سرانجام رسد. خداوند به تو عوض خیر دهد و کارت به زودی بالا گیرد . با کسی عهدی خواهی کرد، بکن که خوب است و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو رسد و کار تو به اتمام رسد و اگر دست بر خاک زنی زر شود. در نماز کاهلی مکن هر چند توانی صدقه بده تا از خوف ایمن باشی و به مقصد برسی .

فال انبیا ٕ الهی امروز پنجشنبه خرداد

حضرت آدم ( ع)

اي صاحب فال ، بدان و آگاه باش كه ستاره ی بخت تو بلند است و همواره مورد لطف و عنايت پروردگاري و آنچه را خواسته اي بر تو ارزاني داشته است، پس شكرانه ی نعمت، بجاي آور و در هر كاري بخدا توكل كن و از مكر شيطان و شيطان صفتان بپرهيز و با مردم دانا درآميز و از نزاع و جدل، بگريز و از توليد نسل زيادتر دو فرزند خودداري كن كه هر حاجتي داشته باشي با استعانت از ذات پروردگار دانا و توانا ،برآورده مي شود، انشاءالله

فال انبیا ٕ الهی امروز پنجشنبه تیر

حضرت لقمان (ع)

ای صاحب فال به نظر ميرسد شخصي متواضع با حكمت و درستكار هستيد . اگر گرفتار صدمه و يا مشكلي هستيد خير است و حكمتي در آن ميباشد . چيزي را كه از دست داده ايد دوباره به دست مي آوريد اگر قصد ازدواج داريد خير است انجام دهید ولي قبلا از فهم و دانايي و سلامت عقل او مطمئن شويد از مشكلي كه داريد رها ميشويد بايد به خداوند توكل و توسل كنيد چشمتان نبايد به دنبال مال مردم باشد در ضمن كينه توزي نكنيد تا از سلامت برخوردار باشيد اگر كسي به شما بدي كرد او را ببخشيد . از اين راه به عزت ميرسيد ، اگر با تفضل به خدا به مقاصد و اهداف عالي خود برسيد نام نيكي از شما بر جاي خواهد ماند
فال انبیا ٕ الهی امروز پنجشنبه مرداد

فال انبیا ٕ الهی امروز پنجشنبه شهریور

حضرت محمد (ص)
ای صاحب فال، وای خوش اقبال برتوبشارت باد كه بر اثر لیاقت و كفایتی كه ابراز خواهی نمود میان فامیل و طایفه خود به مقام شامخی خواهی رسید كه مورد حسد دیگران خواهی گرفت و لیكن خداوند دانا وتوانا تورا حمایت می كندو تورا از گزند و چشم زخم دیگران مصون می دارد، شكر خدای رابجای آورو سعی كن موقعیتی را كه نصیب تو میگردد همواره با خلق و خوی
پسندیده حفظ كنی تا سرافراز بمانی، انشاءالله

فال انبیا ٕ الهی امروز پنجشنبه مهر

حضرت اسحاق (ع)
ای صاحب فال! اگر نیّت پیوند داری بسیار نیکوست و امید در چیز نیکویی داری ،اما از تجارت کار تو خوب می شود و اگر چیزی از دست تو رفته باز به دست آوری و اگر اراده سفری داری برو که بسیار نعمت نصیب تو شود و اگر ترس داری ایمن شوی و اگر قرض داری ادا شود و تو را امید مال است، زود به آن برسی .با همه یکدلی کن که هر کس باشد با تو نیکی می کند، ولی باید شکر خدا کنی که روزی تو گشاده است . حاسدان و مکاران بر تو ظفر نیابند و به مراد دل برسی. ان شاء الله.
فال انبیا ٕ الهی امروز پنجشنبه آبان

فال انبیا ٕ الهی امروز پنجشنبه آذر

حضرت شعیب (ع)

ای صاحب فال ! بدان که چنین می بینم با کسی پیوندی خواهی داشت و از آن نفع بسیاری به تو می رسد و کار تو خوب خواهد شد؛ چند روز صبر کن و شتاب مکن . بعضی از مردم با تو دشمن اند، اما ظفر نخواهند یافت و در نماز کاهلی مکن و صدقه بده و آن را فراموش نکن که حق تعالی آفتها از تو بگذراند و از جهت زن، غم مخور که کار به مراد رسد و تو را فرزندی باشد که قدمش مبارک است . باید که تو راز دل خود را به کسی نگویی تا کارت بالا گیرد و نصرت یابی و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو می رسد؛ چنان که شادمان شوی . انشاء الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز پنجشنبه دی

حضرت هارون (ع)
ای صاحب فال ! بشارت باد تو را که به دولت رسیده ای و آفتاب به طالعت رسیده است. اما بعضی هستند که بر تو حسد می برند و یکی تو را دوست دارد و نصیحت کند، بشنو که مبارک است و شغلی خواهی یافت که آسایش تو در آنست و اگر غایبی داری زود به تو می رسد و همین امروز صدقه بده تا آسوده باشی و خیر بینی . بر سینه و یا بر شکم خود نشانی یا خالی داری که نشانه نیکبختی است، ولیکن آن خیالی که دردل داری گذشت و پیوسته خواب آشفته بینی و فراموش می کنی ؛ قلب خود را قوت ده که به مراد برسی . ان شاء الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز پنجشنبه بهمن

حضرت موسی (ع)
ای صاحب فال! بدان که در فکر چیزی هستی که در آن فرومانده و عاجز شده ای ، غم مخور که همه مرادت حاصل شود؛ پیش از این تو را بسیار غم و اندوه رسیده بود و نزدیک شده که ستاره تو به روشنایی آید باشد که کارت به سرانجام رسد. خداوند به تو عوض خیر دهد و کارت به زودی بالا گیرد . با کسی عهدی خواهی کرد، بکن که خوب است و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو رسد و کار تو به اتمام رسد و اگر دست بر خاک زنی زر شود. در نماز کاهلی مکن هر چند توانی صدقه بده تا از خوف ایمن باشی و به مقصد برسی . انشاء الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز پنجشنبه اسفند

حضرت سلیمان (ع)
ای صاحب فال ! بدان که تو در غم و اندوه مانده ای و یا آرزوی فرزندی داری و باید زنی تازه بگیری که از غم نجات یابی و فرزند مقبول روزی شود ان شاء الله . تو را جراحتی رسیده و نشان او بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر تو باشد و شب خواب آشفته می بینی و در دل تو هیچ حسد نیست؛ در کارها صبر کن و به اطاعت خداوند کوشا باش و از دشمنان رنج بسیار کشیده ای ، اما حق تعالی عوض آن را به تو باز دهد و راز خود با کس مگو تا سالم باشی . روز شنبه و جمعه بر تو مبارک است ، با خدا زیاد راز و نیاز کن تا انشاء الله حاجتت روا شود.