درمان جدید و قطعی سردرد میسر شد و دانشمندان در این راستا با استفاده ار چهار روش پیشرفته توانستند سردرد های میگرنی و تنشی را درمان کنند و این درمان به طور قطعی در اکثر بیماران جواب داده است.

برای درمان میگرن باید با انواع این بیماری و میزان فرکانس آن آشنا شد و همان طور که مشخص است این بیماری به صورت درد های نبض دار و حساسیت به نور نمایان می شود و در زنان بیشتر از مردان مشاهده شده است.

شدت درد و علت آن از گام های اولیه در درمان این بیماری می باشد و استرس و ناراحتی تاثیر مستقیم روی این بیماری دارد که به دونوع میگرن کلاسیک , متداول و پیچیده تقسیم می شود.

درمان قطعی سردرد و میگرن با استفاده از تکنولوژی پیشرفته

درمان قطعی سردرد و میگرن با استفاده از تکنولوژی پیشرفته

میگرن کلاسیک حالتی از میگرن است که علایمی مانند حساسیت شدید نور یا حالت تهوع یا دیدن جرقه های نورانی در اطراف چشم است.

میگرن متدوال بی علایم بدون هیچ دلیلی درد آغاز می شود.

و میگرن پیچیده که درد های خوشه ای و نبض دار در فرد احساس می شود.

درد های میگرنی معمولا به صورت وراثتی هستند و از کودکی و نوجوانی یا گاها بزرگسالی ادامه خواهند داشت.

درمان سردرد میگرن با طب درد: با استفاده از چهار روش با تکنولوژی بسیار پیشرفته بر روی سیستم عصبی و عروقی و گردش خون انجام می شود. درمان قطعی سردرد های مزمن و سردرد های میگرن

آشنایی با میگرن و روش های درمان آن

یکی از بیماری های شایع در حوزه مغز و اعصاب، میگرن است. ویژگی اصلی این بیماری دردهای ملایم یا بسیار شدید پی در پی است. ابتلا به میگرن می تواند در انجام فعالیت های روزانه اختلال ایجاد کند . درصد ابتلا به میگرن در زنان بیشتر از مردان است. البته به یاد داشته باشید در برخی موارد، سردردهای عصبی یا تنشی را با سردردهای ناشی از میگرن اشتباه می گیرند.

میگرن چیست؟

پیش از آنکه بخواهیم به بررسی روش درمان میگرن بپردازیم، باید با این بیماری، علت و علایم تشدید آن آگاه شویم. دردهای پی در پی که اغلب از یک طرف سر شروع می شوند. این دردها با بی اشتهایی، تهوع و استفراغ همراه هستند. این دردها حالت نبض دار دارند. در برخی مواقع شدت آن به اندازه ای بالا می رود که فرد قادر به انجام فعالیت های روزانه خود نیست. شدت، تکرار و فرکانس درد در بیماران مختلف متفاوت است. نکته مشترک در بیماران مبتلا به میگرن، حساسیت شدید آنها به نور است. دردهای میگرن ممکن است از کودکی، نوجوانی یا حتی در دوران بزرگسالی آغاز شود. وراثت مهمترین عامل در افزایش احتمال ابتلا به این بیماری است.

انواع میگرن

• میگرن کلاسیک: این نوع عارضه دارای حالت aura است. در این حالت در فرد علائمی هشدار دهنده بروز می یابد که نشان دهنده شروع دردهای میگرن در ساعات آینده است. علائم هشدار دهنده عبارتند از: دیدن لکه های سیاه یا حتی جرقه های نورانی، حساسیت شدید به نور یا صدا، تهوع.

منبع:بیتوته.