فال انبیاء الهی امروز شنبه ۲۷ خرداد ماه را در سایت وان مارکت برای شما دوستان عزیز آماده کردیم.

فال انبیاءالهی یکی از روش‌هایی است که برای پیش‌بینی آینده و درک حقایقی که به طور مستقیم در دسترس ما نیستند، استفاده می‌شود. فال انبیاءالهی به دلیل اینکه از زبان انبیا و پیامبران الهی است، به عنوان یکی از روش‌های پرطرفدار برای پیش‌بینی آینده شناخته می‌شود.

فال انبیاءالهی معمولاً به صورت تفسیری از شخصیت و رویدادهای گذشته، حال و آینده، برای فهمیدن راه‌حل‌های مشکلات و برآورد کردن پیامدهای آینده استفاده می‌شود.

فال انبیاءالهی به عنوان یکی از روش‌های دینی برای پیش‌بینی آینده شناخته می‌شود و برای بسیاری از افراد، راهکاری برای پیدا کردن راه حل در مسائل زندگی است.

فال انبیاءالهی می‌تواند به ما کمک کند تا برای آینده خود برنامه‌ریزی کنیم و بهترین تصمیمات را در مورد زندگی خود بگیریم. فال انبیاء الهی به ما کمک می‌کند تا بهترین روش‌های ارتباطی با دیگران را پیدا کنیم و با افراد بهتری در ارتباط باشیم.

فال انبیاء الهی امروز شنبه ۲۷ خرداد 1402

فال انبیاء الهی امروز شنبه ۲۷ خرداد 1402

فال انبیا ٕ الهی امروز شنبه فروردین

حضرت داوود (ع)

ای صاحب فال! مدتی در اندوه بودی صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت . به زودی سختی و اندوه به پایان خواهد رسید و خشنود خواهی شد و کارها به مراد تو خواهد شد ان‌شاءالله . نیکوکار باش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.

فال انبیا ٕ الهی امروز شنبه اردیبهشت

حضرت محمد (ص)

ای صاحب فال، و ای خوش‌اقبال بر تو بشارت باد كه به خاطر شایستگی و كفایتی كه داری، موفقیتی کسب خواهی کرد كه باعث برانگیخته شدن حسادت دیگران خواهد شد؛ اما نگران نباش که ایزد دانا وتوانا از تو حمایت می‌كند و تو را از گزند و چشم‌زخم دیگران مصون نگه می‌دارد.

فال انبیا ٕ الهی امروز شنبه خرداد

حضرت شیث (ع)

ای صاحب فال ! شخصی تو را به زبان گرفته است ( با چرب زبانی تو را راضی نگه می دارد) اما دوست تو خواهد بود. این دو سه روز کار تو بالا خواهد گرفت و از گناهان گذشته خود توبه کن و راز خود با احدی نگو و با کس جنگ و خصومت نکن. تو را پیش از این رنجی رسیده بود و نشانی آن بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر است و از غم و محنت فرج یابی .

فال انبیا ٕ الهی امروز شنبه تیر

حضرت آدم ( ع)

ای صاحب فال ، بدان و آگاه باش كه ستاره‌ی بخت تو بلند است و همواره مورد لطف و عنايت پروردگاری و آنچه را خواسته‌ای بر تو ارزانی داشته است، پس شكرانه‌ی نعمت، بجای آور و در هر كاری به خدا توكل كن و از مكر شيطان و شيطان صفتان بپرهيز و با مردم دانا درآميز و از نزاع و جدل، بگريز كه هر حاجتی داشته باشی با استعانت از ذات پروردگار دانا و توانا ،برآورده می‌شود، ان‌شاءالله.

فال انبیا ٕ الهی امروز شنبه مرداد

حضرت خضر (ع)

ای صاحب فال بشارت باد بر تو كه در دولت به روی تو باز گرديده است و بعد از اين شاد و خرم خواهی‌شد و كارت رونق خواهد گرفت. سفری در پيش داری که خیر است ان‌شاءالله. از ديدار دوستان محبت پيدا شود و تو را ياری كنند . زنهار راز دل خود را به كسی نگو. شخصی دشمن تو است و تو را ناراحت ميكند؛ اما تو با كسی خصومت و دشمنی نداری، خاطر آشفته مكن تا صدمه از كسی نبينی . روزهای شنبه و پنج‌شنبه بر تو مبارك است. دل در آرزوی چيزی بسته‌ای كه به زودی ميسر شود و به مراد دل برسی و حاجت روا گردی . دعای چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان در امان باشی ان‌شاءالله.

فال انبیا ٕ الهی امروز شنبه شهریور

حضرت لقمان (ع)

ای صاحب فال به نظر ميرسد شخصی متواضع با حكمت و درستكار هستيد . اگر گرفتار صدمه و يا مشكلی هستيد خير است و حكمتی در آن می‌باشد. چيزی را كه از دست داده‌ايد دوباره به دست خواهیدآورد. از مشكلی كه داريد رها خواهید شد‌، بايد به خداوند توكل و توسل كنيد. چشمتان نبايد به دنبال مال مردم باشد. در ضمن كينه‌توزی نكنيد تا سلامت باشيد و آرامش داشته باشید. اگر كسی به شما بدی كرده است، او را ببخشيد که از اين راه به عزت خواهید رسید.

فال انبیا ٕ الهی امروز شنبه مهر

حضرت ابراهیم (ع)

ای صاحب فال! این نیّت که کرده ای به غایت خوب است و از غم رها گردی . قومی حاسد تو بودند، حق تعالی از فضل خود تو را از شرّ آنها نگاه داشت و حق تعالی در روزی به روی تو بگشاید. تو را چشم زخمی رسیده ، اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می‌خواهد بدان خواهی‌رسید.

فال انبیا ٕ الهی امروز شنبه آبان

حضرت صالح (ع)

ای صاحب فال! خداوند تو را از غم‌ها برهاند و به مقصود دل رساند. رنج‌های زیادی کشیده‌ای ولی با نیّتی که در دل داری به مقصود برسی. ستاره‌ی تو روشنایی دارد و هیچ غم مخور که عمرت دراز خواهد بود. اگر غایبی داری به سلامت به تو برسد و بر دشمنان ظفر یابی و دلخوش می‌شوی.

فال انبیا ٕ الهی امروز شنبه آذر

حضرت عیسی (ع)

ای صاحب فال ! بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور گردند و هر روز عزت یابی . با آدم خوب همنشینی کن و سفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیار یابی . هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی تو را نگه می دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد. بر دشمن ظفر یابی و به هر نیت خوب و پاکی که داشته باشی، به آن خواهی رسید.

فال انبیا ٕ الهی امروز شنبه دی

حضرت یوشع (ع)

ای صاحب فال در زندگی در موقعيت حساسی قرار می‌گیرید؛ چون با گروهی سركش و مکار سر و كار پيدا ميكنيد كه لازم است آنها را ارشاد و راهنمایی كنيد. اگر كاری را برای رضایت خداوند انجام می‌دهيد، از شكست در آن هراس نداشته‌باشيد. اگر صبور و بردبار باشيد به نفع شما خواهدبود.

فال انبیا ٕ الهی امروز شنبه بهمن

حضرت یحیی (ع)
ای صاحب فال ، برتو بشارت باد که به زودی اسباب آسایش تو فراهم می‌گردد و از غم و اندوهی که داری رهایی میابی و اگر هر قصدی داشته باشی اسباب آن فراهم می شود. سعی کن تصمیمی عجولانه نگیری و راز خود را به نامحرم نگویی. هر روزی که گذشت غصه آن را نخور و از آن روز برای بهبود فردای بهتر، بهره بگیر. شکر خدای بجای آر که شکر نعمت، نعمتت افزون کند.

فال انبیا ٕ الهی امروز شنبه اسفند

حضرت ادریس (ع)

ای صاحب فال بر تو بشارت كه به زودی به مقصود خود خواهی‌رسيد و آنچه را كه در طلبش هستی به دست خواهی‌آورد. اگر نزد كسی برای درخواستی می‌روی و او سخن درشتی بر زبان جاری ميكند ،صلاح است كه از رفتن پشيمان گردی چون او به تو آسيب می‌رساند. گروهی به تو حسد می‌ورزند و در خيال نابودی تو می‌باشند اما از دست آنها كاری بر نمی‌آيد مترس . سفر‌ی در پيش است كه در آن سفر آسودگی یابی اين چند روزه طالع تو نحسی دارد كه از تو بگذرد و بعد در نظر خلايق شيرين شوی. اين هفته با هيچ كس گفت‌وگو نكن كه ستاره ات نحس است و پس از آن سعادت به تو روی می‌آورد . اگر حاجتی داری بر آورده خواهد شد و اگر غائبی داری خواهد آمد.