فال تاروت امروز جمعه 5 خرداد ماه را در سایت وان مارکت برای شما دوستان ارجمند آماده کردیم.

دنیا جای بازی شطرنج وار است و ما ادمها مهره های سیاه و سفید این بازی سراسر حساس هستیم .
فال تاروت با در نظر گرفتن گذشته ،حال و آینده شاید بتواند بگوید شما کدام مهره از بازی هستید و جایگاهتان چیست ؟
لحظاتی از صفحه شطرنج زندگیتان را از طریق فال تاروت نگاه کنید . چه میبینید؟

ایا فکر میکنید قلب و مغزتان در مقابل هم اند یا در کنار هم؟

تاروت شاید شما را به صلح وادارد .صلحی بین احساس و منطق که در درونتان شمارا به عذاب محکوم کرده اند.

فال تاروت امروز جمعه 5 خرداد 1402

فال تاروت امروز جمعه 5 خرداد 1402

فال تاروت امروز جمعه فروردین

نام : رسیدن به مراد
رویای شما به حقیقت می پیوندد. یک خوش اقبالی قابل ملاحظه زندگی شما را نظم می بخشد. قدر آنچه را که دارید بخوبی بدانید و مسئولیت هایی را که با این موفقیت در مقابل شما قرار می گیرند، با خوشرویی پذرا باشید.

فال تاروت امروز جمعه اردیبهشت

نام : رهایی از کهنه ها
برای هرگونه تغییری آماده باشید و ایمان داشته باشید که زندگی نهایتا چیزی بهتر از آنچه را که رها می کنید به شما ارزانی می دارد. انتقال مظهر زندگی دوباره است. انتقال بهاری است پس از زمستانی سرد و طولانی. برای پرورش یافتن، حرکت کردن و زندگی کردن، مرگ کهنه ها را بپذیرید.

فال تاروت امروز جمعه خرداد

نام : اقدام به یک کار بزرگ
دو چوبدست شما را تشویق می کند که افکار خود را تبادل نظر نموده و آنها را به حرکت وادارید. می بایست با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله نمایید. زمان برای کارهای خلاق و مبتکرانه مناسب است.

فال تاروت امروز جمعه تیر

نام : مرد جوان
این کارت نماینده یک مرد جوان شاعرمنش با احساسات گرم و پرشور است. اگر این کارت توسط یک مرد جوان انتخاب شود مشخصات و روحیات او را یادآور می گردد، در غیر اینصورت می تواند نماینده پیشنهادی از جانب شخصی با مشخصات فوق باشد.

فال تاروت امروز جمعه مرداد

نام : انتظار امیدبخش
برای آنکه بتوانید پیشامدهای دل انگیزی در زندگی خود بیافرینید، استعدادهای خود را جلوه گر سازید. از فرصت استفاده کنید. بهترین نقطه برای شروع، محیط اطراف خود شماست. برای کاوش و شناخت محیط خود جستجو و تحقیق کنید و دریابید که کدامین منبع جمعی و گروهی برای کمک و همکاری با شما مناسب هستند. جهت شکوفایی فعالیت های خود، افق های دید خود را گسترده تر کنید. پاسخ پرسش ها و کنجکاوی های خود را دریافت کنید.

فال تاروت امروز جمعه شهریور

نام : اختلاف و مشاجره
هم اکنون زمانی است که احساس می کنید همه چیز در اطرافتان با شما سر ناسازگاری دارد. اگر در اطراف خود توافق و هماهنگی به چشم نمی خورد، بدانید که موقتا می بایست بردبار و مقاوم باشید تا زمانی که بتوانید دوباره کنترل کارها را بدست گیرید. اینگونه تضادها در عین آزاردهندگی، جزیی و کوتاه مدت هستند.

فال تاروت امروز جمعه مهر

نام : پریشانی
رفتاری را که با خود در پیش گرفته اید تکذیب کننده و ظالمانه است. نه شمشیر غربت و رنجی است که از درون اشاعه می یابد و گاه موجب کابوس، سردرد و یا مشکلات کم خوابی در شما می گردد. می بایست درمورد آنچه که شما را متوقف ساخته است صحبت کنید و در صورت نیاز دست به اعتراف بزنید. رویاهای شبانه می توانند ابزار ارزنده ای برای دسترسی به ناخودآگاهی شما باشند. شاید ناخودآگاهی شما سعی دارد چیزی را به شما بیاموزد. به رویاهای خود توجه کنید.

فال تاروت امروز جمعه آبان

نام : سرعت کارها
شما به سهولت و به سرعت به سمت چشم انداز آرمان های خود حرکت می کنید. در برابر اشتیاق و روشن بینی شما موانع راه بسیار سطحی و ناچیز می نمایند. زمانی که کارها به چرخش می افتند گویی همه چیز با سرعت نور حرکت می کند. تا زمانی که تردید را به خود راه ندهید، تمام عناصر به نفع شما کار خواهند کرد. اخبار مهمی دریافت می کنید. حرکت به آن سوی آبها و مسافرتها با کامیابی صورت می پذیرد.

فال تاروت امروز جمعه آذر

نام : خشونت
نداشتن امید به آینده آدمی را در تاریکی و ظلمت قرار می دهد. امکان دارد از یک حقیقت و مفاهیم آن در تاریکی باشد. امکان دارد مورد آزار و اذیت شخصی یا عاملی قرار گرفته باشید، که شما را در شرایط ترس، تردید و یا سردرگمی قرار داده باشد. در زمینه جاه طلبی و قدرت های دنیوی دیو نمایانگر موفقیت است. حضور این کارت به شما یادآور می گردد که به اصول اخلاقی خود مقید بمانید حتی اگر به قیمت محرومیت شما تمام شود. دیو می تواند به پیروان خود سخاوتمندانه پول اعطا کند.

فال تاروت امروز جمعه دی

نام : ماجراجویی
دلاور شمشیر به شما هشدار می دهد احتیاط کنید، حقوق خود را به آسانی به دیگران تسلیم نکنید. در صورتیکه در قبال این تهدید با شهامت و ایمان مقابله کنید می توانید نیروی مهاجم را محو کنید. اکنون زمان شکست و تردید نیست. برای تفکر به تصمیمات و انتخاب های جانبی فرصت چندانی ندارید. این کارت به شما توصیه می کند که در یک بحران، اقدامات بموقع حائز اهمیت است. با وجود آنکه دلاور شمشیر نماد اقدام و عمل است ولی در عین حال برای شروع تعهدات عاطفی و یا روابط احساسی طولانی مدت پاسخ منفی می دهد. زیرا عاملی است که بطور غیرمترقبه به زندگی شما وارد شده و طی مدت کوتاهی نیز خارج می گردد.

فال تاروت امروز جمعه بهمن

نام : شروع خوش یمن
نیاز است که محدودیت ها و فضای خود را گسترش دهید. شما توانایی های درخشانی در اختیار دارید که می توانید از ثمرات آن دیگران را نیز برخوردار سازید. زمانی که به این کارت برخورد می کنید، خود را بصورت فرستاده ای بنگرید که ماموریت اجرای طرحی را بعهده دارد.

فال تاروت امروز جمعه اسفند

نام : ازدواج
هم اکنون زمانی است که حضور جذبه های عشق را در وجود خود احساس می کنید. نماد عشاق، نویدبخش رویای عشق و لطافت است و به ظهور و پرورش یک ارتباط پرمعنی و عاشقانه اشاره می کند. در صورتیکه شریک زندگی خود را انتخاب کرده اید، این کارت به شما توصیه می کند که به روابط مشترک خود حیاتی تازه بخشید و در جهت پرورش و دوام آن اقدام کنید. انعطاف پذیر و خلاق باشید.