درست است که با رژیم غذایی صحیح و ورزش کردن لاغر میشوید اما همه ما خوب می دانیم که که این روند کاهش وزن زمان بر است و نمی توان به سرعت به اندام ایده آل خود رسید. پس اگر عجله دارید و قرار است در یک مهمانی شرکت کنید به راحتی میتوانید با انجام چند ترفندی که به شما پیشنهاد می کنیم چاقی خود را پنهان کنید و لاغر تر به نظر برسید.

لباس های مناسب برای خانم های چاق

  • رنگ های تیره تر بپوشید

برای اینکه اضافه وزنتان زیاد نشان داده نشود از انتخاب لباس هایی با رنگ های روشن مانند سفید ،لیمویی ،آبی روشن و … بپرهیزید زیرا این لباس ها شکل واقعی بدن را به خوبی نشان می دهند پس بهتر است از لباس هایی با رنگ تیره مانند مشکی زرشکی ، بنفش ، سبزه تیره و … استفاده کنید.

  • برای لباس هایتان پارچه ظریف انتخاب کنید

بهتر است از پارچه های ظریف مانند حریر برای لباس تان استفاده کنید.طرح لباس تان نیز از پارچه های ساده یا پارچه هایی با خطوط عمودی ظریف باشد. اگر انتخاب شما پارچه های طرحدار است از مدل های گلدار ریز و چهارخانه های ظریف استفاده کنید.

لباس های مناسب برای خانم های چاق

لباس های مناسب برای خانم های چاق

  • کفش پاشنه بلند بپوشید

کفش های پاشنه بلند بهترین انتخاب برای افراد چاق به شمار میروند. اگر پاهای چاقی دارید بهتر است از کفش های پاشنه بلند با بند های پهن استفاده کنید تا چاقی پاهای شما را بپوشاند.

  • لباس یقه هفت بپوشید

لباس های یقه هفت با ایجاد خطای دید گردن شما را ظریف تر نشان میدهند و چاقی گردن شما را تا حد زیادی مخفی میکنند.

  • لباس های تک رنگ بپوشید

لباس با رنگ های متنوع بلندی قد شمارا پنهان میکند و چاق تر نشان تان می دهد پس بهتر است از لباس های یک رنگ استفاده کنید تا شمارا قد بلندتر و کشیده تر و درنهایت لاغر تر نشان دهد.