ریمینی شهر تفریحی و به اصطلاح استراحتگاه ایتالیا به حساب می آید که به دلیل ساحل های زیبایش ،غذاهای محلی متنوعش،و جاذبه های تاریخی و طبیعی و همچنین هتل ها و استراحتگاه های بیشمارش مقصد بسیاری از ایتالیایی ها برای تعطیلات است.گردشگران خارجی زیادی از کل اروپا برای رفتن به ساحل دریا و آفتاب گرفتن به ریمینی سفر میکنند.

ریمینی به دلیل نزدیکی به دریا و تفریحات شبانه، شهری غنی از تاریخ و فرهنگ است.

1 14

بیش از دو قرن تاریخ، آثار فراموش نشدنی را در مرکز ریمینی بر جای گذاشته است، جایی که تنها در چند قدمی می‌توانید از روم باستان به شکوه رنسانس و مسحور محیط فلینی بروید. همگی در فاصله کوتاهی از سواحل، تفریحات شبانه و محبوب‌ترین پارک‌های تفریحی ایتالیا.

ریمینی از روم باستان تا شکوه رنسانس

ریمینی یکی از پربازدیدترین شهرهای ساحلی در مرکز ایتالیا است.

Untitled 4

این یک مکان ایده آل برای علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ و همچنین هر کسی است که می خواهد در کنار غذاهای خوب و استراحتگاه ها در ساحل استراحت کند.
مرکز تاریخی جذاب شما را به بناهای تاریخی روم باستان، میادین و معماری رنسانس، کلیساهای پر از گنجینه و آثار هنری می برد و به شما امکان می دهد تاریخ طولانی این شهر را کشف کنید. در فاصله ای کوتاه، بیش از 15 کیلومتر سواحل و 250 استراحتگاه ساحلی، مسیرهای دوچرخه سواری و زمین های والیبال ساحلی وجود دارد که شما را از صبح تا غروب مشغول می کند. این منطقه همچنین دارای برخی از معروف‌ترین تفریحات شبانه ایتالیا است، با بارها و رستوران‌هایی که در تمام طول سال آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان هستند.

مکان های منحصر به فرد در ریمینی

ریمینی همچنین شهری پر از مکان های منحصر به فرد برای کشف مسیرهای خارج از معمول توریستی است.

2 4

کتابخانه گامبالونگا که در مرکز تاریخی و در فاصله 100 متری Domus قرار دارد، یکی از زیباترین کتابخانه های جهان است. این بنا که در سال 1619 به دستور الساندرو گامبالونگا تاسیس شد، در Palazzo Gambalunga واقع شده است که چاهی متعلق به قرن 18 از سنگ ایستری در حیاط خود دارد.

کاخ ریپا، ساختمانی قرن نوزدهمی که اولین اقامتگاه ریمینی کارگردان بزرگ ایتالیایی فدریکو فلینی بود، تنها دو دقیقه پیاده با شما فاصله دارد.

کلیسای سن جیرولامو که در سال 1971 تکمیل شد، حاوی آثار هنری خارق‌العاده‌ای مانند یک صلیب قرن هفدهمی و یک Virgin and Child است که قدمت آن به سال 1800 باز می‌گردد.

غذا های معروف ریمینی

سینما و ادبیات از دیرباز غذاهای این منطقه را که مانند مردم آن اصیل و لذت بخشند جشن می‌گیرند.

برای کسانی که می‌خواهند بگویند ریمینی را دیده‌اند، حتما باید غذاهای محلی آن را چشیده باشند.

1 15

پیادینا روماگنولا به عنوان یک میان وعده یا یک ناهار سریع عالی است. ساده و خوشمزه، ممکن است انواع پر کردن وجود داشته باشد، اما مورد علاقه محلی پنیر اسکواکرون یا سالامی مورا است.

● یکی دیگر از غذاهای اصلی ماکارونی است، از تالیاتل آل راگو تا پاستا استروزاپرتی که با سوسیس و نخود فرنگی سرو می شود.

گوشت خوک که در انواع مختلف در تمام رستوران های ریمینی موجود است، برای دوستداران گوشت ضروری است.

● در ریمینی کمبود ماهی وجود ندارد، اما اگر می خواهید به سنت پایبند باشید، باید Brodetto را امتحان کنید، سوپ ماهی که با کروتون نان ترد سرو می شود.

● اگر هوس شیرینی دارید، باید براچیاتلو، دسر سنتی نانوایی با کاستارد، و بوسترنگو، کیک غلیظ و مرطوب با میوه های خشک، عسل و کشمش را امتحان کنید.