با شمع درمانی سلامت جسم و روان خود را بیابید. با وجود انواع ماساژ که برای مقاصد گوناگون انجام می شود اینک ماساژ شمع گونه ای منحصر به فرد و کارساز برای آرامش و دور شدن از تنش های روزانه است.
این راهکار با فشار بر روی پوست و غلت دادن آن یک حس تازه و خاص ایجاد می کند که استرس فرد کم شده و بدن را متعادل می کند و ماساژ شمع یک درمان مناسب است که با استفاده از مواد و موم طبیعی و روغن های معطر روح انسان را جلا داده و تازه می کند.

این مواد ارگانیک و طبیعی هستند که ضد حساسیت بوده و سازگاری خوبی با انواع پوست ها دارند و تغذیه خوبی برای پوست بدن می باشد که شمع درمانی مانند یک مرطوب کننده عمل می کند و پوست بدن را ارتجاعی کرده و باعث رطوبت رسانی مناسب به بدن می شود.

ماساژ شمع

شمع درمانی روشی مناسب برای کم کردن استرس

انواع شمع درمانی مانند: بادام ,اسطوخودوس ,موم عسل ,سویا ,پنبه دانه ,روغن بادام شیرین ,گل شمعدانی , وانیل و غیره است و در ساخت این شمع ها روغن جوجوبا و غیره استفاده شده و فواید بسیار زیادی برای پوست دارد.

ماساژ شمع چیست؟

شمع درمانی یا ماساژ شمع یکی محبوب‌ترین سبک‌های ماساژ است که با استفاده از شمع انجام می شود. شمع‌های ماساژ از مواد معطر گرم ، طبیعی و گیاهی به همراه  روغن‌ها  و موم‌ها  ساخته می‌شوند. از این ماساژ برای تسکین دردهای عضلات و همچنین آرامش بخشیدن به  روح انسان استفاده می‌شود.

موم‌های ساخته شده در این شمع‌ها طبیعی بوده و در دمای پایین ذوب می شوند. این موم ها ایمن و سازگار با انواع مختلف پوست می باشند. روغن‌های طبیعی و معطر به‌کاررفته در این شمع‌ها همراه با تکنیک‌های خاص ماساژ ، پوست شما را عمیقاً تغذیه کرده و قابلیت ارتجاعی و شفافیت آن را بالا می‌برد.

انواع شمع ماساژ چیست؟

شمع ماساژ نوعی شمع خاص است که کاربردهای مختلفی برای سلامت روح و جسم انسان دارد. کارایی شمع ماساژ مانند یک روغن ماساژ و یا لوسیون مرطوب کننده است. شمع های ماساژ دارای مواد طبیعی هستند و از اسانس های خالص گیاهی تهیه شده اند از این رو کاملا ارگانیک بوده و یک تجربه آروماتراپی مطلق را در طول ماساژ به فرد ارائه می دهند. انواع شمع ماساژ عبارتند از:

• شمع ماساژ بادام

• شمع ماساژ اسطوخودوس

• شمع ماساژ کره شی

• شمع ماساژ موم عسل

• شمع ماساژ موم سویا

• شمع ماساژ پنبه دانه

• شمع ماساژ روغن بادام شیرین

• شمع ماساژ گل شمعدانی

• شمع ماساژ گل ساعتی

• شمع ماساژ وانیل

 

ویژگی های انواع شمع ماساژ

شمع‌های ماساژ با شمع‌های معمولی متفاوت هستند. این شمع ها از موم‌های سویا و موم‌های زنبورعسل تهیه می شوند. علاوه بر موم‌ها برای ساخت شمع‌های ماساژ از روغن‌های جوجوبا، کاکائو، کره شی و روغن‌های مفید استفاده می‌شود. از آنجایی‌که موم زنبورعسل در دمای 102 درجه فارنهایت ذوب می‌شود و دمای ذوب آن کمی بالاتر از دمای متوسط بدن انسان است گزینه مناسبی برای تهیه این شمع‌ها است.

شمع ماساژ در ظرف‌های مخصوصی ساخته می‌شود که استفاده از روغن را هنگام ماساژ راحت‌تر کند. این روغن‌ها به‌راحتی جذب پوست شده و به پوست صافی و رطوبت خاصی می‌دهد.

منبع: بیتوته