شما از نشانه های مرگ چه چیزی را می دانید؟ تا بحال شده است که فردی را ملاقات کنید که در بستر بیماری باشد و از حالت او بفهمید مرگ او نزدیک است؟! بعضی از نشانه ها در آخر عمر افراد ظاهر می شود و به انسان هشدار می دهد که مرگتان نزدیک است!
قطعا فکر کردن به این موضوع برای هیچ کس خوشایند نیست و کسی دوست ندارد راجع یه مرگش فکر کند اما یک حقیقت غیر قابل انکار است که هر فردی دیر یا زود مرگ را تجربه می کند.

اما باید درهرصورت زندگی سالم خود را ادامه دهید تا حداقل در زمان زنده بودن دچار مریضی ها و ناخوشی ها نشوید.

۴ نشانه پایان عمر

همه ما ها بدون اینکه در به دنیا آمدن خود نقشی داشته باشیم در مردن هم نقشی نداریم و زمان مرگ هر انسان را خداوند تعیین می کند که چه روزی پیاله ی عمر انسان سر می رسد و روزی اش از این دنیا قطع می شود.
بوی دهان، فرم ناخن، و هم چنین فرم اندام شما به بقیه این را می فهماند که مرگ انسان نزدیک است، و باید هرچه سریعتر به پزشک مراجعه کنید تا اگر راه درمانی را تشخیص می دهد آنرا انجام دهید تا زندگی سالم تری داشته باشید.

۱- ناخن های پیچ دار:

شاید برایتان جالب باشد اما از روی ناخن های دست می توان به سلامت بدن پی برد، اگر روی ناخن خود لکه، حالت غیرعادی، و یا رنگ و رو رفتگی مشاهده کردید سریعا به پزشک مراجعه کنید تا او علت آنرا پیدا کند.

۲- فیزیک اندام:

اضافه وزن و چاقی یکی از دلایل عمر کوتاه انسان می باشد چون چاقی باعث بروز بسیاری از بیماری ها می باشد.

۳- ضعیف شدن حس بویایی:

یک مسئله طبیعی این است که با بالا رفتن سن، حس بویایی انسان کم می شود و تقریبا تمام افراد مسن حس بویایی خوبی ندارند، از دست دادن حس بویایی یعنی زمان مرگ شما نزدیک است‌.

۴- بوی بد دهان:

بوی بد دهان علت های مختلفی دارد، حتما باید علت بوی بد دهانتان را پیگیری کنید، گاهی اوقات بوی بد دهان از عفونت و یا سرطان می باشد که به طول عمر شما وابسته است.