دشت سیلابی آکارلار (جنگل پرآب)در سال‌های اخیر نه تنها در ساکاریا، بلکه در ترکیه نیز به یکی از جاذبه‌های گردشگری تبدیل شده است.دشت سیلابی آکارلار که در تقاطع مرز کاینارکا-کاراسو قرار دارد،پراز نیلوفرهای آبی و لاله‌های دریاچه‌ای، پوشش گیاهی بومی و سایر گونه‌های درختی، به‌ویژه گونه‌های خاکستر، پرنده و ماهی است.دشت سیلابی 1.562 هکتار وسعت و 1.5 متر عمق دارد.

فانوس دریایی اینجبورون برروی دماغه ای در حدود 20 کیلومتری شمال غربی مرکز شهر سینوپ در منطقه دریای سیاه یکی دیگر از جاهای دیدنی ترکیه است.

دشت سیلابی آکارلار / ساکاریا

لونگوز به عنوان جنگل دشت سیلابی شناخته می شود و به دلیل شکل گیری آن در جهان کمیاب است.

تشکیل دشت سیلابی آکالار هزاران سال پیش در منطقه ای که رودخانه ساکاریا به دریای سیاه می ریزد، شکل گرفت و به مرور زمان، زمانی که امواج دریای سیاه تالاب را تشکیل دادند، لایه های آبرفتی که توسط رودخانه کاریا حمل می شود منطقه را پر می کند. تبدیل به جنگلی شده است که در آن گیاهان رشد می کنند. این دشت با 1562 هکتار وسعت، دومین دشت سیلابی بزرگ جهان است.

1 24

در این مکان علاده بر پوشش گیاهی فراوان، تنوع حیوانات نیز به شدت بالاست. به خصوص نزدیک به استانبول می توان گفت جایی است که در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات یک روزه نباید از دست داد.مکانی که می توان آن را به عنوان یک تعطیلات روزمره ارزیابی کرد.

فانوس دریایی اینجبورون/سینوپ

این فانوس دریایی در سال 1863 ساخته شد و 38 متر از سطح دریا ارتفاع دارد. از سوی دیگر، برج سفید برفی به دلیل طول 12 متری و شکوهش ارزش دیدن دارد. مهمترین ویژگی فانوس دریایی اینسبورون واقع شدن آن در شمالی ترین نقطه ترکیه است.

1 26

خانواده ای سال هاست که در فنر زندگی می کنند و این خانواده مسئولیت نگهداری را بر عهده دارند.

این ساختمان عظیم و باشکوه که منظره بی نظیری از دریای سیاه را در اختیار شما قرار می دهد، مکانی عالی برای عکس گرفتن است. علاوه بر این، آبی دریا در زیر نور فانوس دریایی به سبز شب تبدیل می شود و منظره ای باشکوه ایجاد می کند. توصیه می کنم برای اولین بار به اینجا بروید تا این زیبایی را تجربه کنید.