در همه جای دنیا دوستداران طبیعت و طبیعت گردی هستند که هدفشان  جذب گردشگران و جوانان به طبیعت و استفاده از امکانات ساده ولذت بردن از گردش های گروهی است.

در این زمینه جشنواره های زیادی توسط گروه های مختلف گردشگری راه اندازی میشود که یکی از انها گروه زندگی در طبیعت در استانبول ترکیه است.

1 2

گروه زندگی در طبیعت،با جشنواره کاروان استانبول که در ماه های اخیر برگزار کرده است، دومین جشنواره را در کیلیوس در تاریخ 7-8-9 اکتبر برگزار می کند.

کسانی که میخواهند با پذیرش فرهنگ کاروان ها آزادانه در طبیعت زندگی کنند و کسانی که علاقه مندن بخشی از این فرهنگ باشند و کسانی که کنجکاو زندگی کاروانی هستند در جشنواره کاروان استانبول گرد هم می آیند. در طول جشنواره صحبت هایی در مورد کاروان ها و زندگی طبیعی، فعالیت های ورزشی و فعالیت های مختلف برگزار می شود. علاوه بر اقامت با کاروان، ورودی های روزانه نیز در جشنواره قابل انجام است.

2 2

گروه زندگی در طبیعت با توجه به جشنواره ها وفعالیت های طبیعت گردی که برای جوانان و کودکان برگزار می کند، به تلاش بی نظیر خود برای افزایش فرهنگ کاروان در ترکیه ادامه می دهد. گروه زندگی در طبیعت جشنواره  “به تابستان خوش آمدید” را در اردیبهشت ماه، بعنوان اولین جشنواره در ترکیه در این زمینه برگزار کرد و با میزبانی بیش از 5 هزار دوستدار طبیعت با 160 کاروان، دومین جشنواره کاروان استانبول را با نام  “وداع با تابستان” در تاریخ 7-8-9 اکتبر 2022 در کیلیوس برگزار می کند.