🫐توت سیاه یکی از میوه های خوشمزه ی فصل بهار و تابستان است. این میوه خوشمزه حاوی آهن، فسفر، کلسیم، پتاسیم، ویتامین C و K است. توت سیاه ضمن تامین برخی از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن، به افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، تقویت بینایی، بهبود التهابات بدن، تقویت سیستم ایمنی، درمان یبوست و سلامت دستگاه گوارش کمک می کند و از بروز بیماری هایی چون سرطان پیشگیری می نماید.

پیشگیری از سرطان با این نوشیدنی تابستانی مقوی و خوشمزه

پیشگیری از سرطان با این نوشیدنی تابستانی مقوی و خوشمزه

روش تهیه ی میلک شیک توت سیاه🫐

به علت طعم خوب توت سیاه از آن در برخی از شیرینی ها، دسرها و نوشیدنی ها استفاده می شود. میلک شیک توت سیاه یکی از خوشمزه ترین نوشیدنی هایی است که می توان با توت سیاه درست کرد. در این مطلب قصد داریم روش تهیه ی این نوشیدنی را آموزش دهیم. اگر علاقه دارید میلک شیک توت سیاه را برای خود درست کنید، با ما همراه شوید.

مواد لازم برای تهیه میلک شیک توت سیاه (برای 4 نفر):

بستنی وانیلی یک لیتر
شیر یک لیوان
توت سیاه پوره شده یک لیوان
شکر یک پیمانه

طرز تهیه میلک شیک توت سیاه🫐

برای درست کردن میلک شیک توت سیاه، ابتدا شیر را در فریزر قرار دهید تا روی آن یخ بزند. توت ها را با شکر مخلوط کنید و در فریزر بگذارید تا روی آن ها هم کمی بلور ببندد. سپس شیر، توت و بستنی را درون مخلوط کن بریزید و با دور تند سه دقیقه میکس کنید. به همین راحتی نوشیدنی شما آماده است، آن را در لیوان ریخته و بلافاصله سرو کنید.