اگر دندانپزشک هستید حتما تا به امروز اطمنان حاصل کردید که بیماران دندانپزشکی 2 دسته هستند.

دسته ی که به صورت تقریبا تصادفی مراجعه کرده اند و دسته ی دوم آنهایی هستند که از قبل میشناختن.

هیچ وقت به فکر ساخت دسته ی سوم نبودید و همیشه دنبال جذب بیماران و مشتریان بیشتر از همان 2 قشر بودید،اما نگران نباشد!.

مشتری دندانپزشکی

دسته ی سوم ، آنهایی هستند که خلق می شوند. چطور، به این صورت که دسته ی سوم باید بابت یک اتفاقی مثلِ کسب درآمد به مطب مراجعه کنند. یعنی به صورت طبیعی کار دندانشون انجام بشه و مبلغ منصفانه ی پرداخت می کنند اما از یک شرکتی بابت این مراجعه پول نقد و به ریال دریافت کنند.

افزایش وحشتناک مشتری و بیمار دندانپزشکی

میدونید وحشناکتر چی هست ؟ اینکه وقتی آقای X مثلا معرف خانم y هست و خانم y وقتی خدمات گرفت و پولش را از شرکت K گرفت، شرکت K به اقای x هم بابت این معرفی ، از سودش پرداخت میکند.

خب حرف از سود شرکتk شد ، بله این شرکت هم سود می کند ، دندانپزشکی هم سود می کنید ،بیمار هم سود می کند و معرف بیمار هم سود می کند. اما این پول از کجا آمد؟

این شرکت K چی هست؟

در مثال بالا اسامی ذکر نشد و بجایش از حروف استفاده شده و در حقیقت شرکت k یک سیستم مجازی دوکاربره هست ( هم سایت دارد هم اپلیکیشن ) . تمام این اتفاقات داخل سیستم به صورت آنلاین و بی نقص اتفاق می افتد.

تعداد مشتری دندانپزشکی پس از افزایش؟

این که چقدر به تعداد بیماران دندانپزشکی اضافه شود به پلن انتخابی درخدمات شرکت دارد.

  • حالت عادی 30% تاثیرگذار می شود و برابر می کند با اینکه یک آگهی را هر روز 2 بار در دیوار منتشر کنید و یا یک آگهی را روزانه 2 بار نردبان کنیدتا همه ببینند.
  • حالت مخصوص تا 5 برابر می تواند افزایش مشتری دندان پزشکی را رقم بزند.
  • حالت ویژه هم میتونه شمارو مجبور کنه به اینکه چند نفر در مطلب دندانپزشکی استخدام کنید!.

علت اینکه این سیستم افزایش مشتری قطعی دارد رو خودتون در اولین بازدید از سیستم متوجه خواهید شد.( به نظر من علتش اینه که مراجعه کننده سود میکنه ) یعنی حساب می کنه وقتی به جاهایی که این سیستم گفته اگر مراجعه کنه ( رستوران ، پزشکی ، کافی شاپ ، بوتیک و.. ماهانه شاید به اندازه 1میلیون تومان سود کنه ).