هدف اصلی انجام این تست شخصیت شناسی، شناخت خودتان و ویژگی های شخصیتی خودتان می باشد و می توانید برای افراد دیگر هم این تست را انجام دهید.

تست شخصیت شناسی خیلی جالب است و طرفداران خاص خودش را دارد که شیفته ی این تست ها هستند اگر شما هم جز افرادی هستید که به این تست ها علاقه دارید حتما توصیه می کنم این تست را انجام بدهید و به نتیجه آن توجه کنید که آیا راجع به شما اطلاعات درستی داده یا خیر. تست ها و معماها بهترین روش سرگرمی در اوقات فراغت و زمان بیکاری است.

تست شخصیت شناسی زیر نشان دهنده اینست که شما در مقابله با موقعیت های خاص چه واکنش هایی از خودتان بروز می دهید.

از بین عدد های صفر تا نه شما کدام عدد را انتخاب می کنید؟!

عدد ۱:

شما بسیار آدم خودکفا و مستقلی هستید که بسیار دلسوز و شجاع هستید، شما در مواجه با یک مشکل بسیار عاقلانه عمل می کنید و همیشه بهترین راه حل را دارید.
دوست دارید همیشه بهترین آدم بین افراد باشید و برای این مسئله تلاش بسیار دارید.
شما دوست ندارید افراد دیگر بر شما تسلط داشته باشند و خودتان رهبر هستید و برای رسیدن به هدف هایتان تلاش می کنید و شخصیت دوست داشتنی و جذابی دارید.

عدد۲ :

شما فردی حساس، خلاق ، احساسی ، صلح طلب، تخیلی هستید که احساسات بر شما غلبه و تسلط دارد، شما اطرافتان دوست های کمی دارید و بیشتر وقت خودتان را با خانواده خودتان می گذرانید.

عدد ۳:

شما به گردش و مهمانی علاقه زیادی دارید، آدم رک و راستی هستید و از محیط های اجتماعی خوشتان می آید و روابط اجتماعی بالایی دارید.
از دیدگاه دیگران شما فردی هنرمند به نظر می رسید درباره خودتان مبالغه زیاد می کنید و دید قوی به زندگی دارید.

عدد ۴:

شما فردی لجباز، صمیمی ، منطقی، قابل اعتماد، متعهد می باشید، دوستانتان و خانواده تان به شما اعتماد دارند و سرسختی زیادی برای رسیدن به هدف هایتان دارید و موفقیت زیادی در کارهایتان دارید.
و علاقه دارید در زندگی به ثبات برسید.

عدد ۵:

شما یک شخصیت هیجانی دارید هیجانی و ریسک پذیر دارید شما عاشق آزاد بودن هستید و ضریب هوشی بالایی دارید از بیکار بودن بدتان می آید و هیجان را دوست دارید.

عدد ۶:

شما فردی دلسوز و مهربان ، گرم و دوست داشتنی هستید، هرکاری که به شما واگذار می شود را به بهترین شکل انجام می دهیدعلاقه زیادی به علم فضا دارید و از نظر احساسی دوست دارید به آرامش روحی برسید.
بیشتر به شغل های بازیگری ، نویسندگی، خوانندگی ، نقاشی، موسیقی، بازیگری و کارهای هنری علاقه دارید.

عدد ۷:

شما فردی آرام، خونسرد، علم دوست، وفادار و دانا هستید، سطح کنجکاوی بسیار بالایی دارید و اگر باکسی شریک هستید به او وفادارید، عاشق اکتشاف مسائل جدید هستید، جمع را دوست دارید و از کنار خانواده تان بودن احساس خوبی دارید.
و تنهایی را دوست دارید به همان اندازه ای که جمع را دوست دارید.
شما فردی احساسی می باشید و از کمک به دیگران دریغ ندارید.

عدد ۸:

شما فردی خودساخته، خودمحور، بااراده، متعادل شهودی، و گاهی بداخلاق هستید.
شخصیت قدرتمندی دارید و برای هدف هایتان بسیار سخت کوش می باشید.
اطرافیان فکر می کنند شما فردی خودخواه هستید فردی مصمم هستید و همیشه دنبال هماهنگی در زندگی تان هستید.

عدد ۹:

شما فردی دلسوز و با اعتماد به نفس هستید در زمان حال زندگی می کنید، درک درستی از زندگی و مرگ دارید، شما در زندگی فردی سپاسگذار و دلسوز هستید .
شما توانایی رهبری یک گروه را دارید‌.
از خودراضی هستید.

عدد صفر:

شما فردی شوخ طبع هستید که شادی و انرژی مثبت را بین همه پخش می کنید و هر محیط کسل کننده ای را شاد می کنید شما یک شخصیت پرانرژی و باانگیزه دارید و به امکانات بی نهایت اعتقاد دارد.