با توجه به پایین بودن کیفیت خودروهای داخلی و قیمت های نجومی که برای آنها مصوب شده تقاضا برای خودروهای وارداتی در طی چندسال اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

اما افزایش تقاضای واردات خودرو نیز زمینه رابرای سودجویان و منفعت طلبان مهیا کرده است به طوری که طی خبرهای دریافتی این کارنیز با مخالفت برخی مسئولی درمجلس شورای اسلامی متوقف شده و پرونده این کار فعلا بسته شده است حال باید منتظرماند ودید که آیا نظرهای مسولین مجلس اینبار روی نقطه مشترکی جمع میشود یاخیر؟

ساز مخالف مسئولین این بار برسر واردات خودرو

ساز مخالف مسئولین این بار برسر واردات خودرو

خبرهای دریافتی حاکی از مخالفت نماینده واردکننده خودرو است به طوری که ایشان تنها مخالف این قضیه بوده وعلت آن نیز سودی است که این افراد می‌توانند در واردات خودروها  داشته باشند.

مخالفان واردات خودرو

مافیای واردات خودرو در کشور اجازه این موضوع را صادر نمی‌کنند. یکی از نمایندگان مجلس جزئیات این موضوع را اعلام کرد.

لطف الله سیاهکلی نماینده مجلس درباره مخالفان واردات خودرو گفت: تمام مسئولان در مجمع تشخیص مصلحت نظام، خودروسازان، وزارت صمت، دانشگاهها و مجلس، همگی در موضوع واردات خودرو موافق بودند و فقط یک نفر مخالف این موضوع بود.

وی اعلام کرد: نماینده واردکننده خودرو تنها مخالف واردات خودرو است و علت اصلی این موضوع مربوط به سودی است که این افراد می‌توانند در واردات خود داشته باشند و به جای اینکه ۱۰ هزار خودروی ۱۵ هزار دلاری وارد کند، دو هزار خودروی ۵۰۰ هزارتایی وارد می‌کند و قطعا به فکر سود بیشتری هستند.

سیاهکلی افزود: تیم واردکنندگان خودرو به حدی قوی است و آنقدر در پشت این موضوع رانت است که این مافیا می‌تواند به تنهایی رای همه را عوض کند و همین کار را انجام دادند و در نهایت نگذاشتند واردات خودرو انجام شود.