سردار علی اکبر جاویدان فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در خبری گفت: نزدیک به ۷۰۰ کیلو مواد مخدر تریاک در شهرستان میناب استان هرمزگان طی یک عملیات ضربتی پلیس کشف و شناسایی شد. بر اساس گزارشات ارسالی، سردار علی اکبر جاویدان ظهر امروز در خبری به تشریح این موضوع پرداخت و گفت: ماموران انتظامی شهرستان میناب با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان بندرعباس موفق شدند یک باند قاچاق را که قصد انتقال محموله از میناب به بندرعباس را داشت شناسایی کند و این موضوع در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.

کشف محموله 700 کیلو گرمی تریاک در هرمزگان

کشف محموله 700 کیلو گرمی تریاک در هرمزگان

ایشان در ادامه افزود: اکیپ پلیس مبارزه با مواد مخدر همراه با ماموران نیروی انتظامی شهرستان بندر عباس به منزل و مخفیگاهی که در آن مواد مخدر قرارگرفته بودد اعزام شدند و در یک عملیات ضربتی  ۶۹۷ کیلو تریاک را کشف و شناسایی کردند. در میان این عملیات یک قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر گردید.

سردار جاویدان در ادامه گفت: از آنجایی که پلیس با تمام توان خود در جهت امنیت و نظم شهروندان تلاش می کند لازم است شهروندان نیز در صورت   مشاهده و یا دریافت خبر در مورد توزیع کنندگان مواد مخدر سریع به سامانه پاسخگویی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند تا مامورین ما بتوانند هرچه سریع تر آن ها دستگیر کنند.