به گزارش وان مارکت، سایپا در طرح جدید بدون محدودیت و قرعه کشی خودرو عرضه می کند.این گروه خودرو سازی از مهر ماه امسال ثبت نام برای 4 محصول شاخص خود را شروع کرده است.

ماشین های طرح پیش فروش مهر ماه سایپا

  • وانت نیسان دوگانه سوز
  • وانت پادرا
  • پراید وانت 151
  • وانت نیسان تک سوز
  • البته بقیه ی محصولات گروه خودرو سازی سایپا نیز به صورت فروش فوری و بدون قرعه کشی در دسترس برای خرید هستند.

تاکی میتوانیم در طرح فروش بدون قرعه کشی و فوری مهرماه سایپا شرکت کنیم؟

خبر خوب این است که شما تا زمانی که تکمیل ظرفیت پایان بیابد می توانید در این طرح شرکت کنید. فروش بدون قرعه کشی گروه خودرو سازی سایپا که ویژه ی مهر ماه خواهد بود از 4 مهر ماه 1402 شروع شده است.

برای ثبت نام در طرح فوری و پیش فروش شما باید به سایت فروش اینترنتی سایپاکه به نشانی https://saipa.iranecar.com است رفته و اقدام به ثبت نام کنید. دراین سایت اطلاعات خواسته شده را ثبت می کنید و با گرفتن کد کاربری در ادامه رمز عبور را دریافت می کنید وسپس  با پرداخت هزینه ثبت نام شما تکمیل می شود.

در زمان ثبت نام به این نکات دقت کنید

1-این طرح شامل شرایط  به صرفه ای است . در بخشنامه ای که ضمیمه ی این طرح است گفته شده که از زمانی که شما مبلغ هزینه را واریز میکنید تا زمانی که خودروی خود را تحویل بگیرید نه سود مشارکت و نه حتی سود انصراف از ثبت نام از شما به هیچ وجه گرفته نمی شود و صفر می باشد.

2- اگر چنانچه لازم باشد بخاطر استانداردهای اجباری  یا شرایط قانونی و محیط زیست ،  شرکت تجهیزاتی را روی ماشین نصب یا آپشن هایی را ایجاد کند ویا حتی مجبور به تغییر قطعاتی بشود هزینه های کارهای اعمال شده مثل  مالیات نقل، عوارض شماره گذاری ،شماره گذاری،بیمه، مالیات و.. از مشتری گرفته میشود البته اگراین تغییرات قبل از دادن فاکتور صورت بگیرد. این بند بنابه امضای قرارداد بین شرکت و مشتری انجام خواهد شد.