علاقه مندان به موضوع گردشگری این خبرو بدونندکه مجموع هتل های بدروم رکورد بی سابقه 700هزار نفر گردشگر را زده است.
واین از نظر مدیران هتل بدریوم شروع یک تحول در گردشگری ترکیه است.آنها خواهان توجه بیشتر مسئولان به خواسته ها ونیازهای مدیران بدریوم هستند.
1 6
ییگیت گیرگین، مدیر کل هتل بدریوم بااین بیان که بدروم در مجموع تا پایان آگوست میزبان بیش از 700 هزار گردشگر بود، گفت: آنها فصل موفق دیگری را در بدروم که از مهم ترین مقاصد گردشگری  محسوب می شود، پشت سر گذاشتند.
 ییگیت گیرگین با گفتن اینکه در فصل تابستان 2022 به نرخ اشغال قابل توجهی رسیده اند، توضیح داد:اگر به بازار داخلی نگاه کنیم، تورم بالا بر رزروها تأثیر منفی گذاشته است.با این حال، از ماه سپتامبر، ما همچنان میزبان گردشگران خارجی  هستیم.گردشگران خارجی کمتر از تورم متاثر می شوند و بیشتر از مهمانان ترک هزینه می کنند.
ما فصل تابستان پرباری داشتیم و رزرو توریست های خارجی تا پایان مهرماه ادامه دارد. . ما درسال 2022 از اهداف خود فراتر رفتیم و سطح ما در سال 2023 حتی بالاتر است. و ما درنقطه خوبی قرار داریم.
جریان توریستی در بدروم وجود دارد که بیش از 700 هزار نفراست. مطابق انتظارمان فصل را با اشغال بالا و امتیاز خوبی به پایان رساندیم.  وقتی به سالهای قبل نگاه می کنید، افزایش قابل توجهی مشاهده می کنید که دو برابر سال گذشته است.و ما خیلی بالاتر از سال های قبل هستیم. وقتی به روند بهبود خود نگاه می‌کنیم، گردشگری بدروم پیشرفت و توسعه زیادی داشته است.

2 5
ییگیت گیرگین با تاکید بر اینکه به عنوان هتل Bodrium & SPA با یک تیم قوی با نوسازی مداوم کار می کنند، سخنان خود را اینگونه ادامه داد: ما سعی می کنیم چیزی به خودمان اضافه کنیم تا دیدگاه خود را تغییر دهیم.همانگونه که انتظار میرفت، فصل را در نقطه خوبی با شلوغی سنگین به پایان رساندیم. من همیشه می گویم: “موفق بودن مشکل نیست، موفق ماندن مشکل است. بنابراین، ما به تلاش خود برای موفقیت ادامه خواهیم داد.»