فال حافظ امروز شنبه 8 مهر برای متولدین شهریور ماه پیشنهاد میکند که باشجاعت پیشنهادات خود را مطرح کرده و از ریسک کردن نترسید.

همچنین فال حافظ امروز شنبه 8 مهر برای متولدین مرداد ماه میگوید که خوشبختی در انتظار کسانی است که از نیک بختی دیگران خشنود شود. پس از حسودی بپرهیزید.

فال حافظ امروز شنبه 8 مهر برای متولدین آبان ماه توصیه میکند که به دیگران کمک کنیدتا خدا نیز دستان شما را بگیرد. دل پاک خانه ی خداست و خدا همیشه نگهدار انسان های پاک و بی ریا است.

در ادامه فال حافظ امروز شنبه 8 مهر برای متولدین آذر ماه مژده میدهد که روزهای بد تمام شده و دشمنان و نیرنگ آنها به شکست منتهی شده است.

فال حافظ امروز شنبه 8 مهر برای متولدین بهمن ماه خبر از فرصتهایی میدهد که در خانه ی شما را زده است. اگر مواظب رقیب هایتان باشید همه چیز به خوبی انجام خواهد شد و شما به آرزوهایتان می رسید.

فال حافظ امروز شنبه 8 مهر برای متولدین تیر ماه میگوید که صیرو تحمل شرایط سخت کنونی تنها کلید است. مهم نیست اوضاع چقدر طاقت فرسا باشد، بلاخره تمام خواهد شد.

 

فال حافظ امروز شنبه فروردین

چرا نه در پی عزم دیار خود باشم
چرا نه خاک سر کوی یار خود باشم

همیشه پیشه من عاشقی و رندی بود
دگر بکوشم و مشغول کار خود باشم

تعبیر
چرخ گردون بالا و پایین بسیار دارد. نه در روزهای بد نا‌امید باش و نه در روزهای خوش مغرور و خودبین. اگر امروز دچار شکست شدی، فردا با سعی و تلاش به مقصود خود می‌رسی. دنیا ارزش آن را ندارد که خواسته یا ناخواسته دلی بیازاری یا اگر آزرده شدی، کینه به دل بگیری.

فال حافظ امروز شنبه اردیبهشت

چندان که گفتم غم با طبیبان
درمان نکردند مسکین غریبان

یا رب امان ده تا بازبیند
چشم محبان روی حبیبان

تعبیر
ناامیدی و یأس را از خود دور کنید. در کاری که انجام داده‌اید اشتباهاتی مرتکب شده‌اید بهتر است به آن بیشتر فکر کنید تا نقاط ضعف خود را پیدا کنید. سختی‌هایی که در این راه می‌کشید به خاطر سهل‌انگاری خودتان و اطرافیان است. برای یافتن مسیر درست از رهنمودهای سازنده افراد عاقل و دانا نهایت استفاده را ببر.

فال حافظ امروز شنبه خرداد

ای که دایم به خویش مغروری
گر تو را عشق نیست معذوری

روی زرد است و آه دردآلود
عاشقان را دوای رنجوری

تعبیر

انسانی که در وجودش بذر عشق و محبت وجود ندارد، در واقع از زندگی هیچ بهره ای نبرده است. صداقت از بهترین چیزهایی است که یک انسان می تواند داشته باشد. نقاط ضعف خود را بشناسید و بعد از رفع آن‌ها در جهت رسیدن به خواسته ها و اهداف خود جلو بروید. از غرور و خودپسندی دوری کنید و همه جوانب مسئله را بسنجید تا دچار اشتباه نشوید.

فال حافظ امروز شنبه تیر

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها
که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل​ها

همه کارم ز خود کامی به بدنامی کشید آخر
نهان کی ماند آن رازی کز او سازند محفل​ها

تعبیر
کارهایی که ساده می نمود یکباره دشوار گشت ،تلاش و زحمت شما کمتر نتیجه بخشید ،اشتباهات شما هم مزید آن شده حالا فقط با صبرو تلاش و بردباری و دقت می توانی کارهایت را سامان بخشی.

فال حافظ امروز شنبه مرداد

خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت
به قصد جان من زار ناتوان انداخت

نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود
زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت

تعبیر
حسودی مکن و از حسودان دوری کن ،از زندگی با امید بهره مند شو وبه زیبایی های زود گذر فکر مکن ،هرچه برایت پیش می آید بپذیر و تحمل کن چون خوشبختی درانتظارت می باشد.

فال حافظ امروز شنبه شهریور

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست
دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی
که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر
پل های پشت سر خود را خراب نکن. سرت را بالا بگیر. همنوز رموز زندگی را نمی دانی. ستاره ی دولت و اقبال تو چون ناهید درخشان است. پیشنهاد خود را مطرح کن و دل به دریا بزن. زمانی پیروز می شوی که خودت مشکلاتت را حل کنی و به امید دیگران ننشینی.

فال حافظ امروز شنبه مهر

سحرم دولت بیدار به بالین آمد
گفت برخیز که آن خسرو شیرین آمد
قدحی درکش و سرخوش به تماشا بخرام
تا ببینی که نگارت به چه آیین آمد

تعبیر
بلند شو ببین که چگونه دشمنانت شکست خورده‌اند و غم‌هایت به پایان رسیده است. مالی به تو می‌رسد که باعث می شود مشکلاتت حل شود. گرمای خوشبختی را حس خواهی‌کرد و ابرهای تیره از آسمان دلت کنار خواهندرفت و تو پیروز و موفق خواهی‌شد.

فال حافظ امروز شنبه آبان

خستگان را چو طلب باشد و قوت نبود
گر تو بیداد کنی شرط مروت نبود
ما جفا از تو ندیدیم و تو خود نپسندی
آن چه در مذهب ارباب طریقت نبود

تعبیر
کسی از شما یاری و کمک خواسته است ،اگر می‌توانید کوتاهی نکرده و به او کمک کنید ،که نیکی کردن بهترین کارهاست. دلت را پاک کن و بدون ریا و تزویر باش تا خدا هم پشت و پناه تو باشد.

فال حافظ امروز شنبه آذر

بازآی و دل تنگ مرا مونس جان باش
وین سوخته را محرم اسرار نهان باش
دلدار که گفتا به توام دل نگران است
گو می​رسم اینک به سلامت نگران باش

تعبیر
در انتظارید ،به زودی خبر خوشی به شما می رسد که از دل نگرانی بیرون می‌آیید ،اگر می‌خواهید موفق باشید دلتان را صاف کنید و از هوس های بیهوده دست بردارید.

فال حافظ امروز شنبه دی

دل من در هوای روی فرخ
بود آشفته همچون موی فرخ
دوتا شد قامتم همچون کمانی
ز غم پیوسته چون ابروی فرخ

تعبـیر
آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل  دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

فال حافظ امروز شنبه بهمن

بنفشه دوش به گل گفت و خوش نشانی داد
که تاب من به جهان طره فلانی داد
دلم خزانه اسرار بود و دست قضا
درش ببست و کلیدش به دلستانی داد

تعبير
مقدمات رسیدن به مرادت مهیا شده. دست قضا همه چیز را روبراه کرده و درهای بسته به رویت باز می شوندو دوباره جوان می شوی و شادابی خود را به دست می آوری. فقط مواظب حریفان خود باش که اینبار هم سرمایه ی تو را از بین نبرند. اسرارت را هم برای کسی فاش نکن.

فال حافظ امروز شنبه اسفند

صوفی نهاد دام و سر حقه باز کرد
بنیاد مکر با فلک حقه باز کرد
ای دل بیا که ما به پناه خدا رویم
زان چه آستین کوته و دست دراز کرد

تعبـیر
کسی با ریا و حیله باب دوستی با شما را باز کرده است. تازه اول کار است. از همین جا راهت را عوض کن .دست دشمن زود رو خواهد شد. به خدا توکل کن تا مشکلات را پشت سر بگذاری.