فال انبیاء الهی امروز شنبه 20 خرداد ماه را در سایت وان مارکت برای شما دوستان عزیز آماده کردیم.

فال انبیا یکی از روش‌های پیش‌بینی آینده و تفسیر رویاها است. بر اساس این فال، با توجه به نام و تاریخ تولد فرد، یک پیام از آینده برای او دریافت می‌شود که ممکن است شامل توصیه‌ها، هشدارها و راهنمایی‌هایی در مورد زندگی و آینده او باشد.

این فال معمولاً توسط کسانی که در حوزه فال مطالعه  کرده‌اند، انجام می‌شود. بعضی از مردم باور دارند که فال انبیا می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا از آینده هشدار بگیرند و در زندگی بهتر و موفق‌تری دست یابند.

اما بسیاری از مردم نیز به این فال باور ندارند و آن را به اعتقادات خودشان نمی‌پیوندند. این فال در بسیاری از فرهنگ‌ها و مذاهب مختلف جهان وجود دارد و از دیرباز در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار گرفته است.

البته نمیتوان به صورت قطعی به صحت فال انبیاء الهی ایمان داشت ولی میتوان گوشه چشمی به فال انبیاء الهی انداخت.

فال انبیاء الهی امروز شنبه 20 خرداد 1402

فال انبیاء الهی امروز شنبه 20 خرداد 1402

فال انبیا ٕ الهی امروز شنبه فروردین

حضرت سلیمان (ع)
ای صاحب فال ! بدان که تو در غم و اندوه مانده ای و یا آرزوی فرزندی داری و باید زنی تازه بگیری که از غم نجات یابی و فرزند مقبول روزی شود ان شاء الله . تو را جراحتی رسیده و نشان او بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر تو باشد و شب خواب آشفته می بینی و در دل تو هیچ حسد نیست؛ در کارها صبر کن و به اطاعت خداوند کوشا باش و از دشمنان رنج بسیار کشیده ای ، اما حق تعالی عوض آن را به تو باز دهد و راز خود با کس مگو تا سالم باشی . روز شنبه و جمعه بر تو مبارک است ، با خدا زیاد راز و نیاز کن تا انشاء الله حاجتت روا شود.

فال انبیا ٕ الهی امروز شنبه اردیبهشت

حضرت هارون (ع)
ای صاحب فال ! بشارت باد تو را که به دولت رسیده ای و آفتاب به طالعت رسیده است. اما بعضی هستند که بر تو حسد می برند و یکی تو را دوست دارد و نصیحت کند، بشنو که مبارک است و شغلی خواهی یافت که آسایش تو در آنست و اگر غایبی داری زود به تو می رسد و همین امروز صدقه بده تا آسوده باشی و خیر بینی . بر سینه و یا بر شکم خود نشانی یا خالی داری که نشانه نیکبختی است، ولیکن آن خیالی که دردل داری گذشت و پیوسته خواب آشفته بینی و فراموش می کنی ؛ قلب خود را قوت ده که به مراد برسی . ان شاء الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز شنبه خرداد

حضرت ادريس (ع)
اي صاحب فال بر تو بشارت كه به زودي به مقصود خود خواهي رسيد . و آنچه را كه در طلبش هستي به دست خواهي آورد و اگر نزد كسي براي درخواستي ميروي و او سخن درشتي بر زبان جاري ميكند ،صلاح است كه از رفتن پشيمان گردي چون او به تو آسيب مي رساند. گروهی به تو حسد ميورزند و در خيال نابودي تو ميباشند اما از دست انها كاري بر نمي آيد مترس . سفري در پيش است كه در آن سفر آسودگي یابی اين چند روزه طالع تو نحسي دارد كه از تو بگذرد و بعد در نظر خلايق شيرين شوي تند خو هستي و زود خشمگين شده و از كوره در ميروي . يك زن كه تو را بسيار دوست دارد و براي تو روز و شب دعا ميكند حرفش را گوش كن . اين هفته با هيچ كس گفتگو نكن كه ستاره ات نحس است و پس از آن به تو روی می آورد . يكي در حق تو بدي ميكند . اگر حاجتي داري بر آورده خواهد شد و اگر غائبي داري خواهد آمد.

فال انبیا ٕ الهی امروز شنبه تیر

حضرت اسحاق (ع)
ای صاحب فال! اگر نیّت پیوند داری بسیار نیکوست و امید در چیز نیکویی داری ،اما از تجارت کار تو خوب می شود و اگر چیزی از دست تو رفته باز به دست آوری و اگر اراده سفری داری برو که بسیار نعمت نصیب تو شود و اگر ترس داری ایمن شوی و اگر قرض داری ادا شود و تو را امید مال است، زود به آن برسی .با همه یکدلی کن که هر کس باشد با تو نیکی می کند، ولی باید شکر خدا کنی که روزی تو گشاده است . حاسدان و مکاران بر تو ظفر نیابند و به مراد دل برسی. ان شاء الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز شنبه مرداد

حضرت اسماعیل (ع)
ای صاحب فال! تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی . ای عزیرم صبح و شام عبادت و طاعت خداوند کن و مردم را از خودت خوشنود ساز، و رنجی بر پای تو رسیده بود که اکنون بهتر شده ، و بر پشت خود و پا و پهلویت نشانی داری که آن نشانه نیکبختی است . به تو از مردی کوتاه قد فایده رسد و زنی هست که شب و روز تو را دعا می کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می نماید و از برکت دعای آن زن است که عمر تو دراز می شود و به مراد دل برسی. ان شاء الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز شنبه شهریور

حضرت ابراهیم (ع)
ای صاحب فال! این نیّت که کرده ای به غایت خوبست و از غم رها گردی . قومی حاسد تو بودند، حق تعالی از فضل خود تو را از شرّ شان نگاه داشت و باید که به طاعت و عبادت مشغول با شی و حق تعالی در روزی به روی تو بگشاید و فرزند قابلی روزی تو خواهد بود . تو را چشم زخمی رسیده ، اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می خواهد بدان می رسی . روز جمعه بر تو میمون و مبارک باشد،اما روزهای دیگر در میان خصومت مرو تا آنکه به سلامت باشی و اگر غایبی داری خبر خوش بشنوی . انشاء الله .

فال انبیا ٕ الهی امروز شنبه مهر

حضرت ذوالكفل (ع)
ای صاحب فال به نظر ميرسد شخصي صبور و بردبار باشيد به ديگران وعده هاي زيادي ميدهيد مراقب باشيد كه به آنها عمل كنيد اگر وكيل يا قاضي هستيد با مردم به عدالت رفتار كنيد و حق مظلوم را از ظالم بگيريد كاري را كه مقصود دارید انجام دهيد در آن موفق خواهيد شد يك شخص بدخواه پي اغفال شماست مراقب او باشيد ، ممكن است مدتي به خاطر انجام كاري مجبور باشيد مخفي شويد يا در تنهايي زندگي كنيد . ممكن است شخص صاحب نامي از شما حرف شنوي پيدا كند او را به عدالت با مردم دعوت كنيد خواهد پذيرفت . چيزي را كه منتظرش هستيد اتفاق مي افتد.

فال انبیا ٕ الهی امروز شنبه آبان

حضرت ایوب (ع)
ای صاحب فال ! بدان که چیزی از دست تو رفته که به سبب آن غم واندوه می خوری، اما عاقبت کار را نمی دانی ؛ اگر صبر کنی ، هر آینه به امید ی که داری برسی پس در مدت سرگردانی با خدا باش که عاقبت بخیر خواهی بود، این چند روز به سعادت می رسی و اگر نیت سفر داری برو که خوبست و از روزها روز دوشنبه و پنج شنبه برای تو بهتر باشد تا به مقصود برسی و صدقه بده تا آنچه از خداوند طلب می کنی بیابی ولیکن از شخصی کار تو گشاده شود و از بزرگی راحتی خواهی یافت و کارها به مراد دل تو شود و چیزی به تو می رسد . انشاء الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز شنبه آذر

حضرت يوشع (ع)
ای صاحب فال در زندگي در موقعيت حساسي قرار می گیرید . چون با گروهي سركش و مجرم سر و كار پيدا ميكنيد كه لازم است آنها را ارشاد و راهنمايي كنيد اگر كاري را براي خدا انجام ميدهيد ،از شكست در آن هراس نداشته باشيد ممكن است يك زن با شما به نزاع بر خيزد اگر صبور و بردبار باشيد به نفع شما تمام مي شود . يك سفر دريايي در طالع شما ديده ميشود.

فال انبیا ٕ الهی امروز شنبه دی

حضرت داوود (ع)
ای صاحب فال! بشارت باد تو را که بر سه قوم مهتری کنی و جمله در فرمان تو باشند. این چند روزه در اندوه بودی صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . امسال رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت . تا چند روز دیگر خشنود می شوی و اگر غایبی داری خبر او می رسد و کارها به مراد تو خواهد شد ان شاء الله . در نماز کوشا باش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.

فال انبیا ٕ الهی امروز شنبه بهمن

حضرت ذوالقرنين (ع)
ای صاحب فال شما فردي با همت و اراده هستيد اگر از اين استعداد استفاده كنيد به توفيقات خوبي دست مي يابيد در زندگی شما سفرهاي دور ديده مي شود با خطرهايي در زندگي مواجه ميشويد افراد زيادي مطيع شما يا تحت پوشش شما قرار خواهند گرفت ، سفر حج را در طالع داريد اگر قصد جهانگردي داريد اقدام كنيد كارهاي سخت براي شما اسان ميشود آنچه را كه مقصود داريد اگر مصلحت باشد انجام خواهد شد از جانب عده اي خطری شما را تهديد ميكند كه به ياري خدا رفع خواهد شد.

فال انبیا ٕ الهی امروز شنبه اسفند

حضرت یونس (ع)
ای صاحب فال ! بدان که در میان تاریکی گرفتار شده ای ، شکر خدا ی تعالی کن و اکنون به این نیت که کرده ای صبر کن که نفع بسیار برای تو رسد ، اگر صبر کنی خیر بسیار بینی و انشاء الله حق تعالی فرزندی به تو ارزانی دارد که قدمش بر تو مبارک باشد ولی شراکت با تو نسازد با هر که شراکت کنی پشیمان شوی. با مصاحبان خوش رفتار باش و به مراد خود می رسی . انشاء الله.