فال تاروت امروز یکشنبه 9 مهر برای متولدین مهر ماه میگوید که با شکرو سپاسگذاری نعمتهایی که به شما داده را زیاد کنید. روابط شما نیاز به توجه بیشتری است.

همچنین فال تاروت امروز یکشنبه 9 مهر برای متولدین اردیبهشت ماه پیشنهاد میکند که برای بالا بردن نیروی جسمانیتان به مکانهای جدید بروید، این کار به روح و جسمتان کمک شایانی میکند.

فال تاروت امروز یکشنبه 9 مهر برای متولدین  فروردین ماه پیشنهاد میدهد موضع خود را در روابطتان تغییر دهید. کمی مسئولیت پذیری شما را از شرایط بلاتکلیف فعلی نجات خواهد داد.

در ادامه فال تاروت امروز یکشنبه 9 مهر برای متولدین شهریور ماه مژده میدهد از اقبال بلند و فرصتهای بی نظیر، عشق و نیک بختی به سراغ شما آمده با آغوش باز او را بپذیرید.

فال تاروت امروز یکشنبه 9 مهر برای متولدین اسفند ماه خبر از رشدو پیشرفت میدهد. همه چیز آنگونه که میخواهید پیش خواهد رفت پس نگران نباشید.

فال تاروت امروز یکشنبه 9 مهر برای متولدین تیر ماه توصیه میکند از اتفاقات بد و شکستهایتان درس بگیریدو به همه چیز با منفی نگری نگاه نکنید. آگاهی راه چاره است.

فال تاروت امروز یکشنبه فروردین

نام : پدرانه
حاکم جام در این رابطه به شما پیشنهاد می کند که نقش یک رهبر خیرخواه و دلسوز را به عهده بگیرید تا بتوانید وضعیت موجود را اداره نمایید. با نیروی مقتدر ولی آرام پیش بروید. در بحران ها سر خود را بالا نگاهدارید و مسئولانه قدم بردارید. تجربیات به شما آموخته اند که چیزها همیشه آنگونه که به نظر می رسند، نیستند. کنترل وضعیتهای عاطفی و موضوعات خانوادگی را در دست بگیرید.

فال تاروت امروز یکشنبه اردیبهشت

نام : رهایی از غم
لازم است تا از یک زخم یا رنج کهنه شفا یابید. گذشت زمان تمام زخمها را شفا می بخشد. داشتن مکان و موقعیتی مناسب برای تجدید قوای جسمانی، روحی و احساسی شما کمک بزرگی است. از ارتباط داشتن و معاشرت با افراد دشوار یا مسائل پیچیده دوری کنید. هم اکنون زمان شرکت در فعالیت ها، روابط و اقدامات مهم نیست. عقب نشینی از مشکلات در این مرحله فرار از مسئولیت نیست بلکه نیازی برای جمع آوری نیرو و تمرکز است. نیاز است قدری آرام بگیرید.

فال تاروت امروز یکشنبه خرداد

نام : هدیه
دیدارها تازه خواهند شد و هدایای محبت و دوستی احساس شما را همچون زمان کودکی سرشار از امنیت خاطر و معصومیت خواهند نمود. از تمام آنچه زندگی به شما می بخشد برخوردار شوید و آن را با عزیزان و دلبندان خود سهم کنید. امیدوار باشید، همانطور که گل ها شکوفا می گردند، با فرصتهایی که در پیش هستند خواسته ها و آرزوهای شما با کمترین تلاش به حقیقت می پیوندند.

فال تاروت امروز یکشنبه تیر

نام : جدایی
سه شمشیر آموزگاری سختگیر برای ارائه درس آگاهی و خرد می باشد. این کارت نمایانگر قلبی شکسته و احساسات جریحه دار شده است. در این مرحله می بایست آنچه را که در قلب شما بصورت احساسی درآور انباشته شده، پیش از آنکه تبدیل به کینه و غصه گردد ابراز نمایید. با اشخاص یا شخص دخیل در بحران عاطفی خود حتی الامکان بطور کامل و به وضوح سخن بگویید. اگر نهایتا چنین ارتباطی برایتان میسر نمی باشد با دوست، مشاور یا افراد صمیمی سفره دلتان را باز کنید. ارتباط برقرار نمودن برای یک قلب شکسته مرحمی فوق العاده موثر است. آگاه باشید که پذیرش صادقانه و درک این مرحله از واقعیت زندگی امری مهم و ضروری است. خردمندانه آن است که با احساسات منفی و درد خود با شجاعت روبرو شوید. به خاطر داشته باشید که این اندوه نیز گذرا خواهد بود.

فال تاروت امروز یکشنبه مرداد

نام : بی تصمیمی
امکان دارد احساس شما در ارتباطی جریحه دار شده باشد و نیاز به مدتی زمان برای ترمیم و بازسازی داشته باشید. در این صورت چنین اقدامی بنظر ضروری می رسد اما همواره به قیمتی کلان تمام می شود. به نظر می رسد حقایقی در زندگی شما وجود دارند که مشتاق به پذیرش آنها نیستید. شاید احساسات واقعی یا اضطراب خود را انکار می کنید و چشمان خود را نسبت به اتفاقاتی که رخ می دهند، بسته اید. دو شمشیر به شما پیشنهاد می کند تا با ترس ها و تردیدهای خود روبرو شوید. نیاز است که درمورد یک ناسازگاری مذاکره کنید. با اشخاصی که در زندگی شما نقش دارند به گفتگو بپردازید.

فال تاروت امروز یکشنبه شهریور

نام : ازدواج
بزودی پرنده شانس روی شاخسار درخت زندگی تان نوید سروربخش عشق و آگاهی را سر می دهد و شادی را در زندگی خود تجربه خواهید نمود. سلطان بانو مظهر عشق است و باغ زندگانی شما را سرسبز و مصفا می سازد.

فال تاروت امروز یکشنبه مهر

نام : شروع عشق بزرگ
از هدیه ای که عالم هستی به شما ارزانی می دارد، شکرگزار باشید. آنگاه که خوشی ها را با یکدیگر سهم می کنید چندین برابر افزایش می یابند! افق های جدیدی در زندگی شما رخ می نمایند. یک جام وعده می دهد که به زودی حضور و صمیمیت بیشتری را در روابط شخصی خود احساس خواهید نمود.

فال تاروت امروز یکشنبه آبان

نام : مسافرت
ماجرا و سفری تازه ذهن شما را گسترده تر می سازد. در این مرحله بر ترس های کهنه خود غلبه یافته اید و مشتاقانه انتظار افق های جدید را دارید. نوباوه چوبدست پیام آور فرصت ها و ماجراهای پرشوری برای شما است. اشتیاق شما بیش از تجربیات شما است. در این مرحله شما با محدودیت های خود مواجه می شوید و سپس آنها را وسعت می دهید. افراد جدید، اندیشه های نو و امکانات تازه هریک به نوعی در جریان سفر شما تاثیر می گذارند.

فال تاروت امروز یکشنبه آذر

نام : خشونت
نداشتن امید به آینده آدمی را در تاریکی و ظلمت قرار می دهد. امکان دارد از یک حقیقت و مفاهیم آن در تاریکی باشد. امکان دارد مورد آزار و اذیت شخصی یا عاملی قرار گرفته باشید، که شما را در شرایط ترس، تردید و یا سردرگمی قرار داده باشد. در زمینه جاه طلبی و قدرت های دنیوی دیو نمایانگر موفقیت است. حضور این کارت به شما یادآور می گردد که به اصول اخلاقی خود مقید بمانید حتی اگر به قیمت محرومیت شما تمام شود.
دیو می تواند به پیروان خود سخاوتمندانه پول اعطا کند.

فال تاروت امروز یکشنبه دی

نام : به ثمر رساندن یک فکر
حرکتی مثبت و خوش یمن راه خود را به زندگی شما باز می کند و به محیط خانه و خانوادگی گرمی و نیرو می بخشد. قبل از آنکه تازه ها بتوانند ظهور نمایند، کهنه ها می بایست رخت بربندند. هم اکنون زمانی است که می توانید شادی های خود را جشن بگیرید و از ثمرات رنج و زحمت خود برخوردار شوید. این شور و شوق به افراد خانواده نیز انتقال می یابد. بزودی ورود میهمانان و یا مسافران مورد استقبال قرار می گیرد. تغییرات خواه در زمینه شغلی و خواه در ارتباط با محل سکونت و یا پیشنهاد ازدواج، شادی و هیجان به ارمغان می آورد.وقت پر برکت کنونی را مغتنم شمارید.

فال تاروت امروز یکشنبه بهمن

نام : مرد قابل اعتماد
فرصت های درخشانی در امور تجاری، اقتصادی و پول سازی برایتان رخ خواهد داد که موجب پیشرفت زندگی شما می گردد. موقعیت ها را به خوبی تشخیص می دهید و در هر کاری که فکر خود را مشغول سازید موفقیت از آن شما خواهد بود. جذاب و تاثیرگذار هستید. حاکم سکه به شما توصیه می کند که نقش رهبری و مسئولیت را در کارهایتان بعهده بگیرید تا میدان نفوذ خود را گسترش داده و تجربیات جدیدی عایدتان گردد. حاکم سکه ضمنا می تواند تاثیر شخصیتی در زندگی شما با خصوصیات و نگرش های یاد شده باشد. او در زندگی شریکی وفادار و ثابت قدم و در وضعیت های بحرانی قابل اعتماد، یاد و مددکار است.

فال تاروت امروز یکشنبه اسفند

نام : بانوی خونگرم
شما در جهت پیشرفت و رشد شخصی خود گام برمیدارید. به آنچه که انجام می دهید اعتقاد دارید و آنچه را که انجام می دهید موجب تشخیص اهداف شما می گردد. بانوی چوبدست ترسیمگر زنی است با افکار مستقل و متعالی، مثبت و حمایتگر که به آزادی عمل و انتخاب خود علاقمند است. در هر شکلی که بانوی چوبدست در زندگی شما ظاهر می گردد، از انرژی مثبت و کیفیات نیرومند او تاثیر و الهام بپذیرید.