فال انبیاء الهی امروز جمعه 29 اردیبهشت ماه را در سایت نی سانی برای شما دوستان عزیز آماده کردیم.

هر روز فرصتی دوبارست، فرصتی برای انتخاب ها ، تصمیم ها و چگونگی تحلیل ها.

شاید دیروز برگی از دفتر زندگیتان خط خطی و یا حتی سیاه شده باشد اما امروز روز جدیدیست .

هنوز کاغذ اقبال امروز شما سفید است و منتظر شماست که مداد رنگی های افکارتان را برگذیده و منظره ای دلچسب بکشید یا مداد سیاه ناگواری هارا که در گوشه ای از اتاق پرت شده بود برداشته دوباره سیاه کردن را ادامه دهید.

نیت های زیبایی برای امروز داشته باشید روزتان را با شفافیت آغاز کنید و از فال انبیاء الهی لذت ببرید.

فال انبیاء الهی امروز جمعه 29 اردیبهشت 1402

فال انبیاء الهی امروز جمعه 29 اردیبهشت 1402

 

فال انبیا ٕ الهی امروز جمعه فروردین

حضرت ذوالقرنين (ع)
ای صاحب فال شما فردي با همت و اراده هستيد اگر از اين استعداد استفاده كنيد به توفيقات خوبي دست مي يابيد در زندگی شما سفرهاي دور ديده مي شود با خطرهايي در زندگي مواجه ميشويد افراد زيادي مطيع شما يا تحت پوشش شما قرار خواهند گرفت ، سفر حج را در طالع داريد اگر قصد جهانگردي داريد اقدام كنيد كارهاي سخت براي شما اسان ميشود آنچه را كه مقصود داريد اگر مصلحت باشد انجام خواهد شد از جانب عده اي خطری شما را تهديد ميكند كه به ياري خدا رفع خواهد شد.

فال انبیا ٕ الهی امروز جمعه اردیبهشت

حضرت خضر (ع)
اي صاحب فال بشارت باد بر تو كه در دولت به روي تو باز گرديده است و بعد از اين شاد و خرم خواهي شد و كارت رونق خواهد گرفت سفري در پيش داري كه حاجت تو را روا كند ،از ديدار دوستان محبت پيدا شود و تو را ياري كنند . زنهار راز دل خود را به كسي نگو شخصي دشمن تو است و تو را ناراحت ميكند اما تو با كسي دشمني نداري خاطر آشفته مكن تا صدمه از كسي نبيني . روزها ي شنبه و پنج شنبه بر تو مباركست دل در آرزوي چيزي بسته اي كه به زودي ميسر شود و به مراد دل برسي و حاجت روا گردي . دعاي چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان در امان باشي انشا الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز جمعه خرداد

حضرت هارون (ع)
ای صاحب فال ! بشارت باد تو را که به دولت رسیده ای و آفتاب به طالعت رسیده است. اما بعضی هستند که بر تو حسد می برند و یکی تو را دوست دارد و نصیحت کند، بشنو که مبارک است و شغلی خواهی یافت که آسایش تو در آنست و اگر غایبی داری زود به تو می رسد و همین امروز صدقه بده تا آسوده باشی و خیر بینی . بر سینه و یا بر شکم خود نشانی یا خالی داری که نشانه نیکبختی است، ولیکن آن خیالی که دردل داری گذشت و پیوسته خواب آشفته بینی و فراموش می کنی ؛ قلب خود را قوت ده که به مراد برسی . ان شاء الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز جمعه تیر

حضرت الیاس (ع)

ای صاحب فال مژده باد تو را که آن قصد و آرزویی که سالها در دل داری به زودی به تو می رسد ان شاء الله . باید که شکر کنی ، سفری در پیش داری که از آن نفع بسیار به تو خواهد رسید و زود به سلامت برمی گردی و اگر نیت پیوند داری بدون مشورت عمل نکن که پشیمان شوی و خدای تعالی تو را حج روزی کند و زیارت پیغمبر (ص) دریابی . روز شنبه و پنجشنبه برای تو مبارک است و کاری که می کنی راست می آید و تندی مکن و صبر کن که کارها به صلاح تو آید اما چون ماه نو بینی بر روی خوش صورت نگاه کن تا بر تو خوش بگذرد و چیزی از غیب به تو برسد که روشنایی تو می باشد و از جائی که امید نداری به مراد دل برسی انشاء الله تعالی . از حال همسایه ها پرسش کن و اگر حاجتی داری انجام ده.

فال انبیا ٕ الهی امروز جمعه مرداد

حضرت يوشع (ع)
ای صاحب فال در زندگي در موقعيت حساسي قرار می گیرید . چون با گروهي سركش و مجرم سر و كار پيدا ميكنيد كه لازم است آنها را ارشاد و راهنمايي كنيد اگر كاري را براي خدا انجام ميدهيد ،از شكست در آن هراس نداشته باشيد ممكن است يك زن با شما به نزاع بر خيزد اگر صبور و بردبار باشيد به نفع شما تمام مي شود . يك سفر دريايي در طالع شما ديده ميشود.

فال انبیا ٕ الهی امروز جمعه شهریور

حضرت اسحاق (ع)
ای صاحب فال! اگر نیّت پیوند داری بسیار نیکوست و امید در چیز نیکویی داری ،اما از تجارت کار تو خوب می شود و اگر چیزی از دست تو رفته باز به دست آوری و اگر اراده سفری داری برو که بسیار نعمت نصیب تو شود و اگر ترس داری ایمن شوی و اگر قرض داری ادا شود و تو را امید مال است، زود به آن برسی .با همه یکدلی کن که هر کس باشد با تو نیکی می کند، ولی باید شکر خدا کنی که روزی تو گشاده است . حاسدان و مکاران بر تو ظفر نیابند و به مراد دل برسی. ان شاء الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز جمعه مهر

حضرت موسی (ع)
ای صاحب فال! بدان که در فکر چیزی هستی که در آن فرومانده و عاجز شده ای ، غم مخور که همه مرادت حاصل شود؛ پیش از این تو را بسیار غم و اندوه رسیده بود و نزدیک شده که ستاره تو به روشنایی آید باشد که کارت به سرانجام رسد. خداوند به تو عوض خیر دهد و کارت به زودی بالا گیرد . با کسی عهدی خواهی کرد، بکن که خوب است و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو رسد و کار تو به اتمام رسد و اگر دست بر خاک زنی زر شود. در نماز کاهلی مکن هر چند توانی صدقه بده تا از خوف ایمن باشی و به مقصد برسی . انشاء الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز جمعه آبان

حضرت ایوب (ع)
ای صاحب فال ! بدان که چیزی از دست تو رفته که به سبب آن غم واندوه می خوری، اما عاقبت کار را نمی دانی ؛ اگر صبر کنی ، هر آینه به امید ی که داری برسی پس در مدت سرگردانی با خدا باش که عاقبت بخیر خواهی بود، این چند روز به سعادت می رسی و اگر نیت سفر داری برو که خوبست و از روزها روز دوشنبه و پنج شنبه برای تو بهتر باشد تا به مقصود برسی و صدقه بده تا آنچه از خداوند طلب می کنی بیابی ولیکن از شخصی کار تو گشاده شود و از بزرگی راحتی خواهی یافت و کارها به مراد دل تو شود و چیزی به تو می رسد . انشاء الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز جمعه آذر

حضرت هود (ع)
ای صاحب فال ،بیمار تو به لطف و کرم پروردگار،شفا خواهد یافت و احوال پریشان تو را آسوده خواهد کرد.
هرگز نگران مباش و به لطف خداوندی ایمان داشته باش و بدرگاه او استغفار کن که تغییری در وضع تو پیدا خواهد شد که بسلامت میرسی و انبساط خاطر پیدا میکنی،انشاء الله …

فال انبیا ٕ الهی امروز جمعه دی

حضرت یحیی (ع)
ای صاحب فال ، برتو بشارت باد که بزودی اسباب آسایش تو فراهم میگردد و از غم و اندوهی که داری خلاص میشوی و اگر هر قصدی داشته باشی اسباب آن فراهم می شود.
سعی کن تصمیم عجولانه نگیری و راز خود را به نامحرم نگویی و هر روزی که گذشت غصه آن را نخوری و از آن روز برای بهبود فردای بهتر، بهتر بگیری و هر روزت را بهتر از روز پیش گردانی و شکر خدای بجای آری که موفق و درستگار خواهی شد،انشاءالله…

فال انبیا ٕ الهی امروز جمعه بهمن

حضرت ابراهیم (ع)
ای صاحب فال! این نیّت که کرده ای به غایت خوبست و از غم رها گردی . قومی حاسد تو بودند، حق تعالی از فضل خود تو را از شرّ شان نگاه داشت و باید که به طاعت و عبادت مشغول با شی و حق تعالی در روزی به روی تو بگشاید و فرزند قابلی روزی تو خواهد بود . تو را چشم زخمی رسیده ، اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می خواهد بدان می رسی . روز جمعه بر تو میمون و مبارک باشد،اما روزهای دیگر در میان خصومت مرو تا آنکه به سلامت باشی و اگر غایبی داری خبر خوش بشنوی . انشاء الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز جمعه اسفند

حضرت شیث (ع)
ای صاحب فال ! شخصی تو را به زبان گرفته است ( با چرب زبانی تو را راضی نگه می دارد) اما دوست تو خواهد بود. این دو سه روز کار تو بالا خواهد گرفت و از گناهان گذشته خود توبه کن و راز خود با احدی نگو و با کس جنگ و خصومت نکن. و اما تو را فرزندی باشد که روزی او فراخ و قدمش بر تو مبارک و میمون است. باید که با سخن دوستان بشنوی تا راحتی یابی و تو را پیش از این رنجی رسیده بود و نشانی آن بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر است و از غم و محنت فرج یابی . در نماز کاهلی مکن و آن را سبک نشمار.