فال تاروت امروز سه شنبه 11 مهر برای متولدین فروردین ماه میگوید که در این سردرگمی های عاطفی بهتر است کمی صبر کنید و به مغزتان استراحت دهید.دیدگاهتان را درست کنید تا تغییرات رقم بخورد.

همچنین فال تاروت امروز سه شنبه 11 مهر برای متولدین  خرداد ماه توصیه میکند که دلسوزیتان را در ارتباط با نزدیکانتان نشان دهید.  بی مسئولیت رفتار کردن فقط اوضاع را بهم می ریزد.

فال تاروت امروز سه شنبه 11 مهر برای متولدین اردیبهشت ماه پیشنهاد میدهد که به کارما احترام بگذارید و دیگران را قضاوت نکنید. دست از سرزنش کردن خودتان و در اولویت دوم تمام افراد زندگیتان بردارید.

در ادامه فال تاروت امروز سه شنبه 11 مهر برای متولدین مرداد ماه میگوید که با ارائه مهارت هایتان میتوانید ثروت و سعادت را برای خود بسازید. از خودتان غافل نشوید.

فال تاروت امروز  سه شنبه 11 مهر برای متولدین تیر ماه خبر می دهد که اگر در انجام کاری دودل هستید با اندیشه نیک انجامش دهید. تعلل جایز نیست در حالی که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

فال تاروت امروز سه شنبه 11 مهر برای متولدین شهریور ماه میگوید که شما از شخصیت عمیقی برخوردارید . وجودتان باعث خوشبختی اطرافیانتان است و همه قدرتان را میدانند.

 

فال تاروت امروز سه شنبه فروردین

نام : نگرانی
هم اکنون فرصتی است که با صبر و بردباری قدری کنار بایستید و دست از فعالیت بردارید و هرگونه نگرانی، کشمکش فکری یا احساسی را برطرف نمایید.به خود اعتماد کنید. رفتار و حالات شما می بایست مثبت و سرشار از امید و انتظار باشد. تشویق کسانی که شما را باور دارند بپذیرید. به زودی رشد و ثمرات تلاش های خود را مشاهده خواهید کرد. این کارت شما را تشویق می کند که پول، وقت، انرژی و امکانات خود را در جهت نظرگاه خود به جریان بیاندازید و خود را تماما نسبت به کارتان متعهد سازید.

فال تاروت امروز سه شنبه اردیبهشت

نام : اضطراب
تاروت از دیدگاه خودشناسی به شما یادآور می گردد که نسبت به خود و دیگران کمتر در مقام داوری بنشینید. سرزنش کردن و گناهکار دانستن خود و دیگران نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه وضعیت را دشوارتر می سازد. این کارت پیشنهاد می کند تا نسبت به تعهدات رسمی و سنتی جامعه ی خود وفادار باشید و ارزشمندی چنین روابطی را نادیده نگیرید. قانون کارما همواره هشدار می دهد تا میان آنچه که می خواهیم، و آنچه که برایمان خوب است تفاوت قائل شویم. پذیرا و بردبار باشید!

فال تاروت امروز سه شنبه خرداد

نام : پدرانه
حاکم جام در این رابطه به شما پیشنهاد می کند که نقش یک رهبر خیرخواه و دلسوز را به عهده بگیرید تا بتوانید وضعیت موجود را اداره نمایید. با نیروی مقتدر ولی آرام پیش بروید. در بحران ها سر خود را بالا نگاهدارید و مسئولانه قدم بردارید. تجربیات به شما آموخته اند که چیزها همیشه آنگونه که به نظر می رسند، نیستند. کنترل وضعیتهای عاطفی و موضوعات خانوادگی را در دست بگیرید.

فال تاروت امروز سه شنبه تیر

نام : توانایی
نسبت به اقدام هر عملی که در اندیشه ی آن هستید این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد. منتظر چه هستید؟! قدم بردارید و پیش بروید. اگر یک موقعیت تجاری یا سرمایه گذاری ایجاد شده است از آن به بهترین وجه استقبال کنید. این کارت به شما توصیه می کند تا مهارت های جدید خود را گسترش دهید و مسئولیت های مالی و شغلی جدید را به عهده بگیرید. بکار انداختن سرمایه هایتان در این زمان به شما آزادی و قدرت می بخشد.

فال تاروت امروز سه شنبه مرداد

نام : یک موقعیت عالی
نوباوه سکه پیام آور فرصت های درخشان است. او شما را به آستانه تجربیات ثروت، فراوانی، امنیت و اهداف مستحکم هدایت می کند. شما می بایست طی انجام کار مهارت هایی بدست آورده و پذیرای مسئولیت هایی گردید. برای دستیابی به مقصود خود بطور جدی و مداوم تلاش کنید.

فال تاروت امروز سه شنبه شهریور

نام : زنی مهربان
سکوت و وقار شما موجب آرامش اطرافیان است. آنها بی اختیار مسایل خود را با شما در میان می گذارند و از حس روشن بینی و بینش ژرف شما تاثیر می پذیرند. بانوی جام ضمنا می تواند نماینده ی الهام و آرامش از جانب شخصی باشد که نیازهای احساسی شما را درک و تقویت می کند. در حالات افراطی بانوی جام به شما هشدار می دهد تا به تبادلات احساسی و عاطفی خود با افراد غیر از خانواده، توازن بخشید و از ساختن تصورات ایده آلی از شخصیت افراد پرهیز کنید. در غیر اینصورت احساس ناامیدی کرده و یا مورد سوءاستفاده احساسی قرار می گیرید.

فال تاروت امروز سه شنبه مهر

نام : پیمان
این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد و نیل به مقصود را در هر زمینه ای بشارت می دهد. دو جام نمایانگر آنست که پیوندی در هماهنگی کامل رخ خواهد داد. اگر هنوز شریک زندگی خود را انتخاب نکرده اید، مقدمات لازم را برای یافتن و انتخاب مناسب فراهم سازید. نماد دو جام پیام آور آن است که زمان جدایی و تنهایی بزودی سپری می گردد و یک تبادل احساسی عمیق مابین شما و طرف مقابل تان صورت می پذیرد.

فال تاروت امروز سه شنبه آبان

نام : سرعت کارها
شما به سهولت و به سرعت به سمت چشم انداز آرمان های خود حرکت می کنید. در برابر اشتیاق و روشن بینی شما موانع راه بسیار سطحی و ناچیز می نمایند. زمانی که کارها به چرخش می افتند گویی همه چیز با سرعت نور حرکت می کند. تا زمانی که تردید را به خود راه ندهید، تمام عناصر به نفع شما کار خواهند کرد. اخبار مهمی دریافت می کنید. حرکت به آن سوی آبها و مسافرتها با کامیابی صورت می پذیرد.

فال تاروت امروز سه شنبه آذر

نام : رهایی از کهنه ها
برای هرگونه تغییری آماده باشید و ایمان داشته باشید که زندگی نهایتا چیزی بهتر از آنچه را که رها می کنید به شما ارزانی می دارد. انتقال مظهر زندگی دوباره است. انتقال بهاری است پس از زمستانی سرد و طولانی. برای پرورش یافتن، حرکت کردن و زندگی کردن، مرگ کهنه ها را بپذیرید.

فال تاروت امروز سه شنبه دی

نام : مسافرت
ماجرا و سفری تازه ذهن شما را گسترده تر می سازد. در این مرحله بر ترس های کهنه خود غلبه یافته اید و مشتاقانه انتظار افق های جدید را دارید. نوباوه چوبدست پیام آور فرصت ها و ماجراهای پرشوری برای شما است. اشتیاق شما بیش از تجربیات شما است. در این مرحله شما با محدودیت های خود مواجه می شوید و سپس آنها را وسعت می دهید. افراد جدید، اندیشه های نو و امکانات تازه هریک به نوعی در جریان سفر شما تاثیر می گذارند.

فال تاروت امروز سه شنبه بهمن

نام : اقدام به یک کار بزرگ
دو چوبدست شما را تشویق می کند که افکار خود را تبادل نظر نموده و آنها را به حرکت وادارید. می بایست با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله نمایید. زمان برای کارهای خلاق و مبتکرانه مناسب است.

فال تاروت امروز سه شنبه اسفند

نام : بانوی خونگرم
شما در جهت پیشرفت و رشد شخصی خود گام برمیدارید. به آنچه که انجام می دهید اعتقاد دارید و آنچه را که انجام می دهید موجب تشخیص اهداف شما می گردد. بانوی چوبدست ترسیمگر زنی است با افکار مستقل و متعالی، مثبت و حمایتگر که به آزادی عمل و انتخاب خود علاقمند است. در هر شکلی که بانوی چوبدست در زندگی شما ظاهر می گردد، از انرژی مثبت و کیفیات نیرومند او تاثیر و الهام بپذیرید.