محمد احسان خرامید- رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات خبر قطعی اینترنت برای برگزاری آزمون ها را تکذیب نمود. چندی پیش خبری مبنی بر قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور و آزمون های نهایی دانش آموزان در فضای مجازی پخش شد و حتی یکی از مسئولان از قطع اینترنت به مدت ده الی یازده روز خبر داد. خرامید- رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات این خبر را تکذیب کرد و با قطعیت بیان نمود: برای هیچ آزمونی اینترنت قطع نخواهد شد.

خبر خوش، قطعی اینترنت برای برگزاری آزمون ها تکذیب شد

خبر خوش، قطعی اینترنت برای برگزاری آزمون ها تکذیب شد

سرپرست وزارت آموزش و پرورش نیز در رابطه با این موضوع بیان کرده است: در ابتدا قرار بود برای امنیت آزمون و برقراری عدالت بین تمام دانش آموزان به مدت ده تا یازده روز اینترنت قطع شود، اما این تصمیم پس از بررسی و مذاکرات تایید نشد و عملی نخواهد شد.

خبری در فضای مجازی منتشر شده است که در آن یکی از مسئولان اعلام کرده در حال رایزنی با وزارت ارتباطات هستند تا اینترنت در زمان برگزاری آزمون کنکور به مدت ۱۰ تا ۱۱ روز قطع شود.

محمداحسان خرامید، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در پاسخ به این شبهه اعلام کرد: همانگونه که سال قبل هم اعلام شد وزارت ارتباطات برای هیچ آزمونی حتی یک دقیقه هم اینترنت را قطع نخواهد کرد.